waarom? er is gewoon geen behoefte aan het feit dat jij het alleen hebt over geadopteerde bruine mensen.... en als je erna nog es gaat mauwen over het feit dat blanken meer rechten hebben, dan heb je een topic wat hier niet hoeft!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:04 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom is mijn topic (http://forum.fok.nl/topic/707126) gesloten? De suggestie werd gewekt dat ik daar discriminerend bezig was, maar dat is niet juist. Ik vind het nogal flauw eerlijk gezegd.
Ten eerste: Schrijf mijn naam eens goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:38 schreef Oversight het volgende:Gratis Pinnen 1.0 wil één van de blauwen ff het offtopic gebagger van tha-t weghalen ?
de reacties erop van mij waartoe ik me onverhoopt liet verleiden mogen dan ook gelijk weg.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:06 schreef Jerruh het volgende:
zie post, k heb het een en ander verwijderd, Ik snap jullie beiden en heb geprobeerd om toch een consessionele post te doen! Hopelijk snappen jullie dat...
zeker, maar lemmingen zijn beschermd, dus misbruik is verbodenquote:
okequote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:09 schreef -beyond- het volgende:
Alles kan weg worden gehaald....het is al opgelost! Thank's BUZZER!
topic opgeruimdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:47 schreef Woffel het volgende:
Kan er niet wat gedaan worden aan dit kneusje RollingWithTheDice
In dit topic is hij bijvoorbeeld ontiegelijk irritant..
Godverdegodver kutventje met je kutfiets!
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:14 schreef beertema het volgende:
ik krijg nooit de tijd om nog wat zinnigs te zeggen in een zelfgemaakt baggertopic
Was ik al klaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:41 schreef calvobbes het volgende:
Je vergeet er één nikky
Katten in de tuin die poepen en graven
De posts werden gequote, vandaar de verwijdering.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:03 schreef Dirkh het volgende:Posts na twee en een halve maand editten. Woehahahaha.
Ga je even af zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |