Ik zag Hannie met zappenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Mijn hoogtepunt van de avond.
Muziekfeest in de Arena. Nederland-2
het zou indirekt natuurlijk best een aanleiding kunnen zijn geweest, maar laat hem daar AUB geen schuld over voelen !!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:26 schreef golfer het volgende:
Het idee dat dat jochie van 12 die voor de 'witten' en scoorde daarmee een reaktie van de tribune tot gevolg had is te absurd voor woorden.
nee nog nooit wel een paar 100 keer langsgereden, maar het spreekt niet echt van de buitenkant, al ligt het zomers prachtig aan het water (nou ja, ringvaart !)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef golfer het volgende:
Bjoro, bij Herrie in de Keuken gaat het over een restaurant in de buurt van jou.
Ben je er ooit geweest? De Meerpaal?
Beetje chique tent wel, lijkt mij, maar keuken en gerechten zien er goed uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:09 schreef Bjoro het volgende:
nee nog nooit wel een paar 100 keer langsgereden, maar het spreekt niet echt van de buitenkant, al ligt het zomers prachtig aan het water (nou ja, ringvaart !)
schijnt niet zo goed te lopen en de eigenaresse schijnt een onwijze stresskip te zijn !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje chique tent wel, lijkt mij, maar keuken en gerechten zien er goed uit.
laat me raden...uitschakeling Ajax en PSV in de CLquote:
Met wel een enorme blunder door Stephen Gerrard in beeld te zetten.quote:
Die aanname van Makaay was erg knap. Daarnaast ook nog prachtig ingeschoten van grote afstand, al was het schot van Garcia idd mooier. Ik vind het doelpunt van Cocu het mooist: Zo weinig ruimte, zo'n fantastische aanname en een geweldige afronding.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen raar dat ze dat doelpunt van Makaay op 1 zette. Die van Garcia was stukken mooier
Adriaanse op nl2quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef VoreG het volgende:
Nu Seedorf op nl3
Dat heb je perfect geregeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:31 schreef JaWi het volgende:
Hmm, mailtje terug uit spanje. Kan per direct aan de slag mocht ik dat willen tot eind augustus als kok in een hollands eetcafe / feestcafe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |