Idd, als ze nou meer voorlichting hadden gehad was het misschien al de 1e keer raak geweestquote:
Hahaha was laatst in Engeland en vind het niet zo gekquote:
och nu hebben ze kunnen oefenenquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Idd, als ze nou meer voorlichting hadden gehad was het misschien al de 1e keer raak geweest![]()
Die van 16 is idd al erg oud..quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Idd, als ze nou meer voorlichting hadden gehad was het misschien al de 1e keer raak geweest
Al lopend op de gang fok je?quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
Ik loop hier echt rond als een koffieverslaafde:
* moet koffie hebben, moet koffie hebben
Zo loop ik mompelend over de gang
en ook al op Fok!quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
Ik loop hier echt rond als een koffieverslaafde:
* moet koffie hebben, moet koffie hebben
Zo loop ik mompelend over de gang
Dat gaat een rechtzaak worden flink centen aan verdienenquote:Moeder Julie Atkins (38) geeft de school die haar dochters bezochten de schuld
Nieuwe generatie milfs...quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:55 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hahaha was laatst in Engeland en vind het niet zo gekDie meiden lopen me daar als hoeren rond allemaal(korte rokjes ed
) Wel lekker hoor
![]()
Overal zag je tienermoeders over straat lopen![]()
Misschien dat Geitje nog een plaatsje voor je kan regelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
En toen ik gisteren thuis kwam leek ik wel een drankverslaafde.
Samen met mn huisgenoten liepen we rond:
* moet bier hebben, moet bier hebben
Dat denk ik ook elke dag als ik wakker wordtquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
En toen ik gisteren thuis kwam leek ik wel een drankverslaafde.
Samen met mn huisgenoten liepen we rond:
* moet bier hebben, moet bier hebben
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Misschien dat Geitje nog een plaatsje voor je kan regelen![]()
Ik zal zo beginnen met je te dissen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:58 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Zit niet zo te slijmen
Laten we gewoon beginnen met rijmen![]()
Het verschil tussen kennen, kunnen, kannen we nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Misschien dat Geitje nog een plaatsje voor je kan regelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |