Hoe wil jij 28" onder je golf krijgenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:35 schreef aKra het volgende:
Klopt, daar heb je wel gelijk in ja, hier in het dorp staan ook twee R32's, meestal staan er idd kids bij kijken hoe vet het wel niet is, Golf is ook de gemiddelde pimp-wagen die verplicht spoilers en lelijke lexus achterlichten nodig heeft. Anders ben je niet ghetto enzo
Daarom wil ik er een(Om gewoon van A naar B te komen omdat het een praktische veilige auto is.)
Enige wat ik er ooit aan zou veranderen is:
- R32 uitlaatsysteem
- Mooie velgen die degelijk zijn, geen 28" spinners met super-spin-system ofzo.
- Projector koplampen met Xenon erin
Voor op de see-er-iks?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
Weet iemand waar ik een M5 logo vandaan kan krijgen?
Nieuw? Of in ieder geval niet beschadigd?
ja wou eigenlijk een combi topic maken.. M5 M6 en 507.. maar weet niet of dat toegestaan is + ik had geen tijd meer... (kwam ik ook achter toen ik t topic al gepost hadquote:
Maar dan is het zeker pokkeduur?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef Youp het volgende:
[..]
naar de dealer gaan.. kan je wel bestellen
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
dan wordt het zoiets...
[[url=http://img263.echo.cx/img263/7321/golfbmw7ef.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
dan wordt het zoiets...
Training dayquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:51 schreef aKra het volgende:
LOL F5 werkt zelfs op Windows Media Player!
(Training Day aan het kijken)
Ik vind het best wel netjes gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
dan wordt het zoiets...
van de kofferbak van mn neef z'n autoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
Weet iemand waar ik een M5 logo vandaan kan krijgen?
Nieuw? Of in ieder geval niet beschadigd?
Ik wil geen neppe hèquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vraag het de eerste de beste murk
onnodig om te zeggen maar eigenaar mag een doodschop krijgen hiervoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
dan wordt het zoiets...
t is toch wel een echte he?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil geen neppe hè.
Nee, maar ff serieus:
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/photoshoots/bmwm5/4.jpg
Als je goed kijkt zie je dat die sticker beschadigd is.
En volgens mij zitten er ook een paar kleine krasjes op.
heel netjes zelf, dat moet ik hem wel toegeven...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het best wel netjes gedaan.
oh jee
is dat een sticker dan? 't lijkt wel zo'n plastic embleem.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil geen neppe hè.
Nee, maar ff serieus:
het is idd veel humaner om zo iemand van z'n lijden te verlossen...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
onnodig om te zeggen maar eigenaar mag een doodschop krijgen hiervoor![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
kijk-mij-eens-pimpen-met-de-auto-van-m'n-neef-post
Dat linkse gedeelte, dat gekleurde dus is volgens mij een stickerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
is dat een sticker dan? 't lijkt wel zo'n plastic embleem.
Hijs vet ja! Ik zie nu net dat hij met een pen die Snoop-Dogg kan laten kotsen, ik wil dat truukje ook kunnenquote:
wat ik zeg, je kan dus nieuwe logo's kopen... ik weet de prijs daarvan echter niet.. maar dr zit een nadeel aan.. ik dacht dat er een oude stijl en een nieuwe stijl logo was... en die m5 heeft nog het oude stijl logo.. beter een bekrast oude stijl logo dan een mooi nieuwe stijl logoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil geen neppe hè.
Nee, maar ff serieus:
checkquote:
reken er niet op.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat linkse gedeelte, dat gekleurde dus is volgens mij een sticker.
Dacht ik.
Sorry, maar ik snap geen reet van wat je zegtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
reken er niet op.Als die M en de 5 van plastic zijn is dat gekleurde dingetje geen sticker lijkt me
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zet hem niet zomaar op de foto.
Het is de nummer 1 van de Special Editions.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef Youp het volgende:
[..]
wat ik zeg, je kan dus nieuwe logo's kopen... ik weet de prijs daarvan echter niet.. maar dr zit een nadeel aan.. ik dacht dat er een oude stijl en een nieuwe stijl logo was... en die m5 heeft nog het oude stijl logo.. beter een bekrast oude stijl logo dan een mooi nieuwe stijl logo![]()
(correct me if i'm wrong)
Gewoon rammen en proberenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef aKra het volgende:
[..]
Hijs vet ja! Ik zie nu net dat hij met een pen die Snoop-Dogg kan laten kotsen, ik wil dat truukje ook kunnen
ik reed laatst in de stad en zag een of andere clown rijden in een oude BMW met een M5 embleem, maar aan de linker kant geplakt!...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat linkse gedeelte, dat gekleurde dus is volgens mij een sticker.
Dacht ik.
jij bedoelt dat rood blauwe dingetje, jij dacht dat dat een sticker was, ik denk dat dat ook een plastic embleem is, evenals de M en de 5quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap geen reet van wat je zegt.
mjah ik weet t niet precies... ik kan voor mijn oto bijvoorbeeld geen oude stijl BMW logo meer krijgen.. best minderquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ook bij de Duitse Dealer?.
Ik ga binnenkort wel een keer kijken in Kleve.
Mjah, deze konden ze toevallig goedkoop kopen (5000 euro geloof ik)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]gaaf, al moet ik zeggen dat ik een e28 M5 vetter vind ( die spoilers zijn zo fout, maar wel mooi)
Duh, maar op het plastic zit een sticker zeg ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jij bedoelt dat rood blauwe dingetje, jij dacht dat dat een sticker was, ik denk dat dat ook een plastic embleem is, evenals de M en de 5
bij de nieuwe zit daar volgensmij dus ook zo'n plastic laag overheen.. waardoor het dus niet er af kan gaan bladeren ofzo...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jij bedoelt dat rood blauwe dingetje, jij dacht dat dat een sticker was, ik denk dat dat ook een plastic embleem is, evenals de M en de 5
aaah snap hemquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duh, maar op het plastic zit een sticker zeg ik.
Hij had een echte M5, die heeft hij ingeruild voor een XKR en daarnaast heeft hij voor zijn vrouw een V70R gekocht.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dus pimpen met een neppe M5, nog veel minder tof
.
.
.
.
onzichtbaar dingetje tussen de M en de 5?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:07 schreef Youp het volgende:
[..]
bij de nieuwe zit daar volgensmij dus ook zo'n plastic laag overheen.. waardoor het dus niet er af kan gaan bladeren ofzo...
trouwens.. het logo is 1 geheel hoor
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
Weet je wat ik heb?
EEN FIETS!
edit // wat zeg ik? Wel twéé!
ik ook!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
Weet je wat ik heb?
EEN FIETS!
Met M(5) logo?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
Weet je wat ik heb?
EEN FIETS!
ik heb er ook een...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
Weet je wat ik heb?
EEN FIETS!
nee het logo is 1 geheel.. zit aan elkaarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
onzichtbaar dingetje tussen de M en de 5?
Of bedoel je dat ze niet los te koop zijn?
Hij heeft de fites gewoon ver-dealt ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:11 schreef BazzoS het volgende:herinner me iets van een broertje dat op je fiets rondfietste peu.
Beter, daar zou ik t ook wel voor doen hoor, een M5 blijft altijd gaaf, welk type je ok hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mjah, deze konden ze toevallig goedkoop kopen (5000 euro geloof ik)
Ze hadden nog wat geld tegoed van de eigenaar en hij moest de auto toch kwijt, want hij ging een nieuwe m5 halen.
En toen hebben ze hem dus goedkoop overgekocht.
Nee, ik houd niet van dat TAK TAK TAK TAK geluid.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:12 schreef Youp het volgende:
[..]
kewl... heb je ook zo'n kaart tussen de spaken dan
Ooow! Jij hebt zo'n Bart Smit "motorgeluid" ding aan je stuur zitten?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van dat TAK TAK TAK TAK geluid.
Ik ben meer van de "BROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWP" óf "BROEEEEEEEEEEEEEEEEEEAEEAM" .
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:14 schreef aKra het volgende:
[..]
Ooow! Jij hebt zo'n Bart Smit "motorgeluid" ding aan je stuur zitten?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:14 schreef aKra het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb een motorfietsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:14 schreef aKra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
feestdag vandaag
![]()
![]()
loon, vakantietoeslag en bonus gekregen![]()
![]()
wist er helemaal niets van![]()
Hey, ik krijg nog geld van jequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
feestdag vandaag
![]()
![]()
loon, vakantietoeslag en bonus gekregen![]()
![]()
wist er helemaal niets van![]()
wacht maar... geef je wel een mooie logquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:16 schreef aKra het volgende:
[..]
Wel geinige site, maar je moet geinigere foto's maken, wat heb ik nou aan een boot![]()
Ik beschouw em als pleittequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:11 schreef BazzoS het volgende:herinner me iets van een broertje dat op je fiets rondfietste peu.
Doe je de foto's per MMS naar je site sturen of gewoon pas als je thuis bent?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wacht maar... geef je wel een mooie log
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
deze vind ik wel aardig de nieuwe aanwinst van een maat van mij bij mijn ouders thuisEn ik zi zojuist dat de gaafste eraf is
ik weet hetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat spul rijdt gaaaaaaaaaf man![]()
gewoon WERKEN!
LaRo defender is alleen maar in Diesel te krijgen, in het terrein is een diesel veel beter als een benzine (daarom rijdt een HumVee ook op diesel). Maar van een G55 Amg naar een Defender is wel een heel stuk achteruit hooorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:40 schreef aKra het volgende:
Onze buurman heeft een Land Rover Defender gekocht voor de honden elke zaterdag rijdt hij er mee naar een plek toe om de honden uit te laten, voor de rest staat dat ding stil... Hiervoor had hij een G55 AMG... Gewoon niet gezond meer... Jammer genoeg is het maar een dieseltje, maar je kan er wel lekker wild mee rijden, lekker door de modder glijden
Idd terreinwagens zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:37 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet hetsuper... terreinwagens enzo zijn
zeker zo'n oude simpele niet kapot te krijgen apparaten
![]()
helaas alleen nog maar nissan patrol (2,8 6cil TDi) en mitsu pajeiro gereden... en vaak als bijrijder in een laro defender gezeten...
Hij heeft ipv. de G55 AMG een hele oude Mercedes cabrio gekocht, super geil lang ding...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LaRo defender is alleen maar in Diesel te krijgen, in het terrein is een diesel veel beter als een benzine (daarom rijdt een HumVee ook op diesel). Maar van een G55 Amg naar een Defender is wel een heel stuk achteruit hooor![]()
heerlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd terreinwagens zijn
Vaak in een Jeep gereden met een (niet originele) 6L V8 erin gelepeld, mên wat reed dat ding
En deze wally heeft onlangs een engine swap gehad, helemaal originele en gereviseerde 4cyl ingezet
Doet dat ding nog wat behalve rondhuppelenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[[url=http://bunnyherolabs.com/adopt/petimage/bWM9dGlnZXIuc3dmJmNscj0weGZlNDQ5NSZjbj13cmF1d3d3JmFuPWlqc21laXM=.png]afbeelding]
[/url]
Hij is zo zacht en ruikt zo verschrikkelijk lekkerquote:
100 haalt ie netquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:55 schreef Youp het volgende:
[..]
heerlijk
hoe hard rijd die willy's eigenlijk? ik heb eens gehoord dat ze de 100 nog niet haalden![]()
Dierenbeulquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:01 schreef Youp het volgende:
lol dat enge rose beest
-edit-
waarom kan ik m geen ros verkopen...
200 is beterquote:
Stoute meidquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk op mijn kop krijg.
BLEEEEEH :@ :@
wat rij jij voor een auto dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:27 schreef aKra het volgende:
Ik ben naar Peugeot toe, even mijn ashoes fixen
Ik had gelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stoute meidkom maar eens over de knie liggen
er is een redelijk verschil tussen xenon verlichting en led-stadslichtjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef aKra het volgende:
Ziet er beter uit dan zo'n dom lampje 5W
(Zal wel even foto schieten wanneer ik tijd heb)
Gelijk waarmee?quote:
Dat je daar in rond durft te rijdenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:30 schreef aKra het volgende:
[..]
Nissan 100 en nog niks![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rofl ik heb biggie geloeptquote:
Daar pas jij niet inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
achja.. bhfh zullen we maar zeggen.. iemand die hoger scoort dan mij op de josti schaalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:06 schreef ThaFreak het volgende:
Nieuwe auto afschrijven.. in hoeveel jaar?
wat een achterlijke zeg![]()
Nee echtquote:
M5, heb ik vandaag nog achtergezeten, naja heel even dan, toen was ie uit het zicht. Kon m'n saabje niet echt bijhoudenquote:
tjah lastig,... Ik heb ook alleen maar even met de electrische stoel gespeeld hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef Spyronius het volgende:
[..]
M5, heb ik vandaag nog achtergezeten, naja heel even dan, toen was ie uit het zicht. Kon m'n saabje niet echt bijhouden![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:41 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat slapen, morgen weer een kut dag![]()
er zijn wel meer auto's die een beetje last hebben van te weinig tractie op grasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:46 schreef aKra het volgende:
Net even een grasveld onveilig gemaakt met een Opel Astra 1.6 "Ecotec/TWINPORT" woohoo wat een snelle bak![]()
Hele tijd error van ieuw me banden slippen, je kon niet eens acceleren om een beetje degelijk je handrem aan te trekken![]()
Opel...![]()
ah... nieuwe(re) astra zeker?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:49 schreef aKra het volgende:
Tuurlijk maar deze gaat ontzettend inhouden (traction control ofzo) en laat echt de toeren tot staionair vallen en dan sta je stil en kan je weer rustig gaan optrekken
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:46 schreef aKra het volgende:
Net even een grasveld onveilig gemaakt met een Opel Astra 1.6 "Ecotec/TWINPORT" woohoo wat een snelle bak![]()
Hele tijd error van ieuw me banden slippen, je kon niet eens acceleren om een beetje degelijk je handrem aan te trekken![]()
Opel...![]()
herman.. je weet toch dat dat een bmw is hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een 1600 is nooit snel, behalve als er een tuuuuuuurbo of supercharger opzit zoals bij de cooper S
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb geen bier meer en mn shag is bijna op
Ik heb ook nooit gezegd dat BMW slechte motoren bouwdequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:52 schreef Youp het volgende:
[..]
herman.. je weet toch dat dat een bmw is he
Afquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
Hoe is het btw met je school-gebeuren Sjoewe
in zo'n ding heb ik gelest.. 1,7TDCi niet vooruit te branden! maarja dat is dan ook geen auto om fun mee te beleven op een grasveldjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:50 schreef aKra het volgende:
Nieuwste ja.
Ik had geen tijd om boodschappen te doen vandaag. Ach kan er nog wel een paar shaggies uit pielen iig, morgen kan ik weer boodschappen doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb weer nieuw bier en sigaretten zijn bijna nooit op hier
niet alleen de motor is van bmw hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat BMW slechte motoren bouwde
Ach een punt aftrek per dag dat je over de deadline zit is natuurlijk wel een behoorlijke motivatiequote:
Je punt is wel duidelijk Jaapquote:
Heb je geen avondwinkel in de buurt danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had geen tijd om boodschappen te doen vandaag. Ach kan er nog wel een paar shaggies uit pielen iig, morgen kan ik weer boodschappen doen
Absoluutquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach een punt aftrek per dag dat je over de deadline zit is natuurlijk wel een behoorlijke motivatie
tjessis, dat is nogal een straf jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach een punt aftrek per dag dat je over de deadline zit is natuurlijk wel een behoorlijke motivatie
De grootste fun die je daarmee gaat hebben, is wanneer je 'm in de fik steekt, of je vriendin op de motor kap bruut neemt of tegelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:53 schreef Youp het volgende:
[..]
in zo'n ding heb ik gelest.. 1,7TDCi niet vooruit te branden! maarja dat is dan ook geen auto om fun mee te beleven op een grasveldje
tegelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De grootste fun die je daarmee gaay hebben, is wanneer je 'm in de fik steekt, of je vriendin op de motor kap bruut neemt of tegelijk natuurlijk
Zeker rennen, ik heb al om 15:15 collegequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je geen avondwinkel in de buurt dan
En morgen voor college rennen naar de supermarkt zeker
tsjah traction control op een fwd bak is sowieso een beetje kansloos imo... abs en esp gaan dan weer welquote:
wat een leven, ik van half 9 tot 5quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeker rennen, ik heb al om 15:15 college
't is anders geen overbodige luxe op onze autoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:58 schreef Youp het volgende:
[..]
tsjah traction control op een fwd bak is sowieso een beetje kansloos imo... abs en esp gaan dan weer wel
mjah.. als je vriendin die auto ziet rent ze weg... laat staan dat ze genomen wil worden op de motorkapquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De grootste fun die je daarmee gaat hebben, is wanneer je 'm in de fik steekt, of je vriendin op de motor kap bruut neemt of tegelijk natuurlijk
Je moet eens zien hoeveel mensen er totaal onvoorbereid naar de werkcolleges komenquote:
vertel?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is anders geen overbodige luxe op onze auto
Je pakt het ook totaal verkeerd aan danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:00 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah.. als je vriendin die auto ziet rent ze weg... laat staan dat ze genomen wil worden op de motorkap
WOquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat een leven, ik van half 9 tot 5
Als de voortplantingsdrang van je wederhelft afhangt van de auto waarin je rijdt zou ik nog maar even verder zoekenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:00 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah.. als je vriendin die auto ziet rent ze weg... laat staan dat ze genomen wil worden op de motorkap
ik pak niks aan momenteel en als t zo (nog 20 jaar) doorgaat kon je wel eens gelijk krijgenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je pakt het ook totaal verkeerd aan dan
Jij zult nooit meer een vriendin krijgen
Ik heb vaak zat met regen de hele rit tegen dat lampje aan zitten kijkenquote:
Achjoh, je kunt iig ook niet vreemdgaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:02 schreef Youp het volgende:
[..]
ik pak niks aan momenteel en als t zo (nog 20 jaar) doorgaat kon je wel eens gelijk krijgen
was echter niet de bedoeling
Vrouwen, als je er een hebt wil je d'r alleen maar vanaf en als je zonder zit wil je er alleen maar opquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:02 schreef Youp het volgende:
[..]
ik pak niks aan momenteel en als t zo (nog 20 jaar) doorgaat kon je wel eens gelijk krijgen
was echter niet de bedoeling
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als de voortplantingsdrang van je wederhelft afhangt van de auto waarin je rijdt zou ik nog maar even verder zoeken
ja had ik laatst met de 1 van moeders... en die heeft dan rwd.. maar mijn punt is, een rwd bak kan gaan uitbreken of zoiets als iemand lekker lomp bezig is (zie mijn 02 actiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat met regen de hele rit tegen dat lampje aan zitten kijken
Ook tijdens 3/4 optrekken tot vol optrekken gaat hij ALTIJD branden
Bij mij op school is het al een wonder als de docenten voorbereid naar de werkcolleges komenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je moet eens zien hoeveel mensen er totaal onvoorbereid naar de werkcolleges komen![]()
Opdonderen als je niks zinnigs toe te voegen hebt![]()
kijk, en dat is dan weer meteen een enorm voordeelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achjoh, je kunt iig ook niet vreemdgaan
Alles kan uitbreken. Zeker als het die belachelijk overpowerde slee van Herm's pa isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:05 schreef Youp het volgende:
[..]
ja had ik laatst met de 1 van moeders... en die heeft dan rwd.. maar mijn punt is, een rwd bak kan gaan uitbreken of zoiets als iemand lekker lomp bezig is (zie mijn 02 actie) een fwd bak doet dat niet.. vandaar dat traction control niet echt nodig is..
t enige dat ik me kan bedenken is dat als je met een auto met fwd en veel vermogen keihard door een bocht scheurt met nat weer en dan nog eens een dot gas geeft je een beetje "wijd" gaat... en dan ergens tegenop kan rijden...
Jij zit op de Jamaican Herbs Acedemie?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:06 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Bij mij op school is het al een wonder als de docenten voorbereid naar de werkcolleges komen
achja t eerste jaar is t meestal nog wel leuk en aardigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vrouwen, als je er een hebt wil je d'r alleen maar vanaf en als je zonder zit wil je er alleen maar op
quote:
Eerste jaar? Tot de eerste ongesteldheid zul je bedoelenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:08 schreef Youp het volgende:
[..]
achja t eerste jaar is t meestal nog wel leuk en aardigdaarna begint de ellende pas
ja maar dat heeft dan een andere redenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alles kan uitbreken. Zeker als het die belachelijk overpowerde slee van Herm's pa is
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eerste jaar? Tot de eerste ongesteldheid zul je bedoelen [afbeelding]
Tuurlijk wel, teveel power op de voorbanden en een bochtje en zie die wagen gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:10 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar dat heeft dan een andere redenheeft ook niks met tc te maken
wijd gaan dus zoals ik net al zeiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:13 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, teveel power op de voorbanden en een bochtje en zie die wagen gaan
met je vriendenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
Vrouwen die bier drinken... Het is wel goed voor je beurs, maar het is wel a-sexy als de pest. Als ze dan ook kisten draagt en shag rookt...
Totdat je zo kort bent en er dan alsnog overheen gaat, lekah hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:15 schreef Youp het volgende:
[..]
met je vrienden
je vriendin laat je natuurlijk thuis met dr ongesteldheid
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alles kan uitbreken. Zeker als het die belachelijk overpowerde slee van Herm's pa is
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten, heh knulquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:15 schreef Youp het volgende:
[..]
met je vrienden
je vriendin laat je natuurlijk thuis met dr ongesteldheid
Dan had je duidelijk de verkeerdequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten, heh knul
Hoe hard ze meestal ook roepen dat je uit de buurt moet blijven, als je dan daadwerkelijk de deur uitgaat , krijg je me toch de wind van voren![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
Vrouwen die bier drinken... Het is wel goed voor je beurs, maar het is wel a-sexy als de pest. Als ze dan ook kisten draagt en shag rookt...
Och ik zat gratisss op Aruba vorige zomerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan had je duidelijk de verkeerde
ja ik weet het, ik ben echt niet mn hele leven al vrijgezel hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoe hard ze meestal ook roepen dat je uit de buurt moet blijven, als je dan daadwerkelijk de deur uitgaat , krijg je me toch de wind van voren![]()
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Och ik zat gratisss op Aruba vorige zomer
mijn telefoon staat altijd uit.. staat hij niet uit? dan valt hij wel uit zodra iemand me probeert te bellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
vrouwen en telefoonsLeuk hoor, totdat ze je gaan bellen
![]()
Hihihi, op die momenten bedoelen we ja als we nee zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat doe ik liever zelfquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Lekker toch zo'n rokers stem die in je nek zit te hijgen
Garpjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik weet het, ik ben echt niet mn hele leven al vrijgezel hoor
wat ik zeg.. t eerste jaartje is leuk
Erg handigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn telefoon staat altijd uit.. staat hij niet uit? dan valt hij wel uit zodra iemand me probeert te bellenen nee... ik koop geen nieuwe
"we"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hihihi, op die momenten bedoelen we ja als we nee zeggen.
Iedereen kwoot mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk op mijn kop krijg.
BLEEEEEH :@ :@
Totdat je het ouderlijk huis verlaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn telefoon staat altijd uit.. staat hij niet uit? dan valt hij wel uit zodra iemand me probeert te bellenen nee... ik koop geen nieuwe
redelijkquote:
Mijne ook maar des nachts op stilquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Totdat je het ouderlijk huis verlaat.![]()
Mijn telefoon staat 24/7 aan![]()
Je doet het zelfquote:
Ging gast op de motorkap liggen voor fun ik dus mee rijden maar het werd me genoeg dus gewoon ruitensproeiers aan gezet en hij was snel weg, daarna deed ie het nog een keer toen weer helemaal onder het zeep die kerelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De grootste fun die je daarmee gaat hebben, is wanneer je 'm in de fik steekt, of je vriendin op de motor kap bruut neemt of tegelijk natuurlijk
Ligt eraan hè.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als "jullie" ja zeggen, wat bedoelen "jullie" dan?
Achja, jij hebt dan ook geen vrienden natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef Youp het volgende:
[..]
redelijkals ik mn telefoon daadwerkelijk nodig had kocht ik wel een nieuwe
dat heb ik eerder ook wel gehad.. laatste tijd hebk m niet meer nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Totdat je het ouderlijk huis verlaat.![]()
Mijn telefoon staat 24/7 aan![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef aKra het volgende:
[..]
Ging gast op de motorkap liggen voor fun ik dus mee rijden maar het werd me genoeg dus gewoon ruitensproeiers aan gezet en hij was snel weg, daarna deed ie het nog een keer toen weer helemaal onder het zeep die kerel![]()
Mijn kansloze vrienden bel ik regelmatig om 3 uur nog wakker, door de week...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijne ook maar des nachts op stil
De eerste die mij wakkerbelt voor 9u moet nog geboren worden
Ik zei altijd meer iets van "ik ga weg"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan hè.
Als je vraagt "Mag ik weggaan" waarop 'wij' dan antwoorden "Ja". Dan is het natuurlijk Nee.
Werkte nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Ik had gewoon snoeihard geremd
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, jij hebt dan ook geen vrienden natuurlijkDat scheelt idd een hoop rompslomp
Ik zei ook niet dat ik niemand had wakker gebeldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn kansloze vrienden bel ik regelmatig om 3 uur nog wakker, door de week...![]()
Ojaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef aKra het volgende:
[..]
Werkte nietWant in eerste instantie kwam ik niet vooruit, traction control
![]()
![]()
Kost weer ruitersproeier vloeistof, gewoon vol gas vooruit, vol in de remmen dan vol achteruit en wanneer hij ervan af gevallen is, dan moet je gewoon weer vooruit over hem heen, ik garandeer het, hij doet het nooit meerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef aKra het volgende:
[..]
Ging gast op de motorkap liggen voor fun ik dus mee rijden maar het werd me genoeg dus gewoon ruitensproeiers aan gezet en hij was snel weg, daarna deed ie het nog een keer toen weer helemaal onder het zeep die kerel![]()
Of doortrekken naar de 120quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Ik had gewoon snoeihard geremd
Als ik toch wel ergens een grafhekel aan heb is het op een huislijn bellen. Moet je eerst weer aan de ouders van je maten gaan uitleggen hoe het gaat op school enzoquote:
oh maar ik bel naar mobiel hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik toch wel ergens een grafhekel aan heb is het op een huislijn bellen. Moet je eerst weer aan de ouders van je maten gaan uitleggen hoe het gaat op school enzo
Tsssquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zei altijd meer iets van "ik ga weg"
Als het op asfalt was had ik die marrokaan/turk of wat het ook was zeker eraf gekregen, maar zelfs met een kleine handrembocht bleef hij erop zitten (schoof wel beetje heen en weer) maar mooiste was wel dat hij zo hard schrok toen ik de ruitenwissers aandeed dat hij wel bijna losliet! (Gingen ook bijna langs ze handen die krengen).quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:27 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb zo ontzettend tering veel belminuten over per maand sinds ik weer single ben, dat het ook echt niet boeit
Als je niet gebeld wordt of belt scheelt dat idd veel jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:28 schreef Steve-O het volgende:
Ik laat me phone dag en nacht aan staan hoeft toch 1 keer per week aan de oplader
huilfilmsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss.
Je moet 'ons' juist steunen in die akelige periode!
Met chocolade, bergen ijs, huilfilms en noem maar op.
Dit geldt overigens niet voor mijzelf .
Ik zei dat niet alleen in die periode. Als ik weg wil, dan ga ik wegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss.
Je moet 'ons' juist steunen in die akelige periode!
Met chocolade, bergen ijs, huilfilms en noem maar op.
Dit geldt overigens niet voor mijzelf .
Je moet ook_gek en Peu ook niet zoveel bellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik gebruik sinds een maand de huistelefoon.
Maar me moeder vond de vorige rekening niet zo leuk.
dat ken ik ergens vanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik gebruik sinds een maand de huistelefoon.
Maar me moeder vond de vorige rekening niet zo leuk.
Weeeeet ik veelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:29 schreef Youp het volgende:
[..]
huilfilms
wat vind de gemiddelde vrouw er dan van als 'meneer' in slaap valt? of mag dat ook niet
Leasepassat's zijn idd altijd lachen jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:30 schreef Fugie het volgende:
mijn opel gaat al rechtdoor als ik in flink stamp in de bochtKan me niet voorstellen dat traction control dan helpt
![]()
Toen ik een leasebak moest rijden op stage (zon 130pk passat) knalde dat ding ook toen ik met 140 door een bocht ging, kwam ik terug zei die knakker gewoon oja als dat lampje niet brand rijdt je niet hard genoeg
Peu heb ik nog nul keer gebeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet ook_gek en Peu ook niet zoveel bellen
En nog niet geneukt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Peu heb ik nog nul keer gebeld.
En ook_gek belt mij haast elke dag.
Whehe, bij mn vorige telefoon (voor de sms-oorlog) kreeg ik zelfs korting van KPN omdat ik meer dan 150 sms'jesper maand verstuurde.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
ik ga sinds ik vrijgezel ben nog steeds over mijn 300min bundel heen
beterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weeeeet ik veel.
Ik zou erbij gaan liggen.
Ik sms bijna nooit, duurt zo allejezus langquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, bij mn vorige telefoon (voor de sms-oorlog) kreer ik zelfs korting van KPN kreegomdat ik meer dan 150 sms'jesper maand verstuurde.Ik was wel behoorlijk kansloos.
Tja langeasfstands relatie eh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |