Doe ff normaal manquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef Diovarus het volgende:
Is Blinky nog niet dood?
Jij hebt mij aangestoken. En daar maak jij geen zorgen over ;')quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:52 schreef Blinky het volgende:
Ik leef nog
Nee, ik hoef niet naar de dokter, die behandelen alleen maar noodgevallen met die stakingen, het is een griep, meer niet, maar wel één waar ik flink beroerd van ben geweest (en nu nog het laatste restje vandaag hoop uit te zieken). Vandaag gaat het stukken beter en ik heb de afgelopen dagen heel veel geslapen. En Cynix is een paar keer op ziekenbezoek geweest Nixxx, dus die heeft me in de gaten gehouden.(het had dus niets met Franse wijn te maken
)
Alleen nu maar hopen dat ik Cynix niet weer heb aangestoken. Dus bij deze Cynix, een virtueel kusje:
Het liefst ga ik morgen weer aan het werk, als ik me zoals nu beter voel, heb ik het gevoel dat ik iets moet doen, en als ik me weer in staat voel om iets te doen, dan kan ik ook werken. Maar even vannacht nog afwachten. Ik had blijkbaar de rust in elk geval nodig.
Tnx voor jullie zorgen
Ik vier een feestje nu in mijn eentjequote:
ze vonden mij gemeen blinkquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:05 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik vier een feestje nu in mijn eentje
Gezellig joh!![]()
Jawel! Beterschap AMD'tje!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jij hebt mij aangestoken. En daar maak jij geen zorgen over ;')
Omdat je vroeg of ik nog niet dood was? Tja, echt vriendelijk was dat niet, maar theoretisch had het gekund. Voor hetzelfde geld had ik al drie dagen hier dood in bed kunnen liggen, wat dat betreft is het goed dat men met alle opties rekening houdtquote:
goed zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Omdat je vroeg of ik nog niet dood was? Tja, echt vriendelijk was dat niet, maar theoretisch had het gekund. Voor hetzelfde geld had ik al drie dagen hier dood in bed kunnen liggen, wat dat betreft is het goed dat men met alle opties rekening houdt
Gelukkig is dat niet zo en eigenlijk ben ik ook niet van plan om binnenkort dood te gaan.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Jawel! Beterschap AMD'tje!!!
Maar hoe kan ik je aangestoken hebben als ik je eigenlijk niet eens virtueel gesproken heb?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
wat voor verzorging?
zoiets
[afbeelding]
ik zal een andere zoeken voor je.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:26 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ik zal een andere zoeken voor je.
deze miss
[afbeelding]
mmh.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:28 schreef AMD64 het volgende:
[..]![]()
Dat komt wat dichter in de buurt. En nu geen animatie
Goed, dan zal ik vragen of Cynix ook bij jou langskomtquote:
Tegen die tijd ben ik weer beter en dan neem ik het weer over en verzorg ik hem weerquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef nixxx het volgende:
Hehehehe ik bedoelde dat ik franse wijn op had... ja dan ga je zulke dingen doen.. Maar we horen er natuurlijk alles over in la semaine de Cynix komende maandag... tenzij je hem hebt aangestoken
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef Blinky het volgende:
[..]
Goed, dan zal ik vragen of Cynix ook bij jou langskomt
mmh.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:24 schreef Diovarus het volgende:
[..]
mmh.
denk dat dat nog beter is als mijn pics idd
Na uquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:41 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
-edit-
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:41 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
-edit- Doe normaal.
Dank u, meneer de voorzitter!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:09 schreef Zeurberus het volgende:
Ook namens de fanclub beterschap
hoogachtend
de voorzitter
Vertel het eens, knulquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:06 schreef AMD64 het volgende:
Blinky help mij
Ik wordt overrompeld op dit moment
daar word je ook ziek vanquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef Billekoek het volgende:
wel ziek al die 'wens beterschap' topics!
Ook als je stiekem tóch homo bent, vind ik je best aardig hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Gisteren in de metro...
en
Help hier AMD64 uit de kast
Nope ik was nog niet beter, ik was stuk. Maar morgen doe ik het weer als het goed is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:12 schreef Diovarus het volgende:
Blinky weer ziek?
Aggosquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:11 schreef patty het volgende:
[..]
Nee dat 'poot' heeft met iets anders te maken![]()
Morgenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:16 schreef BobRooney het volgende:
BLINKY BETERSCHAP!!![]()
word nou eens beter muts![]()
aaah windows zekerquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:15 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nope ik was nog niet beter, ik was stuk. Maar morgen doe ik het weer als het goed is.
Woei!!!! Ik hoop het van harte!quote:
Ik ben géén homo !quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ook als je stiekem tóch homo bent, vind ik je best aardig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |