quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke dag als ik wakker wordt
Heb je toch ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:59 schreef Ballicious het volgende:
Net of ik niks beters te doen heb.
Muwhaha die Engelse chicks waren echt fucking lekker he.. Die rokjes leken meer op een iets bredere riemquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:55 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hahaha was laatst in Engeland en vind het niet zo gekDie meiden lopen me daar als hoeren rond allemaal(korte rokjes ed
) Wel lekker hoor
![]()
Overal zag je tienermoeders over straat lopen![]()
Dat interesseert me geen bietquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:59 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen, kunnen, kannen we niet![]()
Och wat zal ik je missenquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik zal zo beginnen met je te dissen.
Maar eerst ff pissen![]()
Dat vind ik nou altijd zo jammer, als stagiaires geen kansen pakken om zichzelf te ontplooienquote:
Topposter worden bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd zo jammer, als stagiaires geen kansen pakken om zichzelf te ontplooien
Je voorkeur gaat dus gewoon uit naar hoeren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Woldo het volgende:
[..]
Muwhaha die Engelse chicks waren echt fucking lekker he.. Die rokjes leken meer op een iets bredere riemZouden de dames in Nederland ook eens moeten proberen.
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Woldo het volgende:
[..]
Muwhaha die Engelse chicks waren echt fucking lekker he.. Die rokjes leken meer op een iets bredere riemZouden de dames in Nederland ook eens moeten proberen.
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:01 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je voorkeur gaat dus gewoon uit naar hoeren.
Hoppa poppa moppa sloppa, synchroom rennenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Ballicious het volgende:
gissen, pissen, dissen, vissen, missen. Hoppa
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:01 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je voorkeur gaat dus gewoon uit naar hoeren.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Misschien dat Geitje nog een plaatsje voor je kan regelen![]()
Dat hoppa past er niet bij hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Ballicious het volgende:
gissen, pissen, dissen, vissen, missen. Hoppa
en als je ze ziet heb je zoiets van: getverderriequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:01 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
daar bemoei ik me niet mee, die meeste luitjes daar zijn scary
Ok mooi ik ben dus terug.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Och wat zal ik je missen
Tijdens het pissen
Maar schiet maar lekker op
Dan wordt het hier weer helemaal top
Jah k kan vaak niet eens normaal buiten lopen, dan word je meteen al half aangerandquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:02 schreef Megter het volgende:
[..]
en als je ze ziet heb je zoiets van: getverderrie![]()
En daar hoor ik niet tussenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:02 schreef Megter het volgende:
[..]
en als je ze ziet heb je zoiets van: getverderrie![]()
Kan je wel je agressie kwijtquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jah k kan vaak niet eens normaal buiten lopen, dan word je meteen al half aangerand![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:03 schreef Ballicious het volgende:
Morgenochtend eerst naar school, met auto. Daarna dak open en richting middelburg. oeh lekker.
Dan moet je wel haast gaan makenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok mooi ik ben dus terug.
En vanacht gestoken door een mug
Maar dat doet er niet ter zaken....
Ik ga me best doen jou helemaal gek te maken
Nee, die zijn al te ver gevorderd in het 'maatschappelijk terugkeerproces'quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee, die zijn al te ver gevorderd in het 'maatschappelijk terugkeerproces'
Dude, trek zo'n kort rokje aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok mooi ik ben dus terug.
En vanacht gestoken door een mug
Maar dat doet er niet ter zaken....
Ik ga me best doen jou helemaal gek te maken
Ok dan doe ik mijn best.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:03 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dan moet je wel haast gaan maken
Want om 12 uur ben ik weg voor andere zaken
Dat zijn mijn stagebegeleider net ook, ik zat leker te "werken" hoor ineens teringherrie... hoor ik eerst nog iemand zeggen: "Jan, doe eens rustig ofzo"quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan ben je zeker de weten niet de klos
Dat doet er niet toequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok dan doe ik mijn best.
Mest...
Ben echt nog te moe
Ja maar als ik dan ook nog zeepjes ga rapen....quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan ben je zeker de weten niet de klos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |