Een baggernote. Slow chat en bagger zijn verschillende entiteiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer een Slowchatnote van Alicey!
Natuurlijk niet. Een note is niet positief of negatief, dat is afhankelijk van het referentie-kader van degene die de notes leest.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:07 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Uit een heilige maagd komt toch niets negatiefs, of toch wel?
Het is ook niet goed voor haar image.
Hij heeft ook inderdaad een "positieve note".quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:40 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Kreeg jij die? Geweldig.
Zij deelt dus complimenten uit.
quote:En / of aanmoedigingen.
Zij is dus toch een muze, ik had al langere tijd het idee dat er iets met haar aan de hand is.
En nu weet ik het:
Alicey de Muze van de Slow Chat.
Ik heb niet gekeken, maar ik zou zeggen zet eens een treintje op de Hoekse lijn stil na een potje voetbal van Feyenoord. De kans is zelfs groot dat je ze dan op heterdaad kunt betrappen op het afbreken van een trein.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie nog hooligans herkend van de foto's van Opsporing Verzocht? Van mij mogen dat soort etterbakken gerust een paar jaar opgeruimd worden eigenlijk...
Nou, ze waren nu ook wel op heterdaad betrapt. Maar ja, het is wat lastig om een paar honderd mensen in één keer op te pakken. Maar er waren goede beelden. Veelal mannen van onze leeftijd. Sukkels.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:36 schreef Alicey het volgende:
Ik heb niet gekeken, maar ik zou zeggen zet eens een treintje op de Hoekse lijn stil na een potje voetbal van Feyenoord. De kans is zelfs groot dat je ze dan op heterdaad kunt betrappen op het afbreken van een trein.
Een paar honderd mensen tegelijk oppakken is lastig, maar ik denk niet onmogelijk mits goed voorbereid..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ze waren nu ook wel op heterdaad betrapt. Maar ja, het is wat lastig om een paar honderd mensen in één keer op te pakken. Maar er waren goede beelden. Veelal mannen van onze leeftijd. Sukkels.
Hier ook. Je kent het wel. vogeltjes die ruzie maken om een worm.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:02 schreef Haushofer het volgende:
Alweer mooi weer hierEn ik mag van 11 tot 1 vergaderen, en daarna tot 5 uur praktikum
Hier weer snertweer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:02 schreef Haushofer het volgende:
Alweer mooi weer hierEn ik mag van 11 tot 1 vergaderen, en daarna tot 5 uur praktikum
De waarden kwamen bijzonder aardig uit, dus ik denk dat het wel goed is gegaan. Alleen deed de computer waar we mee maten weer erg vervelend, dus daar ging veel tijd in steken. Maar verder was het een makkelijk experiment, temeer omdat ik vaste stof fysica al gevolgd hebquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:05 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Hier ook. Je kent het wel. vogeltjes die ruzie maken om een worm.
Is het nog gelukt met het Hall experiment data. Of moest je de metingen overdoen?
muhahaha, dat kan onze kat wel zijn (lotte)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:42 schreef qu63 het volgende:
katten zijn gek!
http://www.big-boys.com/articles/catfalls1.html
Het is een filmpje.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan dat plaatje niet zien van die kat.
Dat zal het zijn. Ik kan wel vaker filmpjes niet zien, en als ik dan naar een plugin voor Firefox zoek, dat vindt 'ie 'm niet.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
De waarden kwamen bijzonder aardig uit, dus ik denk dat het wel goed is gegaan. Alleen deed de computer waar we mee maten weer erg vervelend, dus daar ging veel tijd in steken. Maar verder was het een makkelijk experiment, temeer omdat ik vaste stof fysica al gevolgd heb
Hmm.. Ik zit hier ook met Firefox en ik kon hem direct zien.. Is het misschien MediaPlayer o.i.d. wat je nodig hebt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik kan wel vaker filmpjes niet zien, en als ik dan naar een plugin voor Firefox zoek, dat vindt 'ie 'm niet.
En als je het probeert met Internet Explorer? Bij mij werkt het met beide.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik kan wel vaker filmpjes niet zien, en als ik dan naar een plugin voor Firefox zoek, dat vindt 'ie 'm niet.
Nederlands studeren is oké!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef Reya het volgende:
Nederlands is eenvoudig
Ik heb er zelfs nog aan gedacht om het te gaan studeren, maar dat was meer omdat er nou niet iets was wat me echt aantrekkelijk leek
Ik denk dat dan ja..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb ook gewoon WMP. Kan het ook komen doordat ik nog een prehistorische versie van Windows (98) heb?
Misschien wilde hij bungeejumpen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:19 schreef Reya het volgende:
Nou ja, misschien vond die kat het wel spannend om zo uit een boom te vallen. Mensen vinden tenslotte ook de meest vreemde dingen spannend
Denkutook. Tijd voor een nieuwe comp! Hoop dat over een paar maanden te kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:19 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat dan ja..
Je zou ook op deze XP kunnen zetten, al wordt de snelheid er waarschijnlijk niet beter op..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denkutook. Tijd voor een nieuwe comp! Hoop dat over een paar maanden te kunnen doen.
Wat zijn jouw plannen Reya, na dit jaar?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef Reya het volgende:
Nederlands is eenvoudig
Ik heb er zelfs nog aan gedacht om het te gaan studeren, maar dat was meer omdat er nou niet iets was wat me echt aantrekkelijk leek
Daarom durf ik het niet. Maar goed, ik heb er verder weinig last van, ik kan alleen niet alles bekijken enzo, maar ik gebruik deze PC eigenlijk alleen om te mailen, te fokken en info te zoeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
Je zou ook op deze XP kunnen zetten, al wordt de snelheid er waarschijnlijk niet beter op..
Ik ga bestuurskunde studerenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:26 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wat zijn jouw plannen Reya, na dit jaar?
Of weet je dat nog niet.
Haushofer, alle moeite is voor niks geweest.quote:
Mwah, niet echt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:57 schreef Doffy het volgende:
Tot zover dus de creationisme-FAQ...![]()
Ik kan niet zeggen dat de ontwikkeling van dat topic me verbaast
Het is nog niet zeker wat er mee gaat gebeuren. Achter de schermen overleg ik met Haus of, en zoja, hoe we eventueel verder gaan met die topic..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:57 schreef Doffy het volgende:
Tot zover dus de creationisme-FAQ...![]()
Ik kan niet zeggen dat de ontwikkeling van dat topic me verbaast
Omdat het onzin was toevallig?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:22 schreef livEliveD het volgende:
Yo
Me scriptie is afgefikt door me begeleider dus ik krijg het druk de komende maand![]()
Het is geen optie om tegen een aantal die aan je trekken te zeggen dat ze op moeten lazeren?quote:Op het bedrijf zijn ze wel tevreden dus even kijken hoe ik zo snel mogelijk de structurele veranderingen kan doorvoeren en iedereen die aan me trekt tevreden kan houden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
Het is geen optie om tegen een aantal die aan je trekken te zeggen dat ze op moeten lazeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |