Wist je dat Jos Brink in dat Pienjo pak zit? Dus dan moet je op Jos stemmenquote:Op zondag 29 mei 2005 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
Had ik al vermeld dat ik hoop dat Pienjo wint?
Niet waar dat is Vivienné!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wist je dat Jos Brink in dat Pienjo pak zit? Dus dan moet je op Jos stemmen![]()
![]()
Zo post er niemand, zo 2 in 1 minuut.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:45 schreef MissBliss het volgende:
Had ik deze ronde al gestemd? Ja toch?
Ja, ik ben heeeel lui
18.43 stipt.quote:
Ik zag Lottie afgelopen zaterdag een programma presenteren op Nederland 3... ik wist niet eens dat ze dat ook deedquote:Op maandag 30 mei 2005 19:24 schreef BVO het volgende:
Grappig trouwens, met een beetje geluk zitten de laatste 3 van WIDM straks hier ook bij de laatste 16..
Ja, dat programma heet Jules Unlimited (dacht ik). Vet leuk programma, bestaat al best wel lang.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
Ik zag Lottie afgelopen zaterdag een programma presenteren op Nederland 3... ik wist niet eens dat ze dat ook deed![]()
Zeg dan gewoon zeven uurquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:28 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]. Ronde sluit vanavond om 18:43. [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |