is een doorstuurmailquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:25 schreef Megter het volgende:
Aardig stukje goddess
Trek het je niet zo aan, je kon er niks aan doen en dus ben je niet verplicht om over drie kwartier al een topwerkstuk af te leveren! Wacht af en praat erover, ten slotte ben je een stagiair en is het de bedoeling dat je leert en niet dat je professionele dingen aflevert..quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ze is echt zwanger.
Die muts is er nu niet, komt pas over 3 kwartier aan. Ik wil eigenlijk dan alles afhebben, en op zo'n manier dat er een product staat waar je 'U' tegen zegt. Maar ben bang dat het niets gaat worden. Ben echt pissed nu, en heb er helemaal geen zin meer in voor vandaag.
Ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:25 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ik STEM TEGEN!
Maar dat doet 80% van de NL'ers
en anders haal je die lap tekst ff weg uit je quotequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:25 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ik STEM TEGEN!
Maar dat doet 80% van de NL'ers
Sorry hoor... das voor de mensen die niet zo snel kunnen lezenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:26 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Sorry hoor... das voor de mensen die niet zo snel kunnen lezen
Het spijt me dat ik rekening hou met de mede mens
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:26 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ze kunnen toch de post van goddess lezen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:26 schreef achterdeur het volgende:
[..]
gaan we net zo lang door, totdat er een JA uitkomtquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nederland stemt tegen
Ben benieuwd wat denhaag dan gaat doen....
Ik hoorde gisteren iets over een nieuw referendumnet of dat gaat helpen
ze gaan toch net zolang door totdat er een europeese grondwet isquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nederland stemt tegen
Dat was een hopeloos poginkje van Bos, werd meteen afgeschotenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hij is een newbie hij snapt het nog niet helemaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Ze kunnen toch de post van goddess lezen?
Hoef jij niet alles te quoten
ze zijn echt gek in den haag. en dan zegt wouter bos dat nog wel. Veel vertrouwen heb je dan in je eigen bevolking....quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nederland stemt tegen
Maar kom dan niet met zo'n belachelijk uitlegquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij is een newbie hij snapt het nog niet helemaal
fout... maar ik stem wel jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:27 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
gaan we net zo lang door, totdat er een JA uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |