Sorry, nee volgens mij is dat omdat ze niet kunnen graven op die manier, omdat die schillen scherp zijn! Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar zoiets staat me ervan bijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:52 schreef PM-girl het volgende:
waarom die schillen, stinken die?
Nee dan ziet je tuin er leuk uitquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:51 schreef Beaker het volgende:
Koffiedik en theedie schillen inderdaad ook!
Ze gebruiken altijd hetzelfde pad, dus dat pad moet je dan dichtmaken. Of sateprikkers in de grond duwen, op de plek waar ze vaak zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:40 schreef PM-girl het volgende:
Is de tuin op orde, komen er elke nacht van die beesten de tuin in die graven, poepen en er dus weer een rommel van maken.:(
Wat doe ik er aan?
Ik kan wel de tuin helemaal dichtmaken, maar dan komen ze wel via de schuur of schutting.
Koffiedrab ken ik, nog andere tips?
Dus omdat iemand anders zo nodig katten moet houden, moet jij je tuin maar afdekken met boomschors? Lekker danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:03 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat er niks anders opzit dan alle grond af te dekken met boomschors of zo iets dergelijks.
Hallo dat bedoel ik niet zo, die katten horen er helemaal niet komen ! Maar ze zijn er nou eenmaal wél en dus heb je verschillende opties waarvan er eentje is om de grond in de tuin te bedekken zodat die die snertbeesten en niet meer in kunnen graven.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:07 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dus omdat iemand anders zo nodig katten moet houden, moet jij je tuin maar afdekken met boomschors? Lekker dan
Ik bedoelde het ook niet persoonlijk, zie dat het zo wel kan overkomenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:11 schreef deedeetee het volgende:
Hallo dat bedoel ik niet zo, die katten horen er helemaal niet komen ! Maar ze zijn er nou eenmaal wél en dus heb je verschillende opties waarvan er eentje is om de grond in de tuin te bedekken zodat die die snertbeesten en niet meer in kunnen graven.
Ik heb heb zelf een vreselijke pesthekel aan vreemde katten in mijn tuin![]()
Dat soort volk is jammer genoeg tóch geen fatsoen bij te brengen......quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:13 schreef ChrisJX het volgende:
Ik had het meer tegen al die andere lui die hun katten lekker buiten laten zodat ze de boel kunnen onderschijten.
Dan moet de eigenaar die beesten binnen houden. Dat doe je toch ook met een hand als die wegloopt?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze gebruiken altijd hetzelfde pad, dus dat pad moet je dan dichtmaken. Of sateprikkers in de grond duwen, op de plek waar ze vaak zitten.
Daar doe je de kat geen kwaad mee en het verminderd de overlast.
Er af komen doe je toch niet, het blijven katten.
Laten de eigenaren van de kat eerst eens zorgen dat buren geen last hebben van hun hobby, katten zij erg bazig, pas als je ze eens flink laat weten dat ze ziet welkom zijn dan komen ze ook niet meer terug. Ik zou jou wel eens willem horen als ik elke dag door jou brievenbus naar binne pis.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:11 schreef Kleine_Jelle het volgende:
mensen die dieren mishandelen zijn zielig, de meeste beesten weten niet eens dat mensen zo ziek kunnen zijn, dat pietje hierboven typt nog stoer "En toen pakte ik hem op aan zijn staart en gooide ik hem over het tuinhek" Bah.. ik kots op mensen die katten / andere dieren mishandelen![]()
Dat heb ik ook geprobeerd rond de vijver, ze duwen ze gewoon om of gaan er precies tussen liggenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze gebruiken altijd hetzelfde pad, dus dat pad moet je dan dichtmaken. Of sateprikkers in de grond duwen, op de plek waar ze vaak zitten.
Daar doe je de kat geen kwaad mee en het verminderd de overlast.
Er af komen doe je toch niet, het blijven katten.
Klaarstaan met een kan water, dan komen ze niet meer terugquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:49 schreef Zebbie het volgende:
Dat heb ik ook geprobeerd rond de vijver, ze duwen ze gewoon om of gaan er precies tussen liggen![]()
Altijd tuinslang bij de deur staan, werkt idd goed en is nog leuk ook (en de katten houden er niets aan overquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Klaarstaan met een kan water, dan komen ze niet meer terugHoop ik
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:45 schreef longinus het volgende:
[..]
Laten de eigenaren van de kat eerst eens zorgen dat buren geen last hebben van hun hobby, katten zij erg bazig, pas als je ze eens flink laat weten dat ze ziet welkom zijn dan komen ze ook niet meer terug. Ik zou jou wel eens willem horen als ik elke dag door jou brievenbus naar binne pis.![]()
Ik heb zelf regelmatig last van katten die tegen mijn tuindeur aanwateren, maar dat is opzich niet zon probleem want ik heb zelf ook een kat, die dan weer om zn territorium vecht [ zeikt tenminste ook niet tegen eigen huis aan ] en die haalt die katten weer weg die tegen de deur aan wateren.. en als die zon beest er dan mee blijft doorgaan, heb je nog alternatieven zoals een streiker naar die kat toegooieN (doet de kat zelf gaan pijn, maar hij schrikt zich wel de pleures)quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:45 schreef longinus het volgende:
[..]
Laten de eigenaren van de kat eerst eens zorgen dat buren geen last hebben van hun hobby, katten zij erg bazig, pas als je ze eens flink laat weten dat ze ziet welkom zijn dan komen ze ook niet meer terug. Ik zou jou wel eens willem horen als ik elke dag door jou brievenbus naar binne pis.![]()
Een strijker als in zo'n ding dat klereherrie maakt met oud jaar? En jij denkt dat dat een kat geen pijn doet? Zo'n beest heeft ook trommelvliezen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:24 schreef Kleine_Jelle het volgende:
heb je nog alternatieven zoals een streiker naar die kat toegooieN (doet de kat zelf gaan pijn, maar hij schrikt zich wel de pleures)
Da's duidelijkquote:**kan niet helemaal duidelijk zijn,niet helemaal wakker
Kattenkruit? Is dat net zoiets als buskruit maar dan met ontploffende katten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 03:02 schreef Delenlill het volgende:
Weet je wat helpt, olifantenstront, haal maar eens een emmertje bij de dierentuin, nooit meer last van katten, of anders kattenkruit bij je buurman in de tuin gooien
Ik was het er anders wel mee eensquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:48 schreef Dennis121 het volgende:
-edit- laat ook maar
Die beesten kunnen er verder niets aan doen. Het zijn tenslotte maar dieren. Je moet dus op de eigenaren schieten, maar dat durf je natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:36 schreef whosvegas het volgende:
Als ik een tuin zou hebben en katten zouden er in schijten, dan zou ik een luchtbuks kopen. Katteneigenaren moeten hun katten maar binnen houden.
Idd, al die reacties hier over die katten uit moorden slaan eigenlijk helemaal nergens op, iemand neemt een kat in huis, richt ze niet goed af, zodat die kat overal gaat schijten. Leg dan die eigenaar maar om, maar laat de kat met rustquote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Die beesten kunnen er verder niets aan doen. Het zijn tenslotte maar dieren. Je moet dus op de eigenaren schieten, maar dat durf je natuurlijk niet.
Of ik zou Belle (hond van m'n moeder) kunnen langs laten komen. Die kan het altijd heel goed vinden met katten, kunnen ze lekker samen spelenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:39 schreef Zebbie het volgende:
Ik snap trouwens niet dat jullie er zoveel problemen mee hebben, als je ze 1 keer goed laat schrikken als ze in je tuin proberen te schijten flikken ze het nooit meer hoor.
Pak het liever toch wat radicaler aan, ben je er zeker van dat het probleem is opgelostquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
Geweldig topic dit![]()
't zal wel grootspraak zijn, maar toch zal de gemiddelde dwaas ooit wel een kat mishandeld hebben.. heel stoer hoor.
Overigens een kat wegjagen met de plantenspuit of gewoon van die antikatten dingetjes plaatsen helpt goed genoeg. 'k heb zelf een kat die thuis schijt, maar oftie bij de buren ook poept, geen idee.. ik jaag overigens andermans katten ook uit m'n tuin met water of geschreeuw.. 't hoort bij het spel, als je je daar al druk om maakt zul je ook wel iemand overrijden als ie je slecht vind rijden, of een basisschooltje in de brand steken omdat er 'andere' mensen naartoe gaan..
Maargoed, dat eerst-denken-dan-doen en de-maatschappij-dat-ben-jij werkt ongetwijfeld niet bij mensen dommer dan een stoelpoot
Over zo'n techniek had ik ook wel eens gehoord, ik geloof dat het heel sterk naar munt ruikt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:20 schreef PM-girl het volgende:
nieuwsgierige heer:
kattenschrik, spulletje van de boerenbond wat diervriendelijk is maar een vieze geur voor katten verspreid waardoor ze weg zouden moeten blijven
vicks bedoel je denk ik. nee, het ruikt meer naar citroen volgens mij (of dat denk ik omdat de verpakking geel is....)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Over zo'n techniek had ik ook wel eens gehoord, ik geloof dat het heel sterk naar munt ruikt.
Fix oid (middeltje dat verkouden mensen wel eens gebruiken)
goeie actie, van nikky!!quote:
Goede actie, echt zieke ideeenquote:
Ja, dat is het dan denk ik, maar volgens mij rook het echt sterk naar munt. Katten lopen er doorheen (als je het op stokjes prikt) waardoor ze helemaal naar dat spul gaan ruiken. Als ze zich daarna schoon gaan maken hebben ze weinig zin om nog een keer door de (voor hen) stinkende stukken van de tuin te lopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
vicks bedoel je denk ik. nee, het ruikt meer naar citroen volgens mij (of dat denk ik omdat de verpakking geel is....)
Net zoals sommige newspostersquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:55 schreef ChrisJX het volgende:
Poezen zijn kut
op stokjes?? het is een poeder wat je strooit, ofhebben we het nu allebei over iets anders?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:08 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, dat is het dan denk ik, maar volgens mij rook het echt sterk naar munt. Katten lopen er doorheen (als je het op stokjes prikt) waardoor ze helemaal naar dat spul gaan ruiken. Als ze zich daarna schoon gaan maken hebben ze weinig zin om nog een keer door de (voor hen) stinkende stukken van de tuin te lopen.
Binnenkort gaan we het testen rond de vijver
mensen die een hond hebben, laten hun hond niet los lopen en dus in andermans tuin poepen. sommige mensen met katten laten ze dag en nacht buiten waardoor ze behalve de tuinen onderpoepen ook nog mensen wakker houden door die gevechten.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:46 schreef FoXje het volgende:
Ik denk dat alle mensen die een hekel aan katten hebben een beetje raar zijn. Een soort controlfreaks ofzo. Katten doen, in tegenstelling tot honden, precies waar ze zelf zin in hebben. En dit soort controlfreaks kan daar niet tegen, die moeten de baas over alles zijn. Vandaar ook vaak het geschreeuw tegen honden en kinderen. Tuig dus.
Ik ken mensen..... toevallig mijn oud buren, die nog wel eens de hond de deur uittrapte zodat ie zichzelf wel uitliet..... katten zijn heel makkelijk, ze schijten waar ze willen en daar moet je je niet zo druk om makenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
mensen die een hond hebben, laten hun hond niet los lopen en dus in andermans tuin poepen. sommige mensen met katten laten ze dag en nacht buiten waardoor ze behalve de tuinen onderpoepen ook nog mensen wakker houden door die gevechten.
en de link tussen controlfreak en tuig mis ik even.
de link tussen mensen met een grote bek en tuig daarentegen.....
Ik weet niet precies wat voor spul het is, in ieder geval ga ik stokjes in de tuin plaatsen en daar bolletjes watten op doen, daar smeer ik dan dat spul op en ik kijk of het werktquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
op stokjes?? het is een poeder wat je strooit, ofhebben we het nu allebei over iets anders?
Ik denk dat de mensen die een hekel hebben aan katten er gewoon niet zo van houden dat die beesten je net geschoffelde tuintje onder gaan zitten poepenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:46 schreef FoXje het volgende:
Ik denk dat alle mensen die een hekel aan katten hebben een beetje raar zijn. Een soort controlfreaks ofzo. Katten doen, in tegenstelling tot honden, precies waar ze zelf zin in hebben. En dit soort controlfreaks kan daar niet tegen, die moeten de baas over alles zijn. Vandaar ook vaak het geschreeuw tegen honden en kinderen. Tuig dus.
Wij hebben 3 katten, en we ruiken niets. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als je tuin volgescheten wordt, maar hier kakken alle katten in de tuin, en het valt allemaal wel meequote:Op zondag 5 juni 2005 11:49 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die een hekel hebben aan katten er gewoon niet zo van houden dat die beesten je net geschoffelde tuintje onder gaan zitten poepenNog maar niet te spreken van het feit dat je hele huis naar kat gaat stinken als je er één hebt.
Misschien omdat je er aan gewend bentquote:
Misschien was het een kat met een slechte ademquote:Op zondag 5 juni 2005 11:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Misschien omdat je er aan gewend bentIk kwam laatst bij iemand thuis die tijdelijk een kat heeft en het huis stonk meteen naar kat. Kon niet missen.
Katten stinken niet, een kattebak stinkt als je hem niet op tijd verschoont. Honden stinken!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:49 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die een hekel hebben aan katten er gewoon niet zo van houden dat die beesten je net geschoffelde tuintje onder gaan zitten poepenNog maar niet te spreken van het feit dat je hele huis naar kat gaat stinken als je er één hebt.
Dus om het kort te zeggen:quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ken mensen..... toevallig mijn oud buren, die nog wel eens de hond de deur uittrapte zodat ie zichzelf wel uitliet..... katten zijn heel makkelijk, ze schijten waar ze willen en daar moet je je niet zo druk om maken![]()
Katten zelf stinken ook.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Katten stinken niet, een kattebak stinkt als je hem niet op tijd verschoont. Honden stinken!
Wat een kat doet zal me een zorg zijn, ik en zoveel anderen met me wensen geen bezoek van dieren die hier van oorsprong niet thuis horen. Het is toch van de zotte dat ik m'n deuren gesloten moet houden omdat anders de buurtkatten bij mij op het aanrecht zitten.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:46 schreef FoXje het volgende:
Het is ook bekend dat rokers hun eigen sigaretten rook niet ruiken in hun kleren.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:53 schreef FoXje het volgende:
[..]
Wij hebben 3 katten, en we ruiken niets. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als je tuin volgescheten wordt, maar hier kakken alle katten in de tuin, en het valt allemaal wel mee![]()
Nee, Maar als je rookt merk je dat gewoon niet meerquote:Op zondag 5 juni 2005 12:35 schreef harryharry het volgende:
[..]
Het is ook bekend dat rokers hun eigen sigaretten rook niet ruiken in hun kleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |