Met het verschil dat van bommel wat jonger is dan Davids en aangezien Barca naar eigen zeggen met een project bezig is en an het saneren is wil men liever jongere voetballers voor de toekomst.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef twi het volgende:
Twee middenvelders die aggressiviteit in 't spel brengen (waar je er met de speelstijl van Barca eigenlijk maar eentje van "nodig" hebt in de basis), en heel misschien hun persoonlijke relatie.
Dat dat niet de grootste vrienden zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk het niet eerlijk gezegd, maar wat heeft van Bommel ermee te maken?
Die jongen wil misschien nog wel eens ooit weer in Rotterdam stappen... dus niet haalbaar lijkt me..quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef tong80 het volgende:
8 miljoen voor zo'n talent ? Kopen die gast.
Kunnen Davids en van bommel elkaars bloed wel drinken dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Dat dat niet de grootste vrienden zijn.
Waarschijnlijk gaat Davids naar AZ, en daar kan het bestuur van Ajax weinig aan doen, het is dan geen financiele kwestie maar gewoon omdat Louis van Gaal daar traint.
Kluivert wil persé terug naar Spanje weet ik uit betrouwbare bron.
quote:'Juventus heeft belangstelling voor Heitinga'
Pieter Hanson | 25-05-2005 13:59:33
Juventus heeft zeer concrete belangstelling voor John Heitinga, zo meldt ELF vandaag. Algemeen directeur Luciano Moggi zou zeer gecharmeerd zijn van de verdediger van Ajax.
Overigens staan ook de verdedigers Andrea Barzagli (Palermo) en Pablo Ibanez (Atletico Madrid) op het verlanglijstje van De Oude Dame. Van het drietal lijkt Barzagli de voornaamste kandidaat te zijn om Juventus te komen versterken.
Bron: het altijd betrouwbare voetbalzone
Keuze voor de toekomst?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef Nashje het volgende:
8 miljoen voor Kalou is een koopje.
Overigens:
[..]
Je hebt wel érg veel vertrouwen in Johnny.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef Nashje het volgende:
Daarom moet ie ook bij Ajax blijven. Over een paar jaar is het de nieuwe Jaap Stam.
Ja Jantje Smit en Fredje Bouma kennen het probleem, maar negatief is Edje toch niet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef keeper het volgende:
En wat de transfer van Davids naar Ajax ook niet positief zal beïnvloeden is dat Blind daar nu hoofdcoach is. Was Blind niet een van de spelers in wiens reet Hiddink zijn hoofd stopte, volgens Davids?
Overigens las ik laatst ook dat Davids het extreem kut vind als je hem Edje noemt ipv Edgar.
John heeft al laten zien dat hij de nieuwe Stam is alleen ging het dit seizoen iets minder met John. Maar iedere topper heeft wel eens een black out.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je hebt wel érg veel vertrouwen in Johnny.
Als hij zich meer zopu concentreren op het verdedigen ipv het opbouwen of inschuiven zou het misschien kunnen.
Oeps, Edje en Patje als columntitel... Ik mag wel onderduiken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef keeper het volgende:
En wat de transfer van Davids naar Ajax ook niet positief zal beïnvloeden is dat Blind daar nu hoofdcoach is. Was Blind niet een van de spelers in wiens reet Hiddink zijn hoofd stopte, volgens Davids?
Overigens las ik laatst ook dat Davids het extreem kut vind als je hem Edje noemt ipv Edgar.
Davids zou dan moeten concurreren met van Bommel voor 1 plek en zou dus weer op de bank komen, en aangezien Rijkaard dat zijn vriend Davids niet aan wil doen gaat Davids echt niet meer naar Barcelona.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kunnen Davids en van bommel elkaars bloed wel drinken dan?
Lijkt me bovendien vreems om op basis van 1 selectielid niet naar een club te gaan, maar ja.
Kluivert heeft zijn top in Spanje gehad en misschien wil hij daar nog 1 kans.
Hij maakt m.i. iets teveel positionele fouten om op dit moment te spreken van een nieuwe Jaap, is daar ook te aanvallend voor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
John heeft al laten zien dat hij de nieuwe Stam is alleen ging het dit seizoen iets minder met John. Maar iedere topper heeft wel eens een black out.
Of Olsen the missing link is betwijfel ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:26 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Morten Olsen, de bondscoach van Denemarken, overweegt zijn contract niet te verlengen en terug te keren naar het clubvoetbal. Bij Denemarken loopt zijn contract volgend jaar af. De Scandinaviërs staan in hun WK-kwalificatiepoule slechts op de vierde plaats, met negen punten uit zeven wedstrijden. Ondanks de mindere resultaten wil de Deense bond Olsen toch langer aan zich binden.
De 55-jarige oud-trainer van Ajax zegt dat hij een aanbod van technisch directeur heeft gekregen van een Europese club, maar geeft niet aan of dit van de Amsterdammers is. "Mijn beslissing hangt niet af van het feit of we ons voor het WK kwalificeren", zegt Olsen. "Diverse clubs wilden mij deze zomer al inlijven. Ik wil eerst mijn werk met de nationale ploeg afmaken."
Mij ook.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:08 schreef twi het volgende:
Morten Olsen technisch directeur, lijkt me een prima zaak
Zou ik ook geen problemen mee hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:08 schreef twi het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:12 schreef Radegast het volgende:
Mij niet.
Man met veel internationale ervaring, veel status en waarschijnlijk een zeer behoorlijk netwerk. Bekend met Ajax, spreekt Nederlands en heeft dus banden met een (tegenwoordig) belangrijke kweekvijver: Scandinavie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Of Olsen the missing link is betwijfel ik.
Kan ook een nadeel zijn, zo krijg je vastgeroeste elementen, terwijl je je in een dynamische wereld begeeft.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou ik ook geen problemen mee hebben.
Goede vent, bekend met het Ajax-systeem.![]()
Hij is niet vastgeroest met het Ajax-systeem, gezien Ajax slechts een van zijn werkgevers was.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kan ook een nadeel zijn, zo krijg je vastgeroeste elementen, terwijl je je in een dynamische wereld begeeft.
Precies, en wat dat wrok betreft.. hij oogt niet echt als een man die daar snel last van zal hebben.. Ik denk dat hij goed begrijpt hoe t allemaal in elkaar steekt.. Ik denk juist eerder dat ie zich door zijn "vertrek" toen zich alleen maar meer in zal zetten mocht hij de TD positie op zich nemen.. maargoed das allemaal koffiedik kijken want ik verwacht dat ie gewoon hoofdcoach ergens gaat worden:)quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:14 schreef twi het volgende:
[..]
Man met veel internationale ervaring, veel status en waarschijnlijk een zeer behoorlijk netwerk. Bekend met Ajax, spreekt Nederlands en heeft dus banden met een (tegenwoordig) belangrijke kweekvijver: Scandinavie.
Verder komt 'ie altijd sympathiek en zakelijk over. Enige nadeel is dat 'ie wellicht nog wrok koestert vanwege (de manier van) zijn vertrek een paar jaar terug.
Kan ook, maar bepaalde zaken zou het om kunnen gaan...quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:16 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is niet vastgeroest met het Ajax-systeem, gezien Ajax slechts een van zijn werkgevers was.
Ik heb niet zo'n hoge pet op van Olsen. Hij durfde niet echt spelers uit de eigen jeugd kansen te geven. Dacht teveel op de korte termijn, bijvoorbeeld met het aantrekken van Michael Laudrup.quote:
Yupquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:08 schreef twi het volgende:
Das stimmt!quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:46 schreef cultheld het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap van jullie A1
Zoveel geld heeft Ajax nu ook weer niet haha...quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:53 schreef WaStEd het volgende:
Olsen als TD is helemaal niet zo'n verkeerde keuze, aangezien er op dit moment niemand anders beters beschikbaar is voor die functie.
Er is er maar 1 beter volgens mij en die zit in Eindhoven. Is misschien wel te porren voor een grote zak met geld.
Als Ajax de helft meer bied issie weg... dat geld hebben ze wel...quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zoveel geld heeft Ajax nu ook weer niet haha...
Hiddink is geen jood.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:53 schreef WaStEd het volgende:
Olsen als TD is helemaal niet zo'n verkeerde keuze, aangezien er op dit moment niemand anders beters beschikbaar is voor die functie.
Er is er maar 1 beter volgens mij en die zit in Eindhoven. Is misschien wel te porren voor een grote zak met geld.
Rot nou op met je jodengelul, Hiddink is een zakkenvuller en heeft er nooit afwijzend op geantwoord.quote:
Het had wel effect.... van een drama jaar als 96/97 opeens oppermachtig in het seizoen 97/98...quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hoge pet op van Olsen. Hij durfde niet echt spelers uit de eigen jeugd kansen te geven. Dacht teveel op de korte termijn, bijvoorbeeld met het aantrekken van Michael Laudrup.
Begrijp me goed, Laudrup was zeker een aanwinst voor Ajax maar hij bleef maar één jaar.
Dat was niet goed voor de ontwikkeling van andere spelers aan wie hij beloftes had gemaakt, zoals bijvoorbeeld Martijn Reuser.
Verder maakte hij van Ajax een beetje een vreemdelingenlegioen met spelers als Rudy enzo...
Inderdaad zeg!quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:08 schreef twi het volgende:
Molenaar zou AD zijn, zeker geen TD.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:55 schreef tong80 het volgende:
Wat moeten we nou weer met Olsen. Alsof dat zo'n wonderboy is.
Laat het maar gewoon een Nederlander worden. Keje Molenaar of zo.
Onzin. Hij is geen zakkenvuller; Maar een boer.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Rot nou op met je jodengelul, Hiddink is een zakkenvuller en heeft er nooit afwijzend op geantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |