jah, beetje jammer dat hij me verkeerd raaktequote:
Dat zijn softiesquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat dacht je van een tweaker tegenover je hebben zitten ? dat is ook behoorlijk hard hoor
hehe, hij zit nu al vanaf maandag in 't hokquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat dacht je van een tweaker tegenover je hebben zitten ? dat is ook behoorlijk hard hoor
strafhok?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, hij zit nu al vanaf maandag in 't hok
mijn collega, ex klasgenoot loopt nu iedere pauze over 'm te klagen
Ja, had al langer het idee dat mijn opdracht bezigheidstherapie is, en om de relatie tussen het bedrijf en mijn school goed te houden. Wordt zo alleen maar meer bevestigd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hm das wel gaar, maar je kunt wel zeggen dat jij de stagiair bent en zij de plicht hebben om jou te leren. En als er dus iets fout gaat, dan ligt dat niet aan jou maar aan hun uitleg.
Ik bedoelt als ik een fout maak, geef ik ook Fisher de schuld![]()
Nee maar f serieus, ik zou niet proberen om nu nog ff snel een geweldig product neer te zetten, dat lukt toch niet en helemaal niet als je er zobij zit.
![]()
Hok ? mag ie daar spelen met zn soortgenoten ofzo ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, hij zit nu al vanaf maandag in 't hok
mijn collega, ex klasgenoot loopt nu iedere pauze over 'm te klagen
Juistemquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:Liverpool
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nop, er is iemand jarig hoera, hoeraquote:
Ik ook, straks lekker om loempia'squote:Op woensdag 25 mei 2005 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Half 11 en begin nu al honger te krijgen
hehe, we hadden 't laatst over z'n vrienden... hij heeft er geen en dat intereseert hem ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hok ? mag ie daar spelen met zn soortgenoten ofzo ?![]()
ik eet altijd iets van sultana rond deze tijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Half 11 en begin nu al honger te krijgen
Zn pc is zn enige vriendquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, we hadden 't laatst over z'n vrienden... hij heeft er geen en dat intereseert hem ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |