Je heb het verkeerde vak gekozenquote:
boebiehoer heeft een banquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:32 schreef Jerruh het volgende:
ijsmeis, zout es op met dat kinderachtige gedrag of ik laat boe weer die memmenfotos van je verspreiden..
Jaja, de welbekende dip. Ik heb em ook, en vooral nu. Dus je bent niet de enigequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik studeer geen letterkunde, maar Nederlands. En ik ga afstuderen in taalbeheersing, dus wat moet ik met die letterkundevorig jaar was het nog wel leuk, maar nu is het gewoon fokking veel. 2 boeken per week lezen, hoe moet je daar in godsnaam aan toe komen
hehe, eindelijk een normale reactiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jaja, de welbekende dip. Ik heb em ook, en vooral nu. Dus je bent niet de enige![]()
Verder wil ik nog wel es gooien met boeken die me frustreren. Dat helpt. Moet je er alleen niet over beginnen als je ze weer doorverkoopt
maar vind je zelf niet dat je het verkeerde vak hebt gekozen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hehe, eindelijk een normale reactieja met boeken gooien heb ik vorig jaar ook al gedaan. De frustratie begint weg te zakken....
Hobbies/interesses: muziek, religie, psychologie, filosofie, internet, film, concerten, lezen, schrijvenquote:
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:45 schreef corr het volgende:
Ik denk dat je de verkeerde STUDIE hebt gekozen![]()
ik bespeur een vleugje sarcasme.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:25 schreef Intergalactrick het volgende:
2 boeken per week!![]()
![]()
![]()
Weet je hoeveel dat is??!?!!!?!![]()
![]()
![]()
![]()
maar een boel van 500 pagina's is voor een ervaren lezer toch een makkie ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik bespeur een vleugje sarcasme.
Het is slechts 1 van de 7 vakken die ik volg, hoorbeetje begrip mag wel.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar een boel van 500 pagina's is voor een ervaren lezer toch een makkie ?
Hey, jij heb er ook al last van, een studiedipjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jaja, de welbekende dip. Ik heb em ook, en vooral nu. Dus je bent niet de enige![]()
Verder wil ik nog wel es gooien met boeken die me frustreren. Dat helpt. Moet je er alleen niet over beginnen als je ze weer doorverkoopt
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:03 schreef markiemark het volgende:
wie gaat er dan ook letterkunde studeren?! wat kan je daar mee!? niks... lijkt me...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |