Ik ken het, wat is favo smaak? Ik deed een tijd niet anders dan theemutsen en aangezien ik nogal van het suiker ben kwam ik in die periode zo'n 7 kilo aan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik maak dan ook altijd thee mbv een waterkoker. Theewater moet wel gekookt zijn... en in een voorverwarmd theeglas worden gegoten.
Oh jee... ik ben een theesnob.
hoeveel deed erin dan? drie eetlepels per glas?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken het, wat is favo smaak? Ik deed een tijd niet anders dan theemutsen en aangezien ik nogal van het suiker ben kwam ik in die periode zo'n 7 kilo aan.![]()
Suikerwater met een kleurtjequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoeveel deed erin dan? drie eetlepels per glas?
Muntthee met verse blaadjes munt, pijnboompitten en twee (mini)klontjes suikerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ken het, wat is favo smaak?
die zieltjes wisten allang dat ik rook en drinkquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Roken, wijn ...
Pas je op voor de tere Fok-kinderzieltjes.
Als moderator moet je het goede voorbeeld geven hè. Dat staat in je functieomschrijving.
By the way, zit nog steeds op kantoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef DarkElf het volgende:
groot gelijk, aan de weg, tis lekker weer jij bermtoerist
omdat jij toch stiekem wijn aan het drinken bent ipv thee, want dat heb ik nooit getypd.quote:
Voorverwamd theeglas? wat is er fout aan een koude theeglas uit de kast?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik maak dan ook altijd thee mbv een waterkoker. Theewater moet wel gekookt zijn... en in een voorverwarmd theeglas worden gegoten.
Oh jee... ik ben een theesnob.
ik bedoelde "ik zit ook aan de thee' By the way ( bij de weg)quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef DarkElf het volgende:
zit ook aan de thee bij de weg
staat er echt
ik ga brood maken
espresso drinkt ook beter uit een voorgewarm kopje dus zo vreemd is het nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voorverwamd theeglas? wat is er fout aan een koude theeglas uit de kast?
dat weet ik niet, aangezien ik geen espressodrinker benquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
espresso drinkt ook beter uit een voorgewarm kopje dus zo vreemd is het niet
Alles...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef Sjowhan het volgende:
Voorverwamd theeglas? wat is er fout aan een koude theeglas uit de kast?
Hint: 4 juniquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef Copycat het volgende:
Hoewel, ik heb nog twee flessen die al geruime tijd wachten op een goede gelegenheid...
Hint: 5 juniquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef Copycat het volgende:
Ciabatta tonijn eiersalade met tomaat, ciabatta filet americain geitenkaas, een peer en een banaan en een glas Strawberry Hill on the side.
Goede plannen!!!quote:
Oh ja!!! Lapzwansen thee, daar kon ik net niet opkomen.quote:
Volgens mij heeft een moderator hier al een wijntje opquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Copycat het volgende:
Krijg jij een andere haarkleur van wijn drinken, JoeyT? Of was je altijd al rossig van nature?![]()
Ja das indeed topquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef JoeyT het volgende:
Wijn!!!!!!!!!!!!!!!!
Net zo goed... Heerlijk wijntje drinken in het park, of samen met je vriendinnetje beetje rossig worden... Leukste tijden mee beleefd... Ik hou t meest van een zoete witte wijn...
Alles op zijn tijd. Rode wijn ben ik geen fan van en vice versa: Krijg na twee glaasjes nare donkere aanslag op mijn tanden en tong. Kan het nog zo'n kwaliteitswijn zijn.quote:
Mijn moeder krijgt allemaal rode vlekken in haar gezicht van wijn en champagne, best grappigquote:
rode wijn drink ik heel af en toe in de winter, maar dan echt bij eten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd. Rode wijn ben ik geen fan van en vice versa: Krijg na twee glaasjes nare donkere aanslag op mijn tanden en tong. Kan het nog zo'n kwaliteitswijn zijn.
Rosé is inderdaad erg lekker, een koude Chardonnay ook.
Maar het liefst ga ik toch voor een ijs- en ijskoude Zubrowka of Stoli.
Meestal van 13:30 tot 14:00, maar als het iets langer is, geeft het niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang heb jij pauze, Scorp?
En staan die luiers nu gezellig op je bureau?
Ook niet bij de weg?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ze staan niet in de weg.
Is Trancie mod ofzo??quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
Zullen we het dan maar weer over neuken hebben?
Altijd weer Scorp hè, die het onderwerp daarheen dirigeert...
En trouwens: in + slowchatten we toch nooit?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef Copycat het volgende:
Vrijdag terrasdate met die dame van afgelopen vrijdag?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En trouwens: in + slowchatten we toch nooit?![]()
Troost u, ik moet examens opstellenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef nixxx het volgende:
[..]lekken!!!!!
Ik wil ook terras opmaar ik moet verslag maken... ach en wee.... (al het derde topic waar ik in spam dat ik geen verslag wil schrijven
)
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef Copycat het volgende:
Vrijdag terrasdate met die dame van afgelopen vrijdag?
Ik moet zaterdag en zondag voetbaltoernooi spelen. Dat betekent veel hangen, biertjes drinken en heel soms even een stukje voetballen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef DarkElf het volgende:
zaterdag lekker bij vriendinnetje op hun terras aan het water hangen, roseetje erbij
en de heren moeten nuttige dingen doen dan, ahhh zielig
Neej rossig... Ben amsterdammer weet je nog... Verschil tussen kennen en kunnen kannen we nietquote:
quote:
Ik hoop toch altijd op een andere beloning na een kookpartijtjequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:26 schreef Ynske het volgende:
ikke vandaag ook daten
hij gaat voor me koken vanavond... en daarna gaan we terrasje pikken
afstudeerverslag.. deadlines enzo... en ik ben eigenlijk al een paar jaar te laatquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:22 schreef Copycat het volgende:
In mijn studententijd heb ik menig 'zelfdoe'module laten schieten omdat het terrasje veel te aanlokkelijk was. Waardoor ik een half jaar later afstudeerde.
Niet dat ik je op slechte ideeën wil brengen.
Dan geeft het toch niets als je nu nog een dagje extra van de zon genietquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
afstudeerverslag.. deadlines enzo... en ik ben eigenlijk al een paar jaar te laat
No problem! [subquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik champagne drink, krijg ik ook altijd zin in andere middelen.
Oeh! Ik ben benieuwd!quote:Ik heb trouwens vannacht over jou gedroomd... je deed mee met een combi van Peking Express/Big Brother/Temptation Island...
Ik zit aan een opgeleukte diepvriespizza.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:15 schreef Copycat het volgende:
Maar nu ga ik eerst eens wat te eten maken.
Echt!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:22 schreef Copycat het volgende:
Mijn sateh ajam wordt nu warm au bain marie.
En dan zo bami roerbakken, met heul veul sambal!
Kut trouwens... ik kon vanmiddag op mijn werk niet meer op FOK!... En nu ben ik bang dat ze FOK! geblocked hebben... en dat ik de lul ben.
oh wauw!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Copycat het volgende:
Woeiii!
Ben net gebeld uit Italië! Ze willen me laten overvliegen om het een en ander te bespreken. Ik heb ze een heel mooi offer gedaan en daar hebben ze wel oren naar... Morgen of vrijdag weet ik hoe of wat.
![]()
Er stond geen komma en als hij er wel zou staan dan stond hij na het vierde cijferquote:
Ik voelde me al ongemakkelijk tussen al dat blauwquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef Copycat het volgende:
Suggestie voor de volgende sc: "Nu ook voor niet- mods!!!"![]()
Jawel: Pimp tha money!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Maar goed pimpen met je teruggave is not done
Geven we een keer het 'goede' voorbeeld, krijgt het amper navolgingquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:16 schreef DaMart het volgende:
Ik voelde me al ongemakkelijk tussen al dat blauw
Cool!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Copycat het volgende:
Woeiii!
Ben net gebeld uit Italië! Ze willen me laten overvliegen om het een en ander te bespreken. Ik heb ze een heel mooi offer gedaan en daar hebben ze wel oren naar... Morgen of vrijdag weet ik hoe of wat.
![]()
Mijn baas vindt het ook niet echt leuk als ik overdag fanatiek ga zitten Fok!kenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geven we een keer het 'goede' voorbeeld, krijgt het amper navolging.
Is nog niet zeker, maar de kans is groot. Als ik donderdag naar Italië vlieg, vrijdag besprekingen heb, dan blijf ik lekker tot (en met) zondag. Shoppen met 40% korting, Italiaanse pizza's, feestje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |