Maar vergeet niet dat Schumi en de rekenmeesters bij Ferrari revange willen: Juist hier. Schumi vertrekt loodzwaar en op een regenbuitje later in de race wordt gehoopt.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:57 schreef JPM01 het volgende:
[..]
waarom?? montoya start van de cleanlijn en kimi op het vuile, dat is een voordeel
maar een 1-2 mag met truli P3![]()
dus jij hebt ook kimi, truli, mclaren, mercedes en de michelin rubbersquote:
Yeah.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:08 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dus jij hebt ook kimi, truli, mclaren, mercedes en de michelin rubbers![]()
als het ff kan welquote:Op zondag 29 mei 2005 10:09 schreef Arcee het volgende:
Trulli is nog niet uitgevallen dit seizoen en nu ook niet.
Ik heb Trulli nog wel, maar heb Toyota voor McLaren ingeruild. Motor had ik al van McLaren.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:12 schreef D.Rose het volgende:
als het ff kan wel
*Trulli geruild heeft voor Heidfeld
Ik 'gun' Kimi een 2e plekquote:Op zondag 29 mei 2005 10:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb Trulli nog wel, maar heb Toyota voor McLaren ingeruild. Motor had ik al van McLaren.
Die gaat Heidfeld rap voorbij.quote:
Eens moet de eerste keer zijn, alleen de vraag is wanneer natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2005 10:09 schreef Arcee het volgende:
Trulli is nog niet uitgevallen dit seizoen en nu ook niet.
Gut, jij ook al?quote:Op zondag 29 mei 2005 01:08 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Ik ook al.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:08 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, maar wou eens wat 'anders'quote:Op zondag 29 mei 2005 10:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ook al.Heel wat mensen hebben die formatie zo te zien.
Jammer dat jij het daar van moet hebben.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 10:51 schreef Noca het volgende:
Blijkt maar weer dat Schumacher het altijd van zijn snelle auto heeft moeten hebben..
En de beide Williams-auto's vallen uit de top 5?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:40 schreef allsystemshalt het volgende:
Trulli 4 R S 5 ;-)
mc laren 1 & 3 alonso 2
mijn gokje
*Hp tulliiiiiiiiiii![]()
We wachten afquote:Op zondag 29 mei 2005 11:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
En de beide Williams-auto's vallen uit de top 5?
Zou best kunnen, want die hebben licht gekwalificeerd.
Maar het zou ook weer renault kunnen zijn.. Fransen zijn namelijk een beetje eigewijs. Ik zou het overigens wel erg dom vinden.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:59 schreef JPM01 het volgende:
olav mol zei met de kwali ook dat ze van michelin gehoort hebben dat 1 topteam de verkeerde keus gemaakt heeft wat banden betreft. Ik denk zelf dat die team Williams nog wel eens kan zijn.
vrijdag hebben ze een lastige dag gehad. en geen gemakkelijke keuze wat banden betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |