Het ligt bij mij aan een hoop factoren.. Ik heb echter sowieso een hekel aan overbodig trekken. Of het bij liv overbodig is of niet weet ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nu doe ik dat regelmatig, maar op één of andere manier vond ik dat tijdens mijn studie minder gepast. Misschien heeft Liv daar ook wel last van
.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Maethor het volgende:
[..]
Haushofer, alle moeite is voor niks geweest.![]()
Het was een van de weinige studies die mij enigszins aansprak en waar ik bij de voorlichting ben geweest. Bovendien kun je zowel de MER-kant als de beleidskant op bij de master, dus er is ook zicht op een vrij breed spectrum in de toekomst.quote:
Ik ben bang dat de impact toch wat groter is.quote:
Ja dat doe ik zeker. Er moet toch een balans gevonden worden zodat iedereen grotendeels tevreden is. Op zich moet dit ook lukken. Ergens is het heel simpel: School wil een mooie scriptie waar die begeleider zijn naam onder wil zetten. Het bedrijf wil iets dat commercieel interessant is en onderzoek is niet altijd lucratief of kan efficiënter. Ik wil snel afstuderen. Ergens in het midden komen we elkaar wel tegen. Voor het bedrijf is het goed als er in de scriptie staat wat onderzocht is, wat de beste methodes zijn gezien de randvoorwaarden en iets van een ontwerp of uitwerking. School wil dit veel uitgebreider hebben met bronvermeldingen, theoretische onzin, formules, dingen die geen hond leest dus.quote:Het is geen optie om tegen een aantal die aan je trekken te zeggen dat ze op moeten lazeren?
Ja ej, kom jij ook ff langs deze zomer? Laat even weten dan, kunnen we leuk nerden in de Martinikerkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:39 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Misschien stoot ik deze zomer per ongeluk tegen een Martinieke slinger aan.![]()
Oeps, sorry.
Natuurkunde is ook leuk. Kijk maar in SESquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was een van de weinige studies die mij enigszins aansprak en waar ik bij de voorlichting ben geweest. Bovendien kun je zowel de MER-kant als de beleidskant op bij de master, dus er is ook zicht op een vrij breed spectrum in de toekomst.
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de impact toch wat groter is.
Hmm.. En voor jou betekent dat dus dubbel werk..quote:Ja dat doe ik zeker. Er moet toch een balans gevonden worden zodat iedereen grotendeels tevreden is. Op zich moet dit ook lukken. Ergens is het heel simpel: School wil een mooie scriptie waar die begeleider zijn naam onder wil zetten. Het bedrijf wil iets dat commercieel interessant is en onderzoek is niet altijd lucratief of kan efficiënter. Ik wil snel afstuderen. Ergens in het midden komen we elkaar wel tegen. Voor het bedrijf is het goed als er in de scriptie staat wat onderzocht is, wat de beste methodes zijn gezien de randvoorwaarden en iets van een ontwerp of uitwerking. School wil dit veel uitgebreider hebben met bronvermeldingen, theoretische onzin, formules, dingen die geen hond leest dus.
Dan moet het geen probleem zijn lijkt me.quote:Me begeleider wil nu een andere volgorde in me scriptie en das achteraf ook wel beter. Op een gegeven moment zit je zo erg in het stuk dat je vergeet om even naar het grotere geheel te kijken. Verder verandert het niks aan het systeem dat je uiteindelijk oplevert. Je beschrijft misschien wat anderen gedeeltes. Tijd is wel een probleem maar ik presteer 10x zo goed onder druk dus ergens voelt het wel lekker eerlijk gezegd.
Ik ben bang dat ik er niet over mag vertellenquote:
* Alicey nu in nieuwsgierigheid zwelgt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er niet over mag vertellen
Wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef qu63 het volgende:
oi!
Bierlollies?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:24 schreef livEliveD het volgende:
Me broer doet wat dat betreft nog veel meer baanbrekende dingen. Binnenkort wordt het nieuwste gepubliceerd en het zal niet de eerste keer zijn dat waarschijnlijk het nieuws wordt gehaald.
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:24 schreef Haushofer het volgende:
Bierlollies?
jij bent weer terugquote:
kijk eens wie ik quotequote:
Congrats.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat ik Nederlands goed heb gemaakt en al na minder dan twee uur klaar was![]()
Dat is TOF!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat ik Nederlands goed heb gemaakt en al na minder dan twee uur klaar was![]()
Kun je uitleggen wat je erin aanspreekt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:16 schreef Reya het volgende:
Het was een van de weinige studies die mij enigszins aansprak en waar ik bij de voorlichting ben geweest. Bovendien kun je zowel de MER-kant als de beleidskant op bij de master, dus er is ook zicht op een vrij breed spectrum in de toekomst.
Ja, ik denk dus stiekem altijd dat mensen studies als bedrijfskunde en bestuurskunde vooral voor het geld doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
Ik gok carrieremogelijkheden, maar als het iets anders is is het wel interessant.
Ik denk dat vrij openlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik denk dus stiekem altijd dat mensen studies als bedrijfskunde en bestuurskunde vooral voor het geld doen.
Nou ja, ik normaal ook. Maar ik dacht, laat ik dat nou niet tegen hem zeggen, dan wordt 'ie misschien boos.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik denk dus stiekem altijd dat mensen studies als bedrijfskunde en bestuurskunde vooral voor het geld doen.
Boos?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, ik normaal ook. Maar ik dacht, laat ik dat nou niet tegen hem zeggen, dan wordt 'ie misschien boos.
Niks mis met kiezen voor geld trouwens.
Het is een beetje een combinatie van verschillende sociale en juridische wetenschappen. Een dergelijk maatschappelijk raakvlak spreekt me wel aan. En, wat ik eerder al heb gezegd, je hebt uitzicht op een vrij brede sector waarin je werkzaam kan worden. Ik wil ook nog lang niet bepalen wat ik later wil wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, maar wat is het dan in die studie wat je zo aanspreekt? Wat lijkt je er leuk aan?
Vrij breed dus, dat is altijd handig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:50 schreef Reya het volgende:
Het is een beetje een combinatie van verschillende sociale en juridische wetenschappen. Een dergelijk maatschappelijk raakvlak spreekt me wel aan. En, wat ik eerder al heb gezegd, je hebt uitzicht op een vrij brede sector waarin je werkzaam kan worden. Ik wil ook nog lang niet bepalen wat ik later wil worden
Dat lijkt me niet vreemd...het lijkt me juist best eng dat je al weet wat je later wil worden. Dan ligt alles al zo vast enzo...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vrij breed dus, dat is altijd handig.
Ik ben bijna 28 en ik weet nog niet wat ik later wil worden.
Het klinkt in ieder geval beter dan de ICT in gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Geld vind ik niet echt belangrijk, ik heb ook nog geen flauw idee waar ik wil terechtkomen
Dararom ben ik ook natuurkunde gaan doen. Nou scheelt het wel dat je met natuurkunde ook veel richtingen uit kunt, en een heel goed uitzicht op een baan hebt. Bij ons zijn ze zelfs al consultancy aan het promoten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Geld vind ik niet echt belangrijk, ik heb ook nog geen flauw idee waar ik wil terechtkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |