Sorry, nee volgens mij is dat omdat ze niet kunnen graven op die manier, omdat die schillen scherp zijn! Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar zoiets staat me ervan bijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:52 schreef PM-girl het volgende:
waarom die schillen, stinken die?
Nee dan ziet je tuin er leuk uitquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:51 schreef Beaker het volgende:
Koffiedik en theedie schillen inderdaad ook!
Ze gebruiken altijd hetzelfde pad, dus dat pad moet je dan dichtmaken. Of sateprikkers in de grond duwen, op de plek waar ze vaak zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:40 schreef PM-girl het volgende:
Is de tuin op orde, komen er elke nacht van die beesten de tuin in die graven, poepen en er dus weer een rommel van maken.:(
Wat doe ik er aan?
Ik kan wel de tuin helemaal dichtmaken, maar dan komen ze wel via de schuur of schutting.
Koffiedrab ken ik, nog andere tips?
Dus omdat iemand anders zo nodig katten moet houden, moet jij je tuin maar afdekken met boomschors? Lekker danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:03 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat er niks anders opzit dan alle grond af te dekken met boomschors of zo iets dergelijks.
Hallo dat bedoel ik niet zo, die katten horen er helemaal niet komen ! Maar ze zijn er nou eenmaal wél en dus heb je verschillende opties waarvan er eentje is om de grond in de tuin te bedekken zodat die die snertbeesten en niet meer in kunnen graven.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:07 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dus omdat iemand anders zo nodig katten moet houden, moet jij je tuin maar afdekken met boomschors? Lekker dan
Ik bedoelde het ook niet persoonlijk, zie dat het zo wel kan overkomenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:11 schreef deedeetee het volgende:
Hallo dat bedoel ik niet zo, die katten horen er helemaal niet komen ! Maar ze zijn er nou eenmaal wél en dus heb je verschillende opties waarvan er eentje is om de grond in de tuin te bedekken zodat die die snertbeesten en niet meer in kunnen graven.
Ik heb heb zelf een vreselijke pesthekel aan vreemde katten in mijn tuin![]()
Dat soort volk is jammer genoeg tóch geen fatsoen bij te brengen......quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:13 schreef ChrisJX het volgende:
Ik had het meer tegen al die andere lui die hun katten lekker buiten laten zodat ze de boel kunnen onderschijten.
Dan moet de eigenaar die beesten binnen houden. Dat doe je toch ook met een hand als die wegloopt?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze gebruiken altijd hetzelfde pad, dus dat pad moet je dan dichtmaken. Of sateprikkers in de grond duwen, op de plek waar ze vaak zitten.
Daar doe je de kat geen kwaad mee en het verminderd de overlast.
Er af komen doe je toch niet, het blijven katten.
Laten de eigenaren van de kat eerst eens zorgen dat buren geen last hebben van hun hobby, katten zij erg bazig, pas als je ze eens flink laat weten dat ze ziet welkom zijn dan komen ze ook niet meer terug. Ik zou jou wel eens willem horen als ik elke dag door jou brievenbus naar binne pis.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:11 schreef Kleine_Jelle het volgende:
mensen die dieren mishandelen zijn zielig, de meeste beesten weten niet eens dat mensen zo ziek kunnen zijn, dat pietje hierboven typt nog stoer "En toen pakte ik hem op aan zijn staart en gooide ik hem over het tuinhek" Bah.. ik kots op mensen die katten / andere dieren mishandelen![]()
Dat heb ik ook geprobeerd rond de vijver, ze duwen ze gewoon om of gaan er precies tussen liggenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze gebruiken altijd hetzelfde pad, dus dat pad moet je dan dichtmaken. Of sateprikkers in de grond duwen, op de plek waar ze vaak zitten.
Daar doe je de kat geen kwaad mee en het verminderd de overlast.
Er af komen doe je toch niet, het blijven katten.
Klaarstaan met een kan water, dan komen ze niet meer terugquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:49 schreef Zebbie het volgende:
Dat heb ik ook geprobeerd rond de vijver, ze duwen ze gewoon om of gaan er precies tussen liggen![]()
Altijd tuinslang bij de deur staan, werkt idd goed en is nog leuk ook (en de katten houden er niets aan overquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Klaarstaan met een kan water, dan komen ze niet meer terugHoop ik
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:45 schreef longinus het volgende:
[..]
Laten de eigenaren van de kat eerst eens zorgen dat buren geen last hebben van hun hobby, katten zij erg bazig, pas als je ze eens flink laat weten dat ze ziet welkom zijn dan komen ze ook niet meer terug. Ik zou jou wel eens willem horen als ik elke dag door jou brievenbus naar binne pis.![]()
Ik heb zelf regelmatig last van katten die tegen mijn tuindeur aanwateren, maar dat is opzich niet zon probleem want ik heb zelf ook een kat, die dan weer om zn territorium vecht [ zeikt tenminste ook niet tegen eigen huis aan ] en die haalt die katten weer weg die tegen de deur aan wateren.. en als die zon beest er dan mee blijft doorgaan, heb je nog alternatieven zoals een streiker naar die kat toegooieN (doet de kat zelf gaan pijn, maar hij schrikt zich wel de pleures)quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:45 schreef longinus het volgende:
[..]
Laten de eigenaren van de kat eerst eens zorgen dat buren geen last hebben van hun hobby, katten zij erg bazig, pas als je ze eens flink laat weten dat ze ziet welkom zijn dan komen ze ook niet meer terug. Ik zou jou wel eens willem horen als ik elke dag door jou brievenbus naar binne pis.![]()
Een strijker als in zo'n ding dat klereherrie maakt met oud jaar? En jij denkt dat dat een kat geen pijn doet? Zo'n beest heeft ook trommelvliezen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:24 schreef Kleine_Jelle het volgende:
heb je nog alternatieven zoals een streiker naar die kat toegooieN (doet de kat zelf gaan pijn, maar hij schrikt zich wel de pleures)
Da's duidelijkquote:**kan niet helemaal duidelijk zijn,niet helemaal wakker
Kattenkruit? Is dat net zoiets als buskruit maar dan met ontploffende katten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 03:02 schreef Delenlill het volgende:
Weet je wat helpt, olifantenstront, haal maar eens een emmertje bij de dierentuin, nooit meer last van katten, of anders kattenkruit bij je buurman in de tuin gooien
Ik was het er anders wel mee eensquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:48 schreef Dennis121 het volgende:
-edit- laat ook maar
Die beesten kunnen er verder niets aan doen. Het zijn tenslotte maar dieren. Je moet dus op de eigenaren schieten, maar dat durf je natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:36 schreef whosvegas het volgende:
Als ik een tuin zou hebben en katten zouden er in schijten, dan zou ik een luchtbuks kopen. Katteneigenaren moeten hun katten maar binnen houden.
Idd, al die reacties hier over die katten uit moorden slaan eigenlijk helemaal nergens op, iemand neemt een kat in huis, richt ze niet goed af, zodat die kat overal gaat schijten. Leg dan die eigenaar maar om, maar laat de kat met rustquote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Die beesten kunnen er verder niets aan doen. Het zijn tenslotte maar dieren. Je moet dus op de eigenaren schieten, maar dat durf je natuurlijk niet.
Of ik zou Belle (hond van m'n moeder) kunnen langs laten komen. Die kan het altijd heel goed vinden met katten, kunnen ze lekker samen spelenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:39 schreef Zebbie het volgende:
Ik snap trouwens niet dat jullie er zoveel problemen mee hebben, als je ze 1 keer goed laat schrikken als ze in je tuin proberen te schijten flikken ze het nooit meer hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |