Waar is dat? dat moet ik ook hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:01 schreef detulp050 het volgende:
Jeetje, als ik mijn lens kwijtraak krijg ik gratis een nieuwe
En ik betaal maar 14 euro per maand
Een extra paar bestellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:04 schreef bierglas het volgende:
Kan jij de lenzen per maand los kopen dan?
Specsaversquote:
Ik krijg ze van de pearle ook gratis thuisbezorgd met alles erbij. Maar als je er ééntje kwijtraakt kan ik dus mooi een nieuw paar kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:07 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Specsavers
Kost dus 14 euro, gratis thuisbezorgd en ik heb dus al tweemaal een lens kwijt gemaakt en kreeg direct een nieuwe mee
Ik krijg ze iedere maand.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:12 schreef Houniet het volgende:
hehehe schijt aangewoon nieuwe hale.. ik heb van die half jaar dingen
dat wordt inderdaad wel een dure grap zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik ben weer lekker aan het aankloten vandaag![]()
Precies, dit moet ik niet vaker doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat wordt inderdaad wel een dure grap zo.
Maar daar stoot altijd wel iemand tegen aan met z'n dronken hoofdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:20 schreef Gloeidoos het volgende:
Een bril is veel vetterén die kan je niet kwijtraken
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:41 schreef SirSimon het volgende:
ik zat eens op de wc... ja ik heb ook nog jaarlenzen... damn ik wil er niet meer aan herinnerd worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |