quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:52 schreef BVO het volgende:
Ferri Somogyi
Dolf Jansen
Johan Cruijff
Daphne Bunskoek
Paul de Munnik
Jos Brink
Erik van Muiswinkel
Jan Jaap van der Wal
Tanja Jess
Famke Janssen
Guus Meeuwis
Angela Groothuizen
Ruud de Wild
Beau van Erven Dorens
Floortje Dessing
Tygo Gernandt
Weet ik hetquote:
Ik ben er nog.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:55 schreef Tania18 het volgende:
* RONDE 4
Waar zijn alle leuke mensen gebleven?
Jos is leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:13 schreef S-Two het volgende:
WTF does Jos Brink hier trouwens? Dat is zo'n beetje de ergste BN'er aller tijden
Dat zegt ook niks...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
Z'n lotingen waren ook niet zo héél moeilijk.
Caroline de Bruijn - Isa Hoes - Liesbeth Kamerling
Allemaal (ex-)GTST-vrouwen trouwens..
Wies da eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat zegt ook niks...
Bonnie St Claire wint van jong talent... Floortje Dessing wint van Gordon en Gerard Joling lag er in de eerste ronde al uit
Ja, maar waar is Herman Finkersquote:
Da's wel weer minder ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar waar is Herman Finkers?
Alstjeblieft zegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:33 schreef babette21 het volgende:
of Brigitte Kaandorp???
Natuurlijk liggen Gordon en Joling er uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat zegt ook niks...
Bonnie St Claire wint van jong talent... Floortje Dessing wint van Gordon en Gerard Joling lag er in de eerste ronde al uit
Hij heeft de shoot-out gewonnen met 3-2quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef Yeahinho het volgende:
Een nog onbeantwoorde vraag uit het andere topic: waarom is Ferri Somogyi door als ie 16-16 gelijk heeft gespeeld.
De FOK!-smaak blijft mij ook verbazen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
wat een flut-BN'ers zijn er nog over zeg.. nu maar hopen dat Beau of MM wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |