abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27715348
Kunnen degenen die er van overtuigd zijn dat het gebouw is opgeblazen ook aangeven waar de explosieven geplaatst moeten zijn, op zo'n manier dat het consistent is met het instorten van WTC7?
pi_28268374
WTC Basement Blast And Injured Burn Victim Blows 'Official 9/11 Story' Sky High; Eye Witness Testimony Is Conclusive That North Tower Collapsed From Controlled Demolition
WTC janitor pulls burn victim to safety after basement explosion rocks north tower seconds before jetliner hit top floors. Also, two other men trapped and drowning in a basement elevator shaft, were also pulled to safety from underground explosion..
June 24, 2005

rest van het verhaal is te vinden op: http://www.arcticbeacon.com/articles/article/1518131/28031.htm
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_28269586
Ola ... en mét ooggetuigen !

Es benieuwd of die deze keer even serieus genomen worden als de getuigen bij bijv. het Pentagon ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:14:20 #254
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_28350588
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:16 schreef Wombcat het volgende:
{quote}
Each of the aircraft had about 10,000 gallons of jet fuel aboard. About 25 % of this was consumed in the initial blast and rsulting fireball. Another 25 % of the fuel is believed to have flowed down through elevators and utility shafts in the buildings. The remaining 50% of the fuel burned of within the first few minutes (5 to 8 minutes) after impact. As the jet fuel burned, the resulted heat ignited office contents, and combustible airfraft contents, at several impacted floors. Therefore, jet fuel, though burned off in the first minutes acted as a catalyst in igniting the combustible materials and in genereating massive fires at several floors.
The large quantity of jet fuel that spread across several floors of the building ignited mcu of the building and aircraft contents. This caused simultaneous fires across several floors at the same time. This generated fire conditions significantly more severe than those anticipated in typical building fires. The maximum fire temperatures attained in the WTC fires were in the range of 1,000 to 1,100 Celsius. These temperatures were not significantly different from other typical office building fires. However the rise in temperatures was much faster than those in typical building fires and represented typical hydrocarbon fires with temperatures reaching about 800 degrees in the first 3 to 4 minutes.
However, the fire size and heat output in the WTC fires was much higher that that of typical office building fires. The heat output generated fro WTC fires was about 2-5 GW and comparable to the power output produced by a large commercial power generator station.
{/quote}
De kerosine vloog in brand en werkte als een katalysator door brandbare materialen in het gebouw te ontsteken. Door de vele branden liep de temperatuur snel hoog op, op zich nog niet eens hoger dan bij een normale brand, maar wel sneller. Ook kwam er bij de brand veel meer energie vrij dan bij een normale brand, zelfs vergelijkbaar met de energie die een electriciteitscentrale levert.
'k heb de pdf nog niet gelezen, maarrrrr als die alles verzengende hitte die alles in en rond het kantoor verwoeste er heerste, hoe kunnen de mensen op de foto dan na kennelijk relatief korte tijd toch naar buiten kijken door het gat en de wanden vasthouden, terwijl die zouden moeten smelten van de hitte??
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:57:11 #255
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_28351194
dat word in de officeile verklaringen er buiten gehouden !.....ook Rodriguez !.....maar het is allemaal normaal loop door vraag niks !
  donderdag 30 juni 2005 @ 02:09:56 #256
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28351357
zorg dat je de volgende documentaire bekijkt..
http://www.hijackingcatastrophe.org/

eindelijk een no nonsense docu die zegt waar het op staat..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_28506159
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 01:14 schreef YuckFou het volgende:

[..]

'k heb de pdf nog niet gelezen, maarrrrr als die alles verzengende hitte die alles in en rond het kantoor verwoeste er heerste, hoe kunnen de mensen op de foto dan na kennelijk relatief korte tijd toch naar buiten kijken door het gat en de wanden vasthouden, terwijl die zouden moeten smelten van de hitte??
[afbeelding]
Weet ik niet, ik weet ook niet of die verzengende hitte per se op die verdieping geweest moet zijn. Ik weet niet hoe een brand zich dan precies gedraagt en waar de hot spots zijn. Kan imo best zijn, dat kort nadat het vliegtuig is iingevlogen, je eerst nog daar kunt rondlopen zonder acuut te overlijden, maar dat pas na 5 of 10 minuten de temperatuur zodanig gestegen is dat dat niet meer kan.

Een verslag van een overlevende: hier
Hij zat in WTC 2, op de 63e verdieping, toen het eerste vliegtuig in WTC 1 vloog. Ze zijn meteen geevacueerd.
11 minuten later hoorde hij een explosie, toen het vliegtuig WTC 2 invloog. Hij hoorde toen nog een paar explosies, ze zaten toen nog op de 43e verdieping. (Die explosie die hij hoorde,. kunnen dus niet van een controlled demolition zijn, want dan was het gebouw toen meteen ingestort).
Hij zegt dat je toen al de brandstof van het vliegtuig dat in WTC 1 vloog kon ruiken, nadat het vliegtuig in WTC 2 was gevlogen zegt hij "After the second plane hit it was unbearable." (de stank denk ik, maar kan ook de hitte zijn).
"The stairwell was thick with smoke. By the time I got down to the 20th floor I was having an asthma attack. A woman stopped to help me."

En ook nog gevonden: een artikel waarin het instorten wordt verklaard.
Hierin wordt aangegeven dat de intensiteit van de brand niet door de brandstof alleen komt, maar ook (en vooral) door de aanwezige kantoorspullen (dus plastics en papier), die doordat de brandstof zich verspreidde sneller werden aangestoken dan normaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2005 12:06:37 ]
pi_28506819
Het officiële rapport staat trouwens hier
pi_28508590
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik weet ook niet of die verzengende hitte per se op die verdieping geweest moet zijn. Ik weet niet hoe een brand zich dan precies gedraagt en waar de hot spots zijn. Kan imo best zijn, dat kort nadat het vliegtuig is iingevlogen, je eerst nog daar kunt rondlopen zonder acuut te overlijden, maar dat pas na 5 of 10 minuten de temperatuur zodanig gestegen is dat dat niet meer kan.
Wanneer we naar het verwrongen staal op deze foto kijken is geod te constateren dat hier vliegtuig in gevlogen is, dus het vuur wat er geweest is moet al verplaatst zijn. Ow maar mischien komt het vuur wel weer op automagische wijze terug net zoals de befaamde baan van de kennedy kogel
quote:
En ook nog gevonden: een artikel waarin het instorten wordt verklaard.
Hierin wordt aangegeven dat de intensiteit van de brand niet door de brandstof alleen komt, maar ook (en vooral) door de aanwezige kantoorspullen (dus plastics en papier), die doordat de brandstof zich verspreidde sneller werden aangestoken dan normaal.
Ik lees alleen dat ze het waarschijnlijk instort mechanisme proberen te verklaren dat is wat anders als iets zeker weten.
pi_28509149
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wanneer we naar het verwrongen staal op deze foto kijken is geod te constateren dat hier vliegtuig in gevlogen is, dus het vuur wat er geweest is moet al verplaatst zijn. Ow maar mischien komt het vuur wel weer op automagische wijze terug net zoals de befaamde baan van de kennedy kogel
[..]

Ik lees alleen dat ze het waarschijnlijk instort mechanisme proberen te verklaren dat is wat anders als iets zeker weten.
Dat het vliegtuig daar naar binnen is gevlogen, hoeft toch nog niet automatisch te betekenen dat het daar ook gebrand heeft? Die brand ontstond pas na het binnevliegen, door de snelheid van het vliegtuig, vliegt de kerosine eerst verder, dus van het gat af. Een minuut nadat het vliegtuig daar binnen is gevlogen, kunnen daar dan best mensen hebben gestaan.

Die kogel van Kennedy was trouwens niet van baan veranderd, zoals laatst op de BBC te zien is geweest, is met de Zapruder film aan te tonen dat de gouverneur lager zat, waardoor de kogel wel degelijk via een normale baan door beiden heen is gegaan.

En idd verklaren ze het instortmechanisme, maar weten het niet 100% zeker. Ze zeggen zelfs ook dat helaas ooggetuigenverslagen van de verdiepingen waar het vliegtuig is binnengevlogen ontbreken, als ze die hadden, hadden ze meer met zekerheid kunnen zeggen.
Het is imo een stuk betere verklaring dan instorten via controlled demolition, waar gewoonweg veel te weinig bewijs voor is.
pi_28511565
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat het vliegtuig daar naar binnen is gevlogen, hoeft toch nog niet automatisch te betekenen dat het daar ook gebrand heeft? Die brand ontstond pas na het binnevliegen, door de snelheid van het vliegtuig, vliegt de kerosine eerst verder, dus van het gat af. Een minuut nadat het vliegtuig daar binnen is gevlogen, kunnen daar dan best mensen hebben gestaan.
Wauw het verhaal wordt steeds mooier.
In het pentagon hebben we geen vliegtuig meer omdat daar alles door het gat naarbinnen gegaan is, en in het WTC is het vliegtuig naar binnen gegaan de kerosine als een losse bel heen en weer aan het klotsen geweest om daarna pas in de brand te vliegen.

Ik geloof trouwens wel dat er een vliegtuig naar binnen is gevlogen, alleen niet de verklaringen over dat de brand zogenaamd de structuur zoveel verzwakt heeft dat het gebouw geheel tot onderaan in elkaar stort. Ik had verwacht dat er dan maar maximaal een stuk of 10 verdiepingen onder de impact zone, en de rest erboven zouden instorten
quote:
Die kogel van Kennedy was trouwens niet van baan veranderd, zoals laatst op de BBC te zien is geweest, is met de Zapruder film aan te tonen dat de gouverneur lager zat, waardoor de kogel wel degelijk via een normale baan door beiden heen is gegaan.
Waarom zijn er zoveel mensen met die onderzoeken bezig geweest, zo lang naderhand nog? Dat komt omdat de officiele verklaring eerst de maigc bullit bevatte, en men dus ook van overheidswege dus niet in staat is geweest om de magic bullit theorie op een goede manier te verklaren. Ook dat voedt dan weer de samenzweringstheorieen.
quote:
En idd verklaren ze het instortmechanisme, maar weten het niet 100% zeker. Ze zeggen zelfs ook dat helaas ooggetuigenverslagen van de verdiepingen waar het vliegtuig is binnengevlogen ontbreken, als ze die hadden, hadden ze meer met zekerheid kunnen zeggen.
Het is imo een stuk betere verklaring dan instorten via controlled demolition, waar gewoonweg veel te weinig bewijs voor is.
Omdat er te weinig bewijs is is het geen goede verklaring. Dan moet de amerikaanse overheid eens echt een normaal onderzoek doen waarbij men ook de punten serieus onderzoekt die de samenzweringstheorieen onderuit halen. Alleen al door dit niet te doen geloven steeds minder mensen de verklaringen van de "officiele"lezing .
pi_28513098
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wauw het verhaal wordt steeds mooier.
In het pentagon hebben we geen vliegtuig meer omdat daar alles door het gat naarbinnen gegaan is, en in het WTC is het vliegtuig naar binnen gegaan de kerosine als een losse bel heen en weer aan het klotsen geweest om daarna pas in de brand te vliegen.

Ik geloof trouwens wel dat er een vliegtuig naar binnen is gevlogen, alleen niet de verklaringen over dat de brand zogenaamd de structuur zoveel verzwakt heeft dat het gebouw geheel tot onderaan in elkaar stort. Ik had verwacht dat er dan maar maximaal een stuk of 10 verdiepingen onder de impact zone, en de rest erboven zouden instorten
[..]
Nee, de kerosine is niet gaan klotsen. Vliegtuig vliegt naar binnen, Kerosine verbrandt al vrijwel onmiddelijk voor circa een derde tot de helft (vuurballen). Kerosine is namelijk een brandstof, geen explosief, het is dus niet allemaal onmiddelijk weg. De rest zal zich verspreiden. Doordat het vliegtuig snelheid heeft, zal het niet bij het gat blijven liggen. De kerosine heeft namelijk ook die snelheid, en schuift dus ook door. En door de zwaartekracht zal het ook naar beneden gaan.

Doordat de verdiepingen instorten, krijg je een klap, die de al zwaar belaste structuur niet meer kan dragen, en daardoor storten de onderliggende verdiepingen ook in. Het gewicht wat dan op de onderliggende verdieping klapt, is enorm en die kan dat dan niet meer dragen.
pi_28513584
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:26 schreef Basp1 het volgende:


Omdat er te weinig bewijs is is het geen goede verklaring. Dan moet de amerikaanse overheid eens echt een normaal onderzoek doen waarbij men ook de punten serieus onderzoekt die de samenzweringstheorieen onderuit halen. Alleen al door dit niet te doen geloven steeds minder mensen de verklaringen van de "officiele"lezing .
Hoe kan een overheid zich verweren tegen absurde claims waaronder de claims dat er helemaal geen vliegtuigen bij aanwezig waren tot afstandbestuurbare enz enz?

Het enige wat de samenzweringstheorieen laten zien is dat er nog genoeg vragen openstaan maar ze halen absoluut de officiele lezing (nog) niet onderuit.
pi_28517248
Hm, De Carlyle groep heeft hier een fikse lepel in de pap. Ziehier een leuk overzichtskaartje mbt de connectie Bush-Binladen. NIet iets wat je in de mainstream media ziet, dus het zal wel weer onzin zijn ;-)
http://www.vaticanassassins.org/bushladen.jpg
pi_28519772
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:23 schreef Chewie het volgende:


Het enige wat de samenzweringstheorieen laten zien is dat er nog genoeg vragen openstaan maar ze halen absoluut de officiele lezing (nog) niet onderuit.
Dus als de overheid nog beter zijn best doet om zo min mogelijk informatie vrij te geven kan alles kloppen wat men ons wilt wijsmaken?

Dat sommige dingen niet te bewijzen zijn, daar ben ik het wel mee eens, maar dat veel dingen te ontkrachten zijn daar kunnen we het ook zeker over eens zijn.

Waarom zijn er dan bijvoorbeeld van het pentagon nog steeds niet meer beveiligingscamera beelden die wel geconfisceerd zijn niet aan het publiek vrijgegeven. Waarom is helaas het puin van het wtc zo snel verkocht, terwijl er mischien wel meer aanwijzigingen in terug te vinden waren, of in ieder geval ook op deze manier de officele lezing nog beter te onderbouwen. Het is toch heel vreemd voor mij om te moeten constateren dat communicatie providers ons surf en belgedrag voor meerdere jaren moeten vastleggen (hier in nederland, maar ik ga er even van uit dat in amerika zoeits ook wel al ingevoerd is), maar bewijs van de "grootste terreurdaad" ooit verkopen ze voor een appel en een ei aan de oud ijzer boer. En over het neerschieten neerstorten van het 4e vliegtuig zullen we het maar niet hebben.
pi_28520131
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:09 schreef Wombcat het volgende:
Doordat het vliegtuig snelheid heeft, zal het niet bij het gat blijven liggen. De kerosine heeft namelijk ook die snelheid, en schuift dus ook door. En door de zwaartekracht zal het ook naar beneden gaan.
Wanneer ik een ballon met water tegen een flat aangooi klapt deze ook meteen uit elkaar, en zal weinig van de vloestof bij elkaar blijven. Het merendeel zal wel naar beneden lopen. En de adhesie(of was het nu cohesie) van kerosiene zal niet dermate hoog zijn dat deze kerosiene wanneer de vleugel vernietigd is nog lang bij elkaar blijft.
quote:
Doordat de verdiepingen instorten, krijg je een klap, die de al zwaar belaste structuur niet meer kan dragen, en daardoor storten de onderliggende verdiepingen ook in. Het gewicht wat dan op de onderliggende verdieping klapt, is enorm en die kan dat dan niet meer dragen.
Wanneer ik vroeger met lego hoge torens bouwde hadden die echt meestal wel de neiging om op het zwakste punt kapot te gaan dan nog een strek stukje als draaipunt gebruiken om vervolgens met wat kapotte lego blokjes en een halve toren achter te blijven, maar ook nog 1 helft die dan overeind staat, en dus niet als een kaartenhuis bijna geheel rechtstandig naar beneden te storten.
pi_28521670
Een ballon met water is heel wat anders als een vligtuig.
Dito voor een toren legoblokjes in vergelijking met een wolkenkrabber.

Die dingen zijn niet te vergelijken en op basis van wat een ballon of een toren lego doet, kun je helemaal niets zeggen over hoe het WTC reageert.
pi_28524373
wtc2 werd zijdelings geraakt en het merendeel van de kerosine zie je in een vuurwolk uit het gebouw vliegen.
Toch hebben beide impacts hetzelfde gevolg als resultaat, zelfs nog binnen eenzelfde tijdspanne ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28528931
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef UncleScorp het volgende:
wtc2 werd zijdelings geraakt en het merendeel van de kerosine zie je in een vuurwolk uit het gebouw vliegen.
Volgens de laatste pdf die ik postte, ongeveer 1/3 deel van de kerosine in de vuurballen. Hou je dus nog aardig wat over voor in het gebouw.
pi_28538660
Je moet geen pdf's lezen als je de beelden gezien hebt om een ruwe inschatting te maken.
Diegene die die pdf's geschreven hebben, hebben de kerosine ook niet kunnen tellen.
Feit is dat er bij de 2e inslag véél meer kerosine naar buiten gevlogen is.
Je zit met 2 torens met 2 verschillende crashes en verschillende hoeveelheden kerosine, en toch komen ze op dezelfde manier en tijdstip naar beneden.
Zie boek "911toevalligheden" op pag 1535 ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 6 juli 2005 @ 07:32:02 #272
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_28538751
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 07:09 schreef UncleScorp het volgende:
Je moet geen pdf's lezen als je de beelden gezien hebt om een ruwe inschatting te maken.
Diegene die die pdf's geschreven hebben, hebben de kerosine ook niet kunnen tellen.
Feit is dat er bij de 2e inslag véél meer kerosine naar buiten gevlogen is.
Je zit met 2 torens met 2 verschillende crashes en verschillende hoeveelheden kerosine, en toch komen ze op dezelfde manier en tijdstip naar beneden.
Zie boek "911toevalligheden" op pag 1535 ...
Er zijn wel verschillen.
WTC1 werd in het midden geraakt en redelijk hoog.
WTC2 werd lager en in een hoek geraakt.
Daarom valt bij WTC2 ook de top er scheef af.
WTC1 valt recht naar beneden.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_28539013
ja ok ... heb ik ook gezien hoor.

Het instorten wordt verklaard door de crash én de brand.
Toch zitten we met 2 verschillende crashes en 2 verschillende branden, en toch storten de 2 gebouwen in. Het instorten op zich is trouwens al redelijk ongewoon, dus moet het hier toch weer toevallig zijn dat 2 verschillende crashes en branden toch hetzelfde ongewone effect hebben.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:44:57 #274
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_28539287
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:17 schreef UncleScorp het volgende:
ja ok ... heb ik ook gezien hoor.

Het instorten wordt verklaard door de crash én de brand.
Toch zitten we met 2 verschillende crashes en 2 verschillende branden, en toch storten de 2 gebouwen in. Het instorten op zich is trouwens al redelijk ongewoon, dus moet het hier toch weer toevallig zijn dat 2 verschillende crashes en branden toch hetzelfde ongewone effect hebben.
Hoe vaak is er een groot vliegtuig in een groot gebouw gevlogen?
Branden alleen hebben we wel vaker gezien, maar nog nooit een vliegtuig.
En dat is wel een overeenkomst tussen beide.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_28539964
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 07:09 schreef UncleScorp het volgende:
Je moet geen pdf's lezen als je de beelden gezien hebt om een ruwe inschatting te maken.
Diegene die die pdf's geschreven hebben, hebben de kerosine ook niet kunnen tellen.
Alleen diegenen die die pdf's hebben geschreven hebben er wel iets meer verstand van dan ik.
Ik kan op basis van een vuurbal niet zomaar berekenen hoeveel kerosine erin zit, zij wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')