Ik heb het helemaal gelezen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:28 schreef snellejelle het volgende:
alle reacties op dat stuk van goddess binnen één minuut, niemand leest zo snel
en terecht, wat een hopeloos dom ideequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was een hopeloos poginkje van Bos, werd meteen afgeschoten![]()
ik word nog eens gekker dan dat ik al ben door die newbies die 't niet snappenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij is een newbie hij snapt het nog niet helemaal
Ja, je hebt wel gelijk. Baal ervan dat niet alles mij verteld/uitgelegd wordt, maar ik het later (als het fout gaat) wel op mn bord krijg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:26 schreef IJlien het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan, je kon er niks aan doen en dus ben je niet verplicht om over drie kwartier al een topwerkstuk af te leveren! Wacht af en praat erover, ten slotte ben je een stagiair en is het de bedoeling dat je leert en niet dat je professionele dingen aflevert..
Ga anders iets anders doen en begin er volgende week of morgen pas weer aan?![]()
Ben niet gek, ben een vliegtuigquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik word nog eens gekker dan dat ik al ben door die newbies die 't niet snappen
pcies, ik ga niet stemmen op iets waar ik me geen mening van hebquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ze kunnen wel doorgaan tot er een ja komt. Maar dan moeten ze eerst eens ff goede voorlichting geven!
Jezelf quoten is not donequote:
Vlieg met me mee naar de regenbooooooooooooooogquote:
Ehm ik vind het gewoon te verdacht van de overheid om zo goed hun best te doen zodat er nee wordt gestemt.... Zit dus meer achter... moehahah pure evil....quote:
rainbowquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vlieg met me mee naar de regenbooooooooooooooog
Zenuwen/stres zijn juist goed, anders presteer je niet optimaalquote:
En je gaat het halenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:31 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Toets van management accounting, en dit is m'n laatste kans dat ik het kan halen![]()
idd dat wil ik zeggen, erg triest.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:30 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
Reacties geven op dingen die je niet gelezen hebt![]()
maar te veel is nog wel ns dodelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zenuwen/stres zijn juist goed, anders presteer je niet optimaal![]()
Je moet wel veel reizen wil je heel je hart weer op 1 plek hebben danquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ehm ik vind het gewoon te verdacht van de overheid om zo goed hun best te doen zodat er nee wordt gestemt.... Zit dus meer achter... moehahah pure evil....
(natuurlijk stem ik nee.... ken wel halof-toon zijn maar heb wel me hart in nl ligge (en spanje en japan) maar ben nie gek euy )
je haalt m met gemakquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:31 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Toets van management accounting, en dit is m'n laatste kans dat ik het kan halen![]()
hij heeft gewoon geen hart meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet wel veel reizen wil je heel je hart weer op 1 plek hebben dan
Ik ben tegen een soort tweede supermacht, zoals de VS. ik ben trots op Nederland. Nederland kan dan nooit meer zeggen: we zijn tegen. Ache n nog meer dingenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:29 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
pcies, ik ga niet stemmen op iets waar ik me geen mening van heb![]()
Misschienquote:
De technologien van tegenwoordigquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:32 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Misschienk heb iedereen gevraagd om z'n pda mee te nemen, dus dan kunnen we de antwoorden over bluetooth-en
nu maar hopen dat de surveillant een oma van een van de docenten is of zo
![]()
niet zo hard als de voorkant van een treinquote:
BT is zwaar relaxt, kan niet wachten tot Class II standaard isquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:32 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Misschienk heb iedereen gevraagd om z'n pda mee te nemen, dus dan kunnen we de antwoorden over bluetooth-en
nu maar hopen dat de surveillant een oma van een van de docenten is of zo
![]()
Hm das wel gaar, maar je kunt wel zeggen dat jij de stagiair bent en zij de plicht hebben om jou te leren. En als er dus iets fout gaat, dan ligt dat niet aan jou maar aan hun uitleg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk. Baal ervan dat niet alles mij verteld/uitgelegd wordt, maar ik het later (als het fout gaat) wel op mn bord krijg.
Ik zou wel willen om iets anders te gaan doen, maar heb er vanmiddag om 1 uur een bespreking over
+MT?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:33 schreef Ballicious het volgende:
P'en
Spreek woordelijk gezien mallert...... je weet tochquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet wel veel reizen wil je heel je hart weer op 1 plek hebben dan
nog nooit gevoeld, had je pijn?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
niet zo hard als de voorkant van een trein
Wat dacht je van een tweaker tegenover je hebben zitten ? dat is ook behoorlijk hard hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
niet zo hard als de voorkant van een trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |