quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke dag als ik wakker wordt
Heb je toch ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:59 schreef Ballicious het volgende:
Net of ik niks beters te doen heb.
Muwhaha die Engelse chicks waren echt fucking lekker he.. Die rokjes leken meer op een iets bredere riemquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:55 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hahaha was laatst in Engeland en vind het niet zo gekDie meiden lopen me daar als hoeren rond allemaal(korte rokjes ed
) Wel lekker hoor
![]()
Overal zag je tienermoeders over straat lopen![]()
Dat interesseert me geen bietquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:59 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen, kunnen, kannen we niet![]()
Och wat zal ik je missenquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik zal zo beginnen met je te dissen.
Maar eerst ff pissen![]()
Dat vind ik nou altijd zo jammer, als stagiaires geen kansen pakken om zichzelf te ontplooienquote:
Topposter worden bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd zo jammer, als stagiaires geen kansen pakken om zichzelf te ontplooien
Je voorkeur gaat dus gewoon uit naar hoeren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Woldo het volgende:
[..]
Muwhaha die Engelse chicks waren echt fucking lekker he.. Die rokjes leken meer op een iets bredere riemZouden de dames in Nederland ook eens moeten proberen.
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Woldo het volgende:
[..]
Muwhaha die Engelse chicks waren echt fucking lekker he.. Die rokjes leken meer op een iets bredere riemZouden de dames in Nederland ook eens moeten proberen.
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:01 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je voorkeur gaat dus gewoon uit naar hoeren.
Hoppa poppa moppa sloppa, synchroom rennenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Ballicious het volgende:
gissen, pissen, dissen, vissen, missen. Hoppa
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:01 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je voorkeur gaat dus gewoon uit naar hoeren.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Misschien dat Geitje nog een plaatsje voor je kan regelen![]()
Dat hoppa past er niet bij hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Ballicious het volgende:
gissen, pissen, dissen, vissen, missen. Hoppa
en als je ze ziet heb je zoiets van: getverderriequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:01 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
daar bemoei ik me niet mee, die meeste luitjes daar zijn scary
Ok mooi ik ben dus terug.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Och wat zal ik je missen
Tijdens het pissen
Maar schiet maar lekker op
Dan wordt het hier weer helemaal top
Jah k kan vaak niet eens normaal buiten lopen, dan word je meteen al half aangerandquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:02 schreef Megter het volgende:
[..]
en als je ze ziet heb je zoiets van: getverderrie![]()
En daar hoor ik niet tussenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:02 schreef Megter het volgende:
[..]
en als je ze ziet heb je zoiets van: getverderrie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |