abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:16:39 #151
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27368359
Ik hoop wel dat Lindenbergh komt

Ook denk ik dat als Lindenbergh komt er nog maar heel weinig kans bestaat dat Davids ook komt.
Want dan heb je met Sneijder, Pienaar, Galesek, Maduro, Heitinga, Lindgren en Lindenbergh 7 man voor 3 posities en met Davids er dan bij 8 man voor 3 posities
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:17:16 #152
82589 S-Two
barba macacu
pi_27368380
AUB geen Lindenbergh.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_27368415
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:17 schreef S-Two het volgende:
AUB geen Lindenbergh.
Het lijkt me dat ie al op z'n retour is en heeft zijn plaats bij AZ toch ook alleen gekregen wegens blessures van anderen?

Voor de ajacieden hoop ik niet dat men weer met paniekaankopen bezig is in Amsterdam.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:31:19 #154
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27368789
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het lijkt me dat ie al op z'n retour is en heeft zijn plaats bij AZ toch ook alleen gekregen wegens blessures van anderen?

Voor de ajacieden hoop ik niet dat men weer met paniekaankopen bezig is in Amsterdam.
Dat zou Lindenbergh dus wel zijn...
too much is not enough....
pi_27368887
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:31 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Dat zou Lindenbergh dus wel zijn...
het heeft er alle schijn van.

Ik wil niet hautain overkomen, maar ik vind dat men dergelijke zaken in Eindhoven beter regelt in de luwte, pas als de zaak vrijwel rond is of al ondertekend is komt men met een naam naar buiten en reageert de club erop.

Ik zie Lindenberhg niet als meerwaarde in Amsterdam, maar een balletje kan raar rollen, na het EK afgelopen jaar had ik ook niet zoveel vertrouwen in Cocu, maar die mening heb ik snel moeten herzien.
Yeah baby Yeah!
pi_27369004
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef Elgigante het volgende:
Ik wil niet hautain overkomen, maar ik vind dat men dergelijke zaken in Eindhoven beter regelt in de luwte, pas als de zaak vrijwel rond is of al ondertekend is komt men met een naam naar buiten en reageert de club erop.
Dit geloof/meen je toch niet?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:43:08 #157
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27369205
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:37 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Utter bullshit inderdaad
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:48:26 #158
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27369402
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:43 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Utter bullshit inderdaad
Jij bent de man van de nuttige posts is het niet?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27369469
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:37 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dit heeft weinig met Lidenbergh te maken, maar meer met de eventuele komst van Davids of kluivert.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:52:04 #160
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27369522
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jij bent de man van de nuttige posts is het niet?
Dat zeg ik niet, maar als je al begint met "ik wil niet hautain overkomen" en het dan toch doet, en je suggereert dat het in Eindhoven allemaal zooo goed geregeld is allemaal, dan vind ik dat bullshit ja.
Ten eerste weten we daar niks van en ten 2e, het gaat ook een keer goed bij PSV en nu wordt er gedaan of er nooit iets aan de hand is daar.. Nou kan nog wel een boekje opentrekken daarover..
pi_27369590
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:52 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als je al begint met "ik wil niet hautain overkomen" en het dan toch doet, en je suggereert dat het in Eindhoven allemaal zooo goed geregeld is allemaal, dan vind ik dat bullshit ja.
Ten eerste weten we daar niks van en ten 2e, het gaat ook een keer goed bij PSV en nu wordt er gedaan of er nooit iets aan de hand is daar.. Nou kan nog wel een boekje opentrekken daarover..
Ik zeg niet dat het allemaal zoo goed geregeld is in Eindhoven, maar ik vind dat ze sommige transfers beter regelen. Door meteen met namen te schermen interesseer je misschien ook andere clubs waardoor de prijs ook wordt opgedreven.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:55:12 #162
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27369612
PSV schermt toch net zo goed met namen ?
pi_27369742
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef WaStEd het volgende:
PSV schermt toch net zo goed met namen ?
Ja Robinho is er een van, maar die werd ook al begeerd door de gehele Europese top en is niet door PSV naar buiten gebracht, maar men was er wel open en eerlijk in en op voorhand leek hij vrijwel onhaalbaar, ondankds dat het weinig scheelde aldus Guus in de winterstop.
Maar PSV schermt over het algemeen wel met namen die het seizoen erna in Eindhoven spelen en slingert geen Stam of van Nistelrooy de wereld in.

Ik vind ht in elk geval typerend dat er verscheidene namen in verband worden gebracht met Ajax terwijl er misschien eentje van komt.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:03:16 #164
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27369872
Ik noem dan voor het gemak nog even Vayrinen, Baretto en Lindenbergh
pi_27369903
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:03 schreef WaStEd het volgende:
Ik noem dan voor het gemak nog even Vayrinen, Baretto en Lindenbergh
Plus de halve Ajax-selectie en half Europa met een Ajax verleden.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:05:39 #166
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27369969
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:04 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Plus de halve Ajax-selectie en half Europa met een Ajax verleden.
Ja maar dat is standaard elk jaar, dus dat was hij al vergeten..
pi_27370097
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:05 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ja maar dat is standaard elk jaar, dus dat was hij al vergeten..
Laat ik het anders stellen:

De namen worden inderdaad genoemd, maar over de stand van zaken, welk contact er is geweest etc etc hoor je niet zoveel, wel dan?
Ik bedoel over die Rosenberg, Davids en kluivert hoor je elke dag weer ander nieuws en andere uitspraken, welke dan weer worden ontkent door de een, bevestigd door de ander en uitgebreid door een derde.

Maar er worden inderdaad veel Ajacieden (Pienaar, Trabelsi, Van der Vaart) in verband met PSV gebracht, maar meestal niet door de club zelf.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:14:09 #168
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27370208
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:09 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen:

De namen worden inderdaad genoemd, maar over de stand van zaken, welk contact er is geweest etc etc hoor je niet zoveel, wel dan?
Ik bedoel over die Rosenberg, Davids en kluivert hoor je elke dag weer ander nieuws en andere uitspraken, welke dan weer worden ontkent door de een, bevestigd door de ander en uitgebreid door een derde.

Maar er worden inderdaad veel Ajacieden (Pienaar, Trabelsi, Van der Vaart) in verband met PSV gebracht, maar meestal niet door de club zelf.
Zou je mij dan kunnen vertellen welke namen er door Ajax zelf naar voren gebracht zijn waar op dit moment niet mee onderhandeld wordt ?
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:17:21 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27370315
Ja inderdaad, dit was echt een flinke mispeer van je Elgigante. Robinho, Tevez, van Persie, Van der Vaart, Trabelsi, Pienaar, De Jong en wie allemaal nog meer? Maar van mij mag je geloven wat je wilt geloven hoor, als dat je beter doet voelen over je club Gaan wij ondertussen lekker door met speculeren

/edit: Elgigante dus, niet Pyth
pi_27370380
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:14 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Zou je mij dan kunnen vertellen welke namen er door Ajax zelf naar voren gebracht zijn waar op dit moment niet mee onderhandeld wordt ?
Een club (ook Ajax) komt zelden zélf met namen naar voren, maar over de komst van Frank de Boer, Edgar Davids en Patrick Kluiver wordt openlijk gesproken, terwijl je ook weer dingen leest in de trand van dat Kluivert überhaupt niet meer in Nederland wil spelen.

Misschien heb ik me vergist (supportersberichten verward met club-berichten) of het verkeerd uitgelegd, maar ik heb nu al veel namen gehoord, maar weinig concrete zaken, alleen in het geval van Rosenberg lijkt het zo( en de vertrekkende van der Vaart natuurlijk).

Ik vind het altijd een beetje armoeiig overkomen om met namen te strooien die op voorhand onhaalbaar zijn, of voordat de speler zelf is benaderd.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:22:51 #171
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27370476
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:19 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Een club (ook Ajax) komt zelden zélf met namen naar voren, maar over de komst van Frank de Boer, Edgar Davids en Patrick Kluiver wordt openlijk gesproken, terwijl je ook weer dingen leest in de trand van dat Kluivert überhaupt niet meer in Nederland wil spelen.

Misschien heb ik me vergist (supportersberichten verward met club-berichten) of het verkeerd uitgelegd, maar ik heb nu al veel namen gehoord, maar weinig concrete zaken, alleen in het geval van Rosenberg lijkt het zo( en de vertrekkende van der Vaart natuurlijk).

Ik vind het altijd een beetje armoeiig overkomen om met namen te strooien die op voorhand onhaalbaar zijn, of voordat de speler zelf is benaderd.
Ik lees nog steeds geen verschil met PSV, sorry.. Robinho was natuurlijk ook never haalbaar..
pi_27370483
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:17 schreef twi het volgende:
Ja inderdaad, dit was echt een flinke mispeer van je Pyth. Robinho, Tevez, van Persie, Van der Vaart, Trabelsi, Pienaar, De Jong en wie allemaal nog meer? Maar van mij mag je geloven wat je wilt geloven hoor, als dat je beter doet voelen over je club Gaan wij ondertussen lekker door met speculeren
Er waren onderhandelingen met Robinho en de kans dat ie kwam was tijdens de winterstop niet meer dan reeel (Hij wilde en Guus had het geld), wat er exact met Trabelsi en Pienaar is weet ik eigenlijk niet, of dat die namen alleen door derden zijn genoemd ook niet.
Dat vanVan der Vaart is een opzetje van het ED geweest en had weinig met PSV van doen, alhoewel de waarheid nooit zullen weten.
Van Persie had ook bijna getekend, maar wegens zijn zaakwaarnemer is ie naar Arsenal gegaan.
Tevez was inderdaad een mispeer, simpelweg onhaalbaar.

Speculeren is natuurlijk leuk en informatief, maar het moet wel gaan over spelers die werkelijk kunnen en willen komen vind ik.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:24:00 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27370505
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:19 schreef Elgigante het volgende:

Voordat je daarover begint in 't Ajax-topic lijkt het me dan slim om eerst even dat blik met namen van Zuid-Amerikaanse supertalenten, Ajacieden en ex-PSV'ers in de kast te zetten, en er een groot hangslot op te gooien.

De supporters hier strooien met namen, en soms reageren fans erop. Soms wellicht wat te enthousiast, maar dat gebeurt bij elke club. Ik geloof dat de grote vrienden in 't Eindhoven-topic bijvoorbeeld ook al Zenden en Parker in de basis hadden gezet voor volgend seizoen.
pi_27370523
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:22 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ik lees nog steeds geen verschil met PSV, sorry.. Robinho was natuurlijk ook never haalbaar..
Hoezo never haalbaar?

Omdat de RVC twijfelde is het niet doorgegaan, alle voorwaarden waren aanwezig.

Ik doelde dus op de namen van Davids en Kluivert, die zouden komen omdat ze een Ajax-hart zouden hebben, dat vind ik dus grote onzin.
Yeah baby Yeah!
pi_27370549
Ben Afra?

Alsjeblieft, vond m nog al een omhoog gevallen kereltje in die wedstrijd tegen psv...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:26:11 #176
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27370554
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoezo never haalbaar?

Ik doelde dus op de namen van Davids en Kluivert, die zouden komen omdat ze een Ajax-hart zouden hebben, dat vind ik dus grote onzin.
En daarom roept van Bommel ook iedere keer "ik kom terug".

En als de raad van commisarissen twijfelt is het dus ook onhaalbaar..
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:26:22 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27370565
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoezo never haalbaar?

Als dat echt zo was, dat alleen de RvC het tegen heeft gehouden, dan zou ik wel weten wat ik als supporter van PSV zou doen....
pi_27371305
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben Afra?

Alsjeblieft, vond m nog al een omhoog gevallen kereltje in die wedstrijd tegen psv...

Halen die gozert.
pi_27371352
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:26 schreef twi het volgende:

[..]

Als dat echt zo was, dat alleen de RvC het tegen heeft gehouden, dan zou ik wel weten wat ik als supporter van PSV zou doen....
Mwa, ik zie niet zo'n grote rol als supporter weggelegd en je kunt er toch ook niets meer aan veranderen.
Ik ben niet blij met de gang van zaken dat klopt (enerzijds ook begrijpelijk, het is en blijft een risico om zoveel geld te betalen voor een talent, kijk eens naar Borussia bijv) en al helemaal niet hoe het destijds met van Raaij/Hiddink ging en de RVC, maar die zaken zijn helaas inherent aan het voetbal.
Ik ga geen spandoeken maken of een protestactie ondernemen.
Over het gehele beleid ben ik redelijk tevreden, al houd ik daar Guus meer verantwoordelijk voor dan Timmer en z'n gevolg.
Wat zou jij dan doen?
Lopen er eigenlijk nog meer spelers in de HCE rond die je graag bij Ajax ziet voetballen?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:59:28 #180
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27371437
Landzaat, Kalou, Alex.... verder kom ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')