Grieperig enzoquote:Op maandag 23 mei 2005 22:58 schreef Slaaitjuh het volgende:
wat heeft ze dan? bron? link? evt fotos??
ik meen dit overigens serieuswat heeft ze
Elle est un peu malade.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:58 schreef Slaaitjuh het volgende:
Een flinke griep. En daarbij hoort: koorts, keelpijn, hoofdpijn, duizelig, en slecht slapen (hoewel ik vannacht goed geslapen hebquote:Op maandag 23 mei 2005 22:58 schreef Slaaitjuh het volgende:
Dat dus net niet en dat wilde ik graag zo houden.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Grieperig enzo
Beterschap Blinky!!!!![]()
[afbeelding] de blinkie van de week!!
Ik luister nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:43 schreef Blinky het volgende:
[..]
Een flinke griep. En daarbij hoort: koorts, keelpijn, hoofdpijn, duizelig, en slecht slapen (hoewel ik vannacht goed geslapen heb) maar wel nachtmerries.
Waar ik nog meer last van heb? Mijn teennagels die ik moet knippen maar het stomme schaartje niet kan vinden, nog meer buikpijn omdat ik ongesteld ben en van de grote boem-boem bouwmachines die aan de overkant van mijn kamer bezig zijn met het uitbreiden van de schouwburg.
Maar dat alles valt in het niet toen ik hoorde over dit lieve topic, dank je AMD en iedereen die heeft gereageerd.
Merci beaucoup iedereen en volgende week ben ik er uiteraard weer
Dank je welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik luister niet![]()
Wilde gewoon dat je je beter zou voelen![]()
Fotooooooooooooooo!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:46 schreef Blinky het volgende:
[..]Nixxx!
![]()
Zo lig ik er nu echt niet bij. Het is maar goed dat mensen me niet zien met dit hoofd.
Voel je je al wat beter!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:44 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat dus net niet en dat wilde ik graag zo houden.
Ben je hond?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:56 schreef AMD64 het volgende:
Blinky, wij missen je zo erg op Fok!Radio dat we je graag willen helpen met je beterschap!
Met een poot van AMD64!
kun je mooi fokken!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:08 schreef AMD64 het volgende:
Blinky heeft mij aangestoken, nu ben ik ook ziek
Nee en dat gaat ze niet ook, vervelend mannetjequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef Diovarus het volgende:
Is Blinky nog niet dood?
puure belangstelling hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee en dat gaat ze niet ook, vervelend mannetje
verkapte beterschapsverwensing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |