Eens moet de eerste keer zijn, alleen de vraag is wanneer natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2005 10:09 schreef Arcee het volgende:
Trulli is nog niet uitgevallen dit seizoen en nu ook niet.
Gut, jij ook al?quote:Op zondag 29 mei 2005 01:08 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dus jij hebt ook kimi, truli, mclaren, mercedes en de michelin rubbers![]()
Ik ook al.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:08 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dus jij hebt ook kimi, truli, mclaren, mercedes en de michelin rubbers![]()
Ik heb het overwogen, maar wou eens wat 'anders'quote:Op zondag 29 mei 2005 10:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ook al.Heel wat mensen hebben die formatie zo te zien.
Jammer dat jij het daar van moet hebben.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 10:51 schreef Noca het volgende:
Blijkt maar weer dat Schumacher het altijd van zijn snelle auto heeft moeten hebben..
En de beide Williams-auto's vallen uit de top 5?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:40 schreef allsystemshalt het volgende:
Trulli 4 R S 5 ;-)
mc laren 1 & 3 alonso 2
mijn gokje
*Hp tulliiiiiiiiiii![]()
We wachten afquote:Op zondag 29 mei 2005 11:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
En de beide Williams-auto's vallen uit de top 5?
Zou best kunnen, want die hebben licht gekwalificeerd.
Maar het zou ook weer renault kunnen zijn.. Fransen zijn namelijk een beetje eigewijs. Ik zou het overigens wel erg dom vinden.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:59 schreef JPM01 het volgende:
olav mol zei met de kwali ook dat ze van michelin gehoort hebben dat 1 topteam de verkeerde keus gemaakt heeft wat banden betreft. Ik denk zelf dat die team Williams nog wel eens kan zijn.
vrijdag hebben ze een lastige dag gehad. en geen gemakkelijke keuze wat banden betreft
Daarom. Daar kan ik echt niet tegen.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voorbeschouwing is inderdaad om te kotsen. Vooral die presentator
Ik kijk gewoon niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voorbeschouwing is inderdaad om te kotsen. Vooral die presentator
eeh, 't is Victor Brand deze keer, en zo beroerd vind ik die niet eigenlijkquote:Op zondag 29 mei 2005 13:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daarom. Daar kan ik echt niet tegen.
Edward heeft er 0,0 verstand van. Typisch sbs6![]()
Same herequote:Op zondag 29 mei 2005 13:10 schreef Murray het volgende:
Ik kijk gewoon niet.
Eerder keek ik altijd naar RTL+, maar dat hebben ze van de kabel gehaald.
Hmm die kerel heeft er ook geen verstand van. Sbs6 amateurtjesquote:Op zondag 29 mei 2005 13:13 schreef TheVulture het volgende:
eeh, 't is Victor Brand deze keer, en zo beroerd vind ik die niet eigenlijk
Hij is wel beter geworden, begin vorig jaar wist hij echt niet waar ie mee bezig was.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
eeh, 't is Victor Brand deze keer, en zo beroerd vind ik die niet eigenlijk
quote:Sato wisselt motor en start achteraan
BAR-rijder Takuma Sato heeft een nieuwe Honda-motor in zijn auto laten monteren en zal daarom de race van achteraan moeten aanvangen. Sato kwalificeerde zich zaterdag als zestiende met een tijd van 1.32.936, maar ziet dat resultaat volledig tenietgedaan.
Door de straf schuiven de coureurs van Jordan en Minardi een plekje op op de startgrid. Christijan Albers start de race op de Nürburgring dus als negentiende. Het team van BAR-Honda deed dit weekeinde nog wel extra voorzichtig met de motoren, aangezien de laatste race van BAR alweer vijf weken geleden is. Het team neemt echter het zekere voor het onzekere.
Ik ook niet. Ben benieuwd of Karthikeyan weer zoveel de pits in moet.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:46 schreef MrX1982 het volgende:
BAR![]()
Gelukkig heb ik geen BAR onderdelen in mijn f1 manager
Kartikeyanquote:Op zondag 29 mei 2005 13:47 schreef ElmarO het volgende:
Ik ook niet. Ben benieuwd of Karthikeyan weer zoveel de pits in moet.![]()
Ze moeten het niet te moeilijk maken voor de typsiche SBS-kijkerquote:Op zondag 29 mei 2005 13:56 schreef Arcee het volgende:
My god, wat een kutshow maken ze d'r van bij SBS6.
"Maak de volgende zin af: Als ik aan Christijan Albers denk dan... puntje puntje puntje"
Daarom skip ik de show ook, of ik kijk naar de Duitse RTL.. SBSquote:Op zondag 29 mei 2005 13:56 schreef Arcee het volgende:
My god, wat een kutshow maken ze d'r van bij SBS6.
"Maak de volgende zin af: Als ik aan Christijan Albers denk dan... puntje puntje puntje"
Olav zei dat het mss wel komt maar dan is de race al voorbij. Maar ja.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:56 schreef ElmarO het volgende:
Het kan altijd nog komen.
vraag ik me af waarom er geen SC op z'n auto staat.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:56 schreef Arcee het volgende:
"Maak de volgende zin af: Als ik aan Christijan Albers denk dan
Dat zal wel komen omdat de echte safetycar sneller is.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
vraag ik me af waarom er geen SC op z'n auto staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |