quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:52 schreef BVO het volgende:
Ferri Somogyi
Dolf Jansen
Johan Cruijff
Daphne Bunskoek
Paul de Munnik
Jos Brink
Erik van Muiswinkel
Jan Jaap van der Wal
Tanja Jess
Famke Janssen
Guus Meeuwis
Angela Groothuizen
Ruud de Wild
Beau van Erven Dorens
Floortje Dessing
Tygo Gernandt
Weet ik hetquote:
Ik ben er nog.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:55 schreef Tania18 het volgende:
* RONDE 4
Waar zijn alle leuke mensen gebleven?
Jos is leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:13 schreef S-Two het volgende:
WTF does Jos Brink hier trouwens? Dat is zo'n beetje de ergste BN'er aller tijden
Dat zegt ook niks...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
Z'n lotingen waren ook niet zo héél moeilijk.
Caroline de Bruijn - Isa Hoes - Liesbeth Kamerling
Allemaal (ex-)GTST-vrouwen trouwens..
Wies da eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat zegt ook niks...
Bonnie St Claire wint van jong talent... Floortje Dessing wint van Gordon en Gerard Joling lag er in de eerste ronde al uit
Ja, maar waar is Herman Finkersquote:
Da's wel weer minder ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar waar is Herman Finkers?
Alstjeblieft zegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:33 schreef babette21 het volgende:
of Brigitte Kaandorp???
Natuurlijk liggen Gordon en Joling er uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat zegt ook niks...
Bonnie St Claire wint van jong talent... Floortje Dessing wint van Gordon en Gerard Joling lag er in de eerste ronde al uit
Hij heeft de shoot-out gewonnen met 3-2quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef Yeahinho het volgende:
Een nog onbeantwoorde vraag uit het andere topic: waarom is Ferri Somogyi door als ie 16-16 gelijk heeft gespeeld.
De FOK!-smaak blijft mij ook verbazen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
wat een flut-BN'ers zijn er nog over zeg.. nu maar hopen dat Beau of MM wint
Ik vind ze leuker dan de meesten die nog over zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Natuurlijk liggen Gordon en Joling er uit![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef mark_03 het volgende:
Bonnie St Claire wint van jong talent
Harry wie?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:33 schreef babette21 het volgende:
of Harry Jekkers?! of Brigitte Kaandorp??? zijn zeker allemaal afgeschreven
ga je schamen, man.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
Harry Jekkers? Nee.
Je bent echt erg hequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:40 schreef BVO het volgende:
Omdat ik niet van cabaret houd?
Marc-Marie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
. Je komt al zowat klaar als je de naam van Marc-Marie Huybrechts hoort.
Zolang je MarcK Marie maar onthoudtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Marc-Marie..
Ja, maar hijs gewoon leuk..
Anyway, ik ben gewoon niet goed in namen..
De muziek kwam me af en toe bekend voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
Oh, dus je kende Simon & Garfunkel uiteindelijk toch wel?
Beau mag wel winnen.quote:
Je mag het nog veranderen hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:34 schreef Tania18 het volgende:
Eigenlijk had ik gewoon Daphne moeten stemmen ipv Peter Heerschop
Nee, maar ik was even vergeten wie Peter Heerschop wasquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mag het nog veranderen hoor..
Maar dat moet je zelf weten. Anders ben ik straks weer de valsspeler ofzo..
Dikke vingerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:32 schreef babette21 het volgende:
lijkt me best stoer als Jos Brink gaat winnen....
Jos is lief en 't is ook wel retro enzo....
Daar zou ik mee kunnen levenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:06 schreef Yeahinho het volgende:
De finale moet gaan tussen Jan Smit en Wendy van Dijk.
Whehe, je bent niet de eerste die het zegt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:20 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een flut-kandidaten zijn nog over zeg...
Vind Wendy zo overrated.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:06 schreef Yeahinho het volgende:
De finale moet gaan tussen Jan Smit en Wendy van Dijk.
Maar geen Hans Teeuwen, Theo Maassen, Najib Amhali etc etcquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:59 schreef mark_03 het volgende:
Angela vind ik ook niet leuk... zo gemaakt druk altijdBeh, vind d'r niks.
Zijn wel heeeeeel erg veel cabaretiers door, ook wel jammer.
Alleen de niet leuke cabaretiers (behalve Marc Marie, die is gewoon altijd grappig, ookal is 't niet zo bedoeld) zijn doorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar geen Hans Teeuwen, Theo Maassen, Najib Amhali etc etc
Peter Heerschop had al meteen ingeruild kunnen worden voor Hans Teeuwen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
Het is dan ook geen cabaret tournament he.
Daarvoor moet je in TTK zijn..
Sloeg ook nergens op... er waren mensen die Pino door wouden laten gaan naar 't toernooiquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:07 schreef Tania18 het volgende:
En nou niet zeuren dat we ze zelf gekozen hebben, want ik heb dat kies-topic nog nooit gezien![]()
Pinoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op... er waren mensen die Pino door wouden laten gaan naar 't toernooi
En ik zeg 't je ... hij zou ook nog wel gewonnen hebben
Jan Smit zit er toevallig nog stééds in hoor.quote:
Omdat zijn tegenstanders nog erger waren dan hijzelfquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Jan Smit zit er toevallig nog stééds in hoor..
Jamai, Ton van Royen en Caroline Tensen... Tja..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Omdat zijn tegenstanders nog erger waren dan hijzelf
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Jamai, Ton van Royen en Caroline Tensen... Tja...
Dat heeft Beev zelf gedaan,... die Sterrenbeurs lijstquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Dat zijn nou echt 3 mensen die er sowieso niet in gemoeten hadden. Wie heeft die in godsnaam genomineerd?![]()
Och ja, want Hans teeuwen, Theo Maassen etc zijn natuurlijk een stuk onbekender dan Ton van Royenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:25 schreef BVO het volgende:
Ik heb dan ook niet genomineerd op of ik ze leuk vond, maar heb gewoon de bekendste genomen..
Anders zitten we straks met 256 onbekende maar o zo grappige cabaretiers..
Aangezien ze niet genomineerd zijn wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Och ja, want Hans teeuwen, Theo Maassen etc zijn natuurlijk een stuk onbekender dan Ton van Royen
Jawel. Door mij.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ton van Royen stond toch in de klotesterrenbeurs lijst? Dus is die ook niet genomineerd![]()
Vind 't nog steeds een schande dat Wytske is verslagen door Bonnie StClairquote:
Ik ken godvedomme die hele lijst ja.quote:
Wytskequote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vind 't nog steeds een schande dat Wytske is verslagen door Bonnie StClairKan toch niet
Ze is zo leukquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wytske
Ik zag van de week een stukje en toen was het ....speld (haarspeld dus) en dat moest ze gaan uitbeelden. Zegt ze: Nou, en dan doe je dus dat ding in je haren... oh shit... in je...pruik
Zou wel leuk zijn als 'ie zou winnen.quote:
Precies... ik vind Jos best wel ok eigenlijkquote:
Best wel okay ja... maar er zitten leukeren tussen.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Precies... ik vind Jos best wel ok eigenlijk![]()
Idd, dat snap ik ook nietquote:
Wist je dat Jos Brink in dat Pienjo pak zit? Dus dan moet je op Jos stemmenquote:Op zondag 29 mei 2005 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
Had ik al vermeld dat ik hoop dat Pienjo wint?
Niet waar dat is Vivienné!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wist je dat Jos Brink in dat Pienjo pak zit? Dus dan moet je op Jos stemmen![]()
![]()
Zo post er niemand, zo 2 in 1 minuut.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:45 schreef MissBliss het volgende:
Had ik deze ronde al gestemd? Ja toch?
Ja, ik ben heeeel lui
18.43 stipt.quote:
Ik zag Lottie afgelopen zaterdag een programma presenteren op Nederland 3... ik wist niet eens dat ze dat ook deedquote:Op maandag 30 mei 2005 19:24 schreef BVO het volgende:
Grappig trouwens, met een beetje geluk zitten de laatste 3 van WIDM straks hier ook bij de laatste 16..
Ja, dat programma heet Jules Unlimited (dacht ik). Vet leuk programma, bestaat al best wel lang.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
Ik zag Lottie afgelopen zaterdag een programma presenteren op Nederland 3... ik wist niet eens dat ze dat ook deed![]()
Zeg dan gewoon zeven uurquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:28 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]. Ronde sluit vanavond om 18:43. [afbeelding].
Hind was er toch tegen AliB al uitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:22 schreef BVO het volgende:
Ja, de bagger begint langzaam te verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |