lekker! Koop het eigenlijk alleen als het in de aanbieding is, aangezien ik ook gewoon nog sinaasappels en appels heb om te etenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:06 schreef Tranceptor het volgende:
Ok laat ik zelf maar een slowchat iets bedenken:
Wat drinken we nu?
*Fruitontbijt
Sja meestal is het kutweer als ik vrij benquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:19 schreef Pheno het volgende:
Laat het maar mooi kloteweer blijven. Alleen als ik vrij ben mag het mooi zijn
* Tranceptor zingt Jamie Cullum's versie van Radioheads High & Dry voluitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig is het ook kloteweer terwijl ik aan het werk ben.
En zit ik high en mighty dry.
of iig om t beter te verwoorden, het begint tot me door te dringenquote:
Das fijn voor je! "enjoy the feeling"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
of iig om t beter te verwoorden, het begint tot me door te dringen
Lekker zon heeft tijdens het werkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig is het ook kloteweer terwijl ik aan het werk ben.
En dat kan ook heel sterk zijn... en verdomde lastig om je daartegen te wapenen..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:22 schreef Panthera1984 het volgende:
Misschien is het wel alleen fisieke aantrekkingskracht.
De bron is dat je niet probeert uit te gaan van angst gevoelens (negatief) maar van liefde gevoelens (positief). Je gunt je partner dat lieve, als hij/zij daar behoefte aan heeft. Zolang alles open blijft, en over alle gevoelens open kan blijven worden gepraat.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:33 schreef Ynske het volgende:
een open relatie, vind je dat niet moeilijk om daarmee om te gaan???
hoe gaat die relatie eigenlijk bij jullie in zn werk? (als je liever niet wilt antwoorden snap ik ook, maar was gewoon benieuwd.
tis zo lekker weer eens echte aandacht van een man te krijgen
dan heb je andere subfora nog niet gezien.. 1 SCtopic per dag is zat, sommige fora zitten aan de 3-4 per dagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef DarkElf het volgende:
pff kan het bijna niet bijhouden, zoveel posts hier geplaatst worden
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:51 schreef Copycat het volgende:
Ja, je hebt zeker een deeltje of tig gemist...
Makkelijker kan ik het niet voor je maken, wel leugenachtigerquote:
Ik las al aandachtig meequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:06 schreef Copycat het volgende:
Nozem werpt in de chitchat een thema op wat jou wel zal interesseren, Tranceptor...
everwood, wat daarna komt is ook errug leuk hoor!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:10 schreef Wolkje het volgende:
Zometeen desperate housewifes kijken![]()
Het enige programma dat ik kijk op tv.
Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:24 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
everwood, wat daarna komt is ook errug leuk hoor!!!
ja ik zou eigenlijk ook wat dingen moeten uittypen, maar dat doe ik vant weekend wel hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:26 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien.
En ik moet ook nog leren vanavond, dus ik ga vanavond ook niet kijken![]()
Nah, ik heb dat eens een stukje gekeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:29 schreef Copycat het volgende:
zo DH kijken
Ik vind je toch nog steeds leuk, hoor...quote:
whehehe ik kijk eigenlijk qua series ook alleen maar CSI.. met een kussen op de bank.. en ja ik ben een man en ja dat kussen vervangt mijn liefje zow..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:34 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk op tv in principe alleen GTST, CSI, CSI:Miami en CSI:New York. Andere series kijk ik op mijn computer, anders loop ik weer zo achter op Amerika...
afgelopenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:16 schreef Copycat het volgende:
Oh het begint weer.....
Ik zit op mijn bed of naar mijn 15" tv te kijken, of naar mijn 17"monitor die er naast staat... de bank is meestal bezet door mijn ouders.... ik moet alleen nog even wat bedenken voor als de huizenmarkt een keer instort, en de prijzen betaalbaar worden, zodat ik het huis uit kan en vanaf de bank wil gaan kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehehe ik kijk eigenlijk qua series ook alleen maar CSI.. met een kussen op de bank.. en ja ik ben een man en ja dat kussen vervangt mijn liefje zow..![]()
.. en dat je dan echt geen idee hebt waar ze het in godsnaam over hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kijk eigenlijk zo goed als geen tv, nou ja, voetbal... Ik verbaas me er ook altijd over dat er mensen zijn die het uren kunnen hebben over wat er op tv is geweest.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:27 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik kijk ook maar een uur per week tv ofzo.
Laat ik nou de afwas niet gedaan hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:24 schreef Wolkje het volgende:
[..]
afgelopen![]()
nu moet ik nog afwassen ook, nog meer![]()
* Sc0rPi0n neemt nog een slok koffie zodat zijn ogen wat open gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef Copycat het volgende:
![]()
Morgen... Je zit dus wél alleen op je kamer, bedoel je... of zijn je collega's zo doods dat ze niet opvallen?
Ik zit altijd alleen... lekker luxe kamer voor mezelf alleen.
Ja, want dit zou betekenen dat je veel gesprekstof hebt en dat is niet waarvoor vrouwen hier op aarde zijn neergezetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef Wolkje het volgende:
[..]
..want dat vind je raar, een vrouw die maar een uur per week tv kijkt?![]()
Precies hetzelfde hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mogguh
Vanwege cursussen van de collega's zit ik alleen in de kamer.
Lekker rustig.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef JoeyT het volgende:
Ja, want dit zou betekenen dat je veel gesprekstof hebt en dat is niet waarvoor vrouwen hier op aarde zijn neergezet![]()
Joey's vrouwen kunnen niet teveel praten omdat ze hun mond al vol hebben met hem...quote:
Jullie hebben de R&P users gewoon te streng goed opgevoedquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:35 schreef Copycat het volgende:
Hai... door alle drukte zie ik je bijna over 't hoofd.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:35 schreef Copycat het volgende:
Hai... door alle drukte zie ik je bijna over 't hoofd.
Niemand durft meer slap te ouwehoeren... of misschien is het een tegenactiequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:57 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben de R&P users gewoon te streng goed opgevoed
Moet jij dat niet verzorgen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er weer, breng de champagne maar![]()
Voor jou is elke dag dan ook een reden tot een feestje, of in ieder geval een flesquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef DarkElf het volgende:
net maandag de laatste fles soldaat gemaakt
ik ook niet, allebei, ik hou er totaal niet van.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wijn enzo
Nou ga ik ook niet roepen "Bier| , want dat drink ik ook bijna niet.
soms lijkt het erop jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor jou is elke dag dan ook een reden tot een feestje, of in ieder geval een fles.
Dat is jouw perceptie, lieverd.quote:
nooi op de fles gekeken eigenlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:23 schreef Copycat het volgende:
Klopt het trouwens dat champagne een redelijk korte tht datum heeft?
Ik zit op mijn werk, kan even niet langs de AH al is het ongeveer 500 m hiervandaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet jij dat niet verzorgen?
Hoewel, ik heb nog twee flessen die al geruime tijd wachten op een goede gelegenheid...
Het leuke zijn van die apparaten waar koffie en thee uit dezelfde opening krijt, dan heb je of kee of toffie...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef Copycat het volgende:
Ons koffie-apparaat is negen van de tien keer stuk... en die ene keer dat dat kloteding het wél doet, komt er bocht uit.
Dan maar thee... en nu lunchen: woensdag: broodjesdag.
Liquid lunchpauze is okay!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, kan even niet langs de AH al is het ongeveer 500 m hiervandaan.![]()
Ik maak dan ook altijd thee mbv een waterkoker. Theewater moet wel gekookt zijn... en in een voorverwarmd theeglas worden gegoten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
Het leuke zijn van die apparaten waar koffie en thee uit dezelfde opening krijt, dan heb je of kee of toffie...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |