Ja hoor. Kan soms zelfs net iets spannder zijn dan met beeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, racen zonder beeld
is dat spannend?
zal het volgende keer in overweging nemenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja hoor. Kan soms zelfs net iets spannder zijn dan met beeld.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zal het volgende keer in overweging nemen
De kwali (en race natuurlijk) kijk ik toch liever op tv
opnemenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Al zal ik de kwali vandaag moeten missen.
![]()
Van mij mag het straks en morgen lekker warm zijn.quote:BAR komt redelijk mee, na de twee races schorsing. Jenson Button en Takuma Sato gaan elke sessie wat harder. Dat kan van Ferrari niet gezegd worden. De coureurs lijken het steeds moeilijker te krijgen nu het warmer wordt op de baan.
Sportief gezien gaat het niet lekker en nu heeft M. Schumacher ook al mot met Rubens en broer Ralf.quote:'Boze Barrichello verlaat Ferrari na dit seizoen'
Volgens berichten in de Duitse en Italiaanse media heeft Rubens Barrichello het helemaal gehad met Michael Schumacher en zou hij Ferrari aan het eind van dit seizoen willen verlaten. Het eventuele vertrek van de Braziliaan zou een gevolg zijn van een ruzie tussen Barrichello en Schumacher.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=87731
Over dat Michael Ralph op de streep in Monaco "levensgevaarlijk" (aldus Ralph) probeerde in te halen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:20 schreef saaw het volgende:
waar gaat die ruzie tussen ralf en michael over?
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/14540quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:01 schreef McCarthy het volgende:
ok dus wat is de startopstelling?
beter zoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:29 schreef ArmaniMania het volgende:
Mijn voorspelling:
1. N.Heidfeld
2. Kiwi Raikonen
3. F.Alonso
Nou................................................................................................................................................................ nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:25 schreef McCarthy het volgende:
Wat denken jullie, kan Schumi nog wereldkampioen worden of anders een serieuze kandidaat er voor.
waarom?? montoya start van de cleanlijn en kimi op het vuile, dat is een voordeelquote:Op zondag 29 mei 2005 00:08 schreef MonoSynth het volgende:
Montoya voor Kimi? Dan mag er wel iets heel vreemds gaan gebeuren....
Daar teken ik ook voor.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:57 schreef JPM01 het volgende:
waarom?? montoya start van de cleanlijn en kimi op het vuile, dat is een voordeel
maar een 1-2 mag met truli P3![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |