koffers pakken !!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:31 schreef JaWi het volgende:
Hmm, mailtje terug uit spanje. Kan per direct aan de slag mocht ik dat willen tot eind augustus als kok in een hollands eetcafe / feestcafe.
Ja, ik had een aantal mailtjes gestuurd. Ik ga sowieso, 10 weken lang. Kreta of Spanje. Maar goed, deze reactie had ik niet zo snel verwacht. Ik wil alleen een gecombineerde functie met na 10en barwerkquote:
is daar toch altijd wel te regelen neem ik aanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, ik had een aantal mailtjes gestuurd. Ik ga sowieso, 10 weken lang. Kreta of Spanje. Maar goed, deze reactie had ik niet zo snel verwacht. Ik wil alleen een gecombineerde functie met na 10en barwerk.
Nee, zelf zuipen en op het strand liggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
En 's middags badmeester zeker.
quote:
Ja, maar je moet ook wel leuke omstandigheden hebben, Bij nederlandse zaken is het toch wat beter geregeld qua betaling, appartement etc.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is daar toch altijd wel te regelen neem ik aan![]()
succes he morgenquote:
Na het zien van 'Herrie in de keuken' vind ik die term een belediging voor het ras der stresskippenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schijnt niet zo goed te lopen en de eigenaresse schijnt een onwijze stresskip te zijn !
had dat al begrepen van een paar mensen die daar wel eens komen !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Na het zien van 'Herrie in de keuken' vind ik die term een belediging voor het ras der stresskippenTsjees .. ze stresste over alles wat je maar kon bedenken! Was wel grappig om te zien dat relatief kleine ingrepen al een wereld van verschil brachten (bv alleen shirt met stropdas)
gaat prima hier !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:45 schreef vegeta het volgende:
goede dag mensen,kom ook maar is kijken hoe het hier gaat.
en dan mag je eindelijk naar bed van de TrosKompasquote:
Nee, daarna nog even de video van BvD kijken en dan naar bedje.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:00 schreef Bjoro het volgende:
en dan mag je eindelijk naar bed van de TrosKompas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |