informatica, uitstroomprofiel media systemen (verkeerde keus, maja jammer danquote:Op maandag 23 mei 2005 21:30 schreef Hugster het volgende:
wat doe je voor opleiding eik chris?
geef eens een linkie, lijkt mij wel weer leukquote:Op maandag 23 mei 2005 21:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
informatica, uitstroomprofiel media systemen (verkeerde keus, maja jammer dan)
En verhaaltjes zijn er niet over dit brakke ding, alleen plaatjes
http://www.avans.nl/smartsite.shtml?id=4425 zoek de rest maar zelf uitquote:Op maandag 23 mei 2005 21:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
geef eens een linkie, lijkt mij wel weer leuk
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:38 schreef Hugster het volgende:
ik had em al gevonden
veel programmeren enzo? ()
ik heb hem morgen pas binnenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:53 schreef aKra het volgende:
"Gumball.Rally.3000.6.Days.In.May.2005.MULTiSUBS.PAL.DVDR-FTS"
of
"Gumball.3000.6.Days.In.May.2005.WS.AC3.DVDRip.XviD-GOTHiC"
Hmmm...
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:21 schreef aKra het volgende:
Nu al?
Hardstyle - Boink Boink, Toink Toink - The beat goes on.mp3
Dikke mix man
je hebt het druk dan.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:35 schreef ook_gek het volgende:
er is iemand op msn mij aan het vertellen dat hij mij anaal gaat nemen in de bosjes
Jezus ben jij dat op msnquote:
Nee? Ik fantaseer iets wat me wel geinig lijkt, als iemand gay tegen je doet en je kent hem van Fok! dan wilt hij je vast op de homomeet meeten, daar kom je toch altijd?quote:
Probeer jij nou maar eerst die roggel op je lul te krijgen. Zal niet makkelijk gaan met dat kleine dingetje van je. Je kan beter niezen krijg je spetters en is het makkelijker raken. Is net een soort van hagel. Je hebt een groter gebied dat je treft op die manierquote:Op maandag 23 mei 2005 22:41 schreef aKra het volgende:
[..]
Nee? Ik fantaseer iets wat me wel geinig lijkt, als iemand gay tegen je doet en je kent hem van Fok! dan wilt hij je vast op de homomeet meeten, daar kom je toch altijd?
ervaring ?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar eerst die roggel op je lul te krijgen. Zal niet makkelijk gaan met dat kleine dingetje van je. Je kan beter niezen krijg je spetters en is het makkelijker raken. Is net een soort van hagel. Je hebt een groter gebied dat je treft op die manier![]()
Ow we waren dus geil met elkaar aan het praten!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar eerst die roggel op je lul te krijgen. Zal niet makkelijk gaan met dat kleine dingetje van je. Je kan beter niezen krijg je spetters en is het makkelijker raken. Is net een soort van hagel. Je hebt een groter gebied dat je treft op die manier![]()
heb ik van horen zeggenquote:
oke oke effe eerlijk zijn. Die server is wel rete snel gewoon tussen de 460 en 510KB/secquote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef aKra het volgende:
[..]
Ow we waren dus geil met elkaar aan het praten!![]()
Nu opbokken van mijn aarde mensch
er staat toch maar 1dvd rip onlinequote:Op maandag 23 mei 2005 21:53 schreef aKra het volgende:
"Gumball.Rally.3000.6.Days.In.May.2005.MULTiSUBS.PAL.DVDR-FTS"
of
"Gumball.3000.6.Days.In.May.2005.WS.AC3.DVDRip.XviD-GOTHiC"
Hmmm...
leg je wel subtiel uit hequote:Op maandag 23 mei 2005 22:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
lees dan aap, divx en dvd is wat anders hoor
heey rottend stinkdier....quote:Op maandag 23 mei 2005 22:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
lees dan aap, divx en dvd is wat anders hoor
hij heeft wel gelijk kleine dwaasquote:Op maandag 23 mei 2005 22:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey rottend stinkdier....
vroeg ik jou wat![]()
nou kan je wel moeilijk doen, maar je bent wel blij dat ik je een duidelijk antwoord geef op je algemen vraag.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey rottend stinkdier....
vroeg ik jou wat![]()
mee eens. Mee eensquote:Op maandag 23 mei 2005 22:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
die zak hooi snapt nooit wat, en dat is dan modje
oooooooooh wat blijquote:Op maandag 23 mei 2005 22:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou kan je wel moeilijk doen, maar je bent wel blij dat ik je een duidelijk antwoord geef op je algemen vraag.
ik weet zeker dat ik dat ik het net zo goed weetquote:Op maandag 23 mei 2005 23:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oooooooooh wat blij
akra weet zelf beter wat op zijn server staat of niet dan jij dacht ik zo
ik heb werkelijk waar geen idee maar vind hem leukquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oooooooooh wat blij
akra weet zelf beter wat op zijn server staat of niet dan jij dacht ik zo
Ik ga mail sturen naar nikkyquote:Op maandag 23 mei 2005 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]maar jij als moderator zijnde houd je dus bezig met illegale zaken
godverdomme
zoek met fotoboekquote:Op maandag 23 mei 2005 23:09 schreef aKra het volgende:
Heet er hier een user God? Dan weet ik nog wel een leuk geintje
forum@fok.nl voor klachtenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]maar jij als moderator zijnde houd je dus bezig met illegale zaken
godverdomme
Dat kun je goed zeggen jaquote:
lekkere kerel die akraquote:(000001) 23-5-2005 22:47:35 - gumball (81.23.XX.XX) > asked to delete 'E:\Movies\Gumball\gumball.rally.3000.2004.6.days.in.may-gothic.avi' --> Access denied.
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
bier op
Jij woont dan ook thuisquote:Op maandag 23 mei 2005 23:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hier nieten de rest van de pretmiddelen ook niet
ja ik moet vannacht nog een heel essay schrijvenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij woont dan ook thuis
En de pretmidelen moet ik momenteel niet aan denken, moet nog veel te veel rommel doen
Ik heb wel een fles wijn nog
Ik kan dan niets meer behalve liggenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ik moet vannacht nog een heel essay schrijven
maar ik moet toch echt even stoom af blazen hoor
ik kan nog best aardig huiswerk maken dan
Alle starwars fans zijn debielquote:Op maandag 23 mei 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
http://www.alcachondeo.ne(...)erra_de_las_galaxias
een starwars fan die debiel doetWat een gast jo
Die eerstequote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:07 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/bikerfall3.html
TERING wat een klapper maakt hij zeg
http://www.big-boys.com/articles/girlbull.html
Zo dan![]()
http://www.big-boys.com/articles/blender.html
haaaaaaaaaahahah ik ga kapot
yeh yeh, wacht maar jijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:26 schreef hermandeperman het volgende:
die schoonheidsslaap heb je idd wel nodig ja
Fielseteerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
Paper af
En ik ben d'r nog bestwel trots op ook
Nu nog ff sneel een referaat in elkaar flansen, want dat moet ik ook houden morgen
Had al uitgelegd, foutje van de zaak, moet ik nou helemaal in de grond geduwd worden deze avondquote:Op maandag 23 mei 2005 23:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
lekkere kerel die akra
heb je em net binnen, krijg je dit
xXx 2 is nu in de biosquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:30 schreef aKra het volgende:
[..]
Had al uitgelegd, foutje van de zaak, moet ik nou helemaal in de grond geduwd worden deze avond
xXx 2 inderdaad graffilm, laat me raden xXx 3 is binnenkort te zien in de bios?
Ik heb gewoon bijna acht uur zitten tikken vandaagquote:
Ik denk dat ik verstek laat gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bijna acht uur zitten tikken vandaag
Ik moet binnenkort mijn digitale portfolio ook nog eens bij werken, kunnen jullie mijn papers lezen
Van geschiedkundige literatuur zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
Als je daarentegen eens wat samenvattingen schrijft
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:35 schreef aKra het volgende:
Ik wil naar Amerika en dan een vette bak kaufen daar, waarom is alles zo goedkoop daar
Scheldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe, ok:
De verklote samenleving waarin we nu wonen is de scheld van jullie hippiemoeders
wat een gedrochtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:37 schreef aKra het volgende:
Wow... Wat een grafbak maar toch leuk
http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=213365.4&id=eig3munhy1l
Whehe ik kan niet meer typen man, kramp in mn vingers, trekkende ogen van het staren naar het schermquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Scheld
maar mijn moeder was geen hippie![]()
Autoscout PUNT DE Duitse site, tuurlijk is het niet Amerikaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat een gedrocht
en ik geloof niet dat dat Amerika is
Mijn moeder is geboren tijdens de watersnoodrampquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe ik kan niet meer typen man, kramp in mn vingers, trekkende ogen van het staren naar het scherm
Dat zegt je moeder misschien, maar haar generatie heeft alle prachtige waarden en normen van kort na de WOII kapot gemaakt!
Oja fuck man, sorryquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Autoscout PUNT DE Duitse site, tuurlijk is het niet Amerika
Ik ben het er zelf ook niet mee eens maar ik zit me een beetje in te leven in m'n referaatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn moeder is geboren tijdens de watersnoodramp
weliswaar in Breukelen maar toch
Ah oke, keep goingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben het er zelf ook niet mee eens maar ik zit me een beetje in te leven in m'n referaat![]()
Nu weet ik zeker dat je goed ingeleefd bentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
Vrije seks heeft onze jeugd kapot gemaakt! Dat die arme ijsmeis al zo jong bevuild is door de vleselijke lustenSchandalig. Vroeger gingen mensen gewoon naar de kerk, en trouwden ze netjes!
*Gaat de gear pakken*quote:
Ik wacht liever op de ware!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je goed ingeleefd bent
Shag, God's gift to paupersquote:
Had ik die site maar eerder ondekt, dan was ik nu nog onbevlektquote:
ben alweer buiten geweest en gegetenquote:
Of juist extreem bevlektquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Had ik die site maar eerder ondekt, dan was ik nu nog onbevlekt
netjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben alweer buiten geweest en gegeten![]()
nu weer druk pda aan het zoeken![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:51 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.b0g.org/wsnm/news.php?get=next&id=1116858125
Meneer de pastoor wat doet u nu?!quote:
yupz, alles erop en eraan.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
netjes
En nu een met belfunctie
handigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz, alles erop en eraan.....
lees alleen veel slechte dingen over verschillende pda die ik mooi vond![]()
![]()
Je hebt echt de typtyfus ehquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:57 schreef Sjoewe het volgende:
Wanneer snappen ze bij Sont eens dat een PSP die als PDA, DVD/DIVX player en telefoon zo werken helmaal uber is
Morgen weer een de dagquote:
heel erg iddquote:
De mijne ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Morgen weer een de dag
Ik ga slapen, de wekker gaat alweer om 7 uur
Teeeeeeeeering ik kan echt niks meer goed typen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Morgen weer een de dag
Ik ga slapen, de wekker gaat alweer om 7 uur
Mja als't ding gewoon pauper werkt krijg je niets terug denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heel erg idd![]()
maja zit toch garantie op zo'n ding dus ik denk dat ik het er gewoon op waag.....
en anders niet goed geld terug![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Teeeeeeeeering ik kan echt niks meer goed typen.
[afbeelding]
ze zullen we moeten, flink wat geld lappen voor een ding wat slecht werkt gaat er bij mij niet inquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja als't ding gewoon pauper werkt krijg je niets terug denk ik
't blijven jappen die die shit maken ehquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze zullen we moeten, flink wat geld lappen voor een ding wat slecht werkt gaat er bij mij niet in![]()
trek wat meer richting de ipaq 6340 of de qtek 9090quote:
yupz de ipaq heeft zo'n klikgevalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:13 schreef Hugster het volgende:
fucking lastige keus
bij de 9090 heb je altijd je keynoard bij je op het zelfde formaat...
denk het ook, en weinig negatiefs over gelezenquote:
feliquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:21 schreef -Xerxes- het volgende:
Goeiemorgen en- danwel ofzo
Kopje koffie, douchen, dalijk ff boodschappen doen om 8 uur, wat eten, ff mn bankrekening leegtrekken en rond een uurtje of 10 mn nieuwe aanwinst ophalen![]()
En de afgelopen week duurde lang kan ik je vertellen.quote:
en dan is t ook nog zo'n mooi weer...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:07 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
En de afgelopen week duurde lang kan ik je vertellen.
En afgelopen weekend al helemaal, omdat ie gewoon al sinds zaterdag op me staat te wachten
Meteen de climatcontrol aanquote:
Was ff een biertje komen drinken danquote:ik ben afgelopen weekend trouwens nog ff in heythuysen geweestof hoe je dat ook scrijft
Ik denk dattie een typo maakte en eik bedoelde:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
Kan iemand even ook_gek smsen?
[..]
Ik heb geen btg.
quote:IK WIL IJSMEIS
NU
Kutquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:23 schreef -Xerxes- het volgende:
ff douchen en dan ga ik richting Arnhem; doei!
Fiets anders ff naar de mac in Cuijk, kom ik daar wel ff langs om je op te halenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kut.
Ik moest nog wat inleveren in Arnhem.
volgende keer beterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:18 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Meteen de climatcontrol aan
[..]
Was ff een biertje komen drinken dan![]()
Ik heb geen vrij vandaagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:30 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Fiets anders ff naar de mac in Cuijk, kom ik daar wel ff langs om je op te halen
Als je geen vrij hebt; WTF doe je dan op Fok!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen vrij vandaag.
Ik stuur het gewoon op.
Stage enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Als je geen vrij hebt; WTF doe je dan op Fok!
nee, internet met ie gaat niet over mijn bundelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:46 schreef Hugster het volgende:
ga je niet enorm over je 2MB p/mnd bundel heen met al dat fokken in de trein?
Ik heb geeneens vakantiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:50 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
Kut zooi, ik ben echt zwaar aan vakantie toe, ik ben jaloers op BoJo
Via Opera kost het je wel MB's maar via Pocktet Internet Explorer niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, internet met ie gaat niet over mijn bundelGaat over een andere protocol dan orange world ofzo. msn en opera kost me wel mb's.
vannacht niet geschreven en vannochtend maar even m'n wekker uitgezetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moest jij geen essay inleveren ofzo?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
vannacht niet geschreven en vannochtend maar even m'n wekker uitgezet
foto'squote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:26 schreef Hugster het volgende:
ik ben de corolla strippen voor ie naar de sloop gaat
OMG HUGOquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:23 schreef Hugster het volgende:
check anders het werk van een gozer die van de antillen komt van mijn opleiding![]()
die gast kan niet 1 kloppende nederlandse zin schrijven
check dit alles HIERRRR
elke week werden onze opdrachten online gezet, en het was gewoon ritueeln om je met z'n alle kapot te lachen om gilbert
Nummer 4quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:23 schreef Hugster het volgende:
check anders het werk van een gozer die van de antillen komt van mijn opleiding![]()
check dit alles HIERRRR
elke week werden onze opdrachten online gezet, en het was gewoon ritueeln om je met z'n alle kapot te lachen om gilbert
OMG dat stripje van de luisteraar ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:23 schreef Hugster het volgende:
check dit alles HIERRRR
Ja doeiiiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
OMG dat stripje van de luisteraar ook![]()
ruitjes en spiegels en dat spul is normaalgesproken ook goed te verpatsen.. eigenlijk kan je t beste zo veel mogelijk er vanaf halen tenzij de sloper dan zegt dat hij m niet meer wil omdat er te weinig op en aan zit.. dat probleem had ik dus met mijn sloopauto..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
accu was net een week oud, de velgjes gaan eraf, de radio en misschien de stoelen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe, ok:
De verklote samenleving waarin we nu wonen is de schuld van jullie hippiemoeders
Goedemorgenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander
overigens:
morguh
Koop een nieuwe danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:51 schreef aKra het volgende:
Goedemorgen, sorry van gisteren voor het abrupte verlaten maar mijn PC crashde zoals zo vaak
Als ik Internet Explorer een pagina laat refreshen en ik start dan Outlook Express op dan krijg ik blauwe schermen
Maar boeie
Morgen tentamenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goedemorgen
Lekker gezopen gister?
Dat is ook niet goed hoor, dan ben je straks tijdens je tentamens dehydratedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Morgen tentamen
dus: nee, geen druppel.
Wel gewekt om half 8 met een serenade.
Je wil niet weten hoevel koffie en water ik drinkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:56 schreef aKra het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed hoor, dan ben je straks tijdens je tentamens dehydrated
tellerhuizen gaan nooit stuk bij Toyota'squote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:56 schreef aKra het volgende:
Ja ik moet ook een nieuwe kopenMaar ik heb geen geld en zin hiervoor, computers beetje nutteloos geworden, iets meer interesse naar auto's verplaatst
Hugo sloop ook de boxen, hoedeplanken (die willen mensen ook vaak nog kopen) en shit zoals tellerhuis
Ik heb over 3weken vakantiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geeneens vakantie.
Maar morgen wel vrij als het goed is!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Morgen tentamen
dus: nee, geen druppel.
Wel gewekt om half 8 met een serenade.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoevel koffie en water ik drink![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
tellerhuizen gaan nooit stuk bij Toyota's
Ik over 4 als ik al mjin tentamens haal (waar ik niet vanuit gaquote:
morgen supply chain managementquote:
Nee.quote:en met een serenadeHeb je een blaasorkest op je telefoon geinstalleerd?
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:07 schreef Xtreem het volgende:
Een of andere stinkneger vond het leuk om op het pleintje voor de deur iedereen wakker te schreeuwen/zingen... En om nou te zeggen dat-ie zong als een nachtegaaltje...![]()
![]()
Ik heb 'm vriendelijk verzocht te vertrekken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:11 schreef aKra het volgende:
[..]
![]()
Had je geen oude schoen ofzo of andere rommel die je kon mikken?
Converseren met negers lukt mij meestal ook nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb 'm vriendelijk verzocht te vertrekken.
Hij-met-antilliaans-accent <jij moet wakker worden en studeren>
ik <nee, en jij dan. He?>
hij < jij moet wakker worden en studeren>
ik < tief op>
hij < bel de politie maar want je kunt me toch niet aan.>
ik <zucht>
Maar nee, ik heb geen dingen die ik graag het raam uit wil tiefen. Hem een schoen geven stimuleert 'm tot door jengelen tot ik de 2e schoen gooi. Scheelt hem weer een diefstal
Hoe kom jij door supermarkten, bussen, koffie-verkoop-op-het-station plekken dan!? gebaren taal!?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Converseren met negers lukt mij meestal ook niet
Supermarkten: domme blonde mokkels hier. Bussen: asociale nederlanders, koffie-verkoop-op-het-station-waar-ik-altijd-heenga is een homoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoe kom jij door supermarkten, bussen, koffie-verkoop-op-het-station plekken dan!? gebaren taal!?
Racistquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Supermarkten: domme blonde mokkels hier. Bussen: asociale nederlanders, koffie-verkoop-op-het-station-waar-ik-altijd-heenga is een homoROTTERDAM
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij had maar wat graag geen last gehad van negers
In het dagelijks leven heb ik nooit last van ze want ze werken toch nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook niet zo veel last van ze. Ze moeten alleen met hun poten van m'n fiets af blijven (nee, geen racisme, statistisch verantwoorde gok) en niet tegen me praten
In mijn buurt studeren de meestequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In het dagelijks leven heb ik nooit last van ze want ze werken toch niet
Ik zie ze nooitquote:Alleen als ik 's nachts naar huis loop kom ik ze nog wel eens tegen maar zolang ze lekker op de hoek van de straat blijven hangen vind ik het best
quote:En idd, dat is absoluut een statistisch verantwoorde gok
Ben ik blij dat ik in R'dam woonquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In mijn buurt studeren de meesteNiveau van Hugo's PPT linkje gisteren/vandaag
Ze glimlachen altijd naar mij dus daarom zie ik ze altijdquote:[..]
Ik zie ze nooit
Je moet profgokker worden manquote:[..]
in Dalft niet? pffquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik in R'dam woonEn hier in Delft heb ik er nog geen 1 gezien behalve die ene van vanmorgen
[..]
Je hebt gewoon een homouitstralingquote:Ze glimlachen altijd naar mij dus daarom zie ik ze altijd
[..]
quote:Je moet profgokker worden man
Ach, iemand moet de beste zijnquote:
Daarom wilde je ook op de rai samen met mij in die mooie auto natuurlijkquote:[..]
Je hebt gewoon een homouitstraling
't is echwaarhoor!quote:[..]
ja in opera kan ik mijn verbinding niet veranderen, ie welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Via Opera kost het je wel MB's maar via Pocktet Internet Explorer niet?
Nissan Primeraquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
Daarom wilde je ook op de rai samen met mij in die mooie auto natuurlijk
[..]
Ik vind het iig erg meevallen jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:09 schreef aKra het volgende:
Ach, we horen best vaak van mensen of bijv. familie dat het hun opvalt dat er geen (zeg maar niet veel) buitenlanders in Laren lopen, maar ik zie ze toch nog best wel vaak hoor, maar zijn dan foute sjonnies uit Huizen
In welk jaar van je opleiding zit je eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoef na 30 juni nog maar 3 á 4 dagen in de week te werken!
Ik zit in de 2equote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In welk jaar van je opleiding zit je eigenlijk?
In doetinchem was dat eerder ook zo, maar nu lopen er ook hier steeds meer buitenlanders rondquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:09 schreef aKra het volgende:
Ach, we horen best vaak van mensen of bijv. familie dat het hun opvalt dat er geen (zeg maar niet veel) buitenlanders in Laren lopen, maar ik zie ze toch nog best wel vaak hoor, maar zijn dan foute sjonnies uit Huizen
Nu ik even:quote:
idd jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
dat gezeik altijd over garages iedereen in de wereld mag geld verdienen behalve autogarages
Jij woont dan ook in ******* Daar heb je alleen aso'squote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
gezeik ook over buitenlanders
iedereen denkt tegenwoordig in hokjes
Kijk, mijn baas rijdt ook een dure auto, maar hem kost dat nog niet de helft van wat het jou kost.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:40 schreef aKra het volgende:
Ach... Ik vind het soms wel fout hoor
Hier in Laren wonen ook de meest grote boeven, dat is echt niet normaal
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:49 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag 2 sjonnies geweest voor de R32......i wish i had a shotgun wat een domme wezens zijn dat.....
wouden er 8000 afhebben omdat het een sportmodel is en alle sportmodellen zijn afgetrapt![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:49 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag 2 sjonnies geweest voor de R32......i wish i had a shotgun wat een domme wezens zijn dat.....
wouden er 8000 afhebben omdat het een sportmodel is en alle sportmodellen zijn afgetrapt![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit pas op de helft!
En daarna nog 4 jaar.
Zolang ze het maar betalen... waarom nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]zulke jongens zwaai ik naar buiten, die wouden dat wij op een gebruikte RX-8 dat wij Xenon en Navi gingen inbouwen
![]()
Dat moesten wij inbouwen van ons eigen geldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zolang ze het maar betalen... waarom niet
subtiel duidelijk gemaakt dat hun de auto nooit van hun leven zouden krijgen.....zijn ze nog even bij een v5 wezen kijken en hoorde ze zeggen dat die te sloom was.....ben er maar niet weer heen gelopen toen was het duidelijk en zijn ze weggelopen......quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]zulke jongens zwaai ik naar buiten, die wouden dat wij op een gebruikte RX-8 dat wij Xenon en Navi gingen inbouwen
![]()
Dat soort lui schenk ik nooit veel aandacht aan, ik zeg altijd dat ze rond mogen kijken en als ze serieus interesse hebben dat ze me dan mogen roepen, dan snappen ze de hint welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
subtiel duidelijk gemaakt dat hun de auto nooit van hun leven zouden krijgen.....zijn ze nog even bij een v5 wezen kijken en hoorde ze zeggen dat die te sloom was.....ben er maar niet weer heen gelopen toen was het duidelijk en zijn ze weggelopen......
stelletje achterlijken dat het zijn![]()
Onze auto's zijn niet duur, dus als iemand er nog iets op en aan wilt wordt dat gewoon betalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:01 schreef aKra het volgende:
Ik heb liever ook mijn auto zo goedkoop mogelijk, maar 8K van de prijs af is wel erg veel... En Xenon inbouwen moet nog wel kunnen (kost zo'n ¤ 250) maar navigatie is teveel gevraagd, mocht je grote marge hebben zo'n PDA navigatieding voor ¤ 300 aan het dash vastplakken
ze wouden gelijk in de r32 instappen (gelukkig zat die dicht) en zaten overal met hun vingers aan, auto was netjes gepoetstquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat soort lui schenk ik nooit veel aandacht aan, ik zeg altijd dat ze rond mogen kijken en als ze serieus interesse hebben dat ze me dan mogen roepen, dan snappen ze de hint wel![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een HBO opleiding.
Maar wel iets totaal anders! In ieder geval de Economie kant op
.
Al onze auto's zijn open en iedereen mag overal aankomen en inzitten, maar als iemand lastig doet vraag ik em gewoon om te vertrekken, dat is t voordeel van handelaar zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze wouden gelijk in de r32 instappen (gelukkig zat die dicht) en zaten overal met hun vingers aan, auto was netjes gepoetst![]()
maja wij mogen geen een klant laten staan tenzij die minderjarig is dus onder 18, de rest moeten we allemaal op af.....
Dat valt tegenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat moesten wij inbouwen van ons eigen geld![]()
Ik heb hier gisteren een boekje van gekregen:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil hierna misschien ook nog iets met economie gaan doen ja
ik bij www.king-cars.nl en www.dekoning-jaguar.comquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:06 schreef aKra het volgende:
Waar werken jullie dan?
onder de 35000 gaat die niet wegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:05 schreef Youp het volgende:
wij hebben van de onze 1000 euro naar beneden mooi afgerondmaar 8000 minder geven voor een golf?
wat moest dat ding kosten dan?
alles staat ook open behalve de r32, trekt verkeerd volk aan wat we liever er niet in hebben zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al onze auto's zijn open en iedereen mag overal aankomen en inzitten, maar als iemand lastig doet vraag ik em gewoon om te vertrekken, dat is t voordeel van handelaar zijn![]()
HBO-Aquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren een boekje van gekregen:
Klikkie doen!
Dat lijkt me opzich wel okay!.
Geinig, komt wel bekend voor qua naam, zal we; komen door de zoektocht naar een XKR voor mijn mamsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bij www.king-cars.nl en www.dekoning-jaguar.com
klinkt best okéquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klikkie doen!
koel!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klikkie doen!
en dan 8000 er af willen doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
onder de 35000 gaat die niet weg
[..]
alles staat ook open behalve de r32, trekt verkeerd volk aan wat we liever er niet in hebben zitten![]()
Zelfs de Touraeg, RX-8, 7-serie's, XJ's alles staat open, ik kan begrijpen dat jullie dat op slot houden hoor, wij hebben vrijwel alleen maar zulke auto's natuurlijk, voor jullie is het speciaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
onder de 35000 gaat die niet weg
[..]
alles staat ook open behalve de r32, trekt verkeerd volk aan wat we liever er niet in hebben zitten![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs de Touraeg, RX-8, 7-serie's, XJ's alles staat open, ik kan begrijpen dat jullie dat op slot houden hoor, wij hebben vrijwel alleen maar zulke auto's natuurlijk, voor jullie is het speciaal.
Waar denk je dat de HBO autotechniek in Arnhem zitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook op de HAN dan?
Want daar ga ik liever heen.
geloof mij, als je de heledag tussen zulke auto's zit wordt je er niet meer warm vanquote:
Ik wist niet precies wat dat inhieldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar denk je dat de HBO autotechniek in Arnhem zit![]()
![]()
Oww danquote:De voltijdopleiding van HTS-Autotechniek is een vierjarige opleiding. Het propedeusejaar is voor alle studenten gelijk. Daarna kies je voor één van de volgende hoofdstromen:
* technisch / commercieel
Precies, zit je in Laren staat de halve tafel op HEEY KIJK EEN SPYKER... Mhhh... "NII Spyk" ken ik al oud...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geloof mij, als je de heledag tussen zulke auto's zit wordt je er niet meer warm van![]()
erhm... niet dat je dalijk bij mij in de klas zit hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wist niet precies wat dat inhield.
Maar nu lees ik het ja![]()
[..]
Oww dan. Dan blijf ik gewoon in Arnhem
!
Als mensen eerlijk zeggen dat ze komen omdat ze wel eens zo'n auto van dichtbij willen zien, mogen ze van mij de hele dag kijken, zitten, voelen enz, zolang ik er maar geen last van heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:12 schreef aKra het volgende:
Dan als iemand echt geinteresseerd is wat geen sjonnie is staat hij voor een dichte deur, is ook niet zo fijn moet hij eerst op jullie wachten bijv.
En als er dan fout volk in gaat zitten (in het geval van PeuRac dus) gewoon vragen of ze komen om de auto te kopen of te kijken omdat ze er nog nooit in hebben gezeten krijg je vaak het antwoord wat je wilt horen en vraag je ze eruit te komen
Ik bedoel dat het nogal pimperig/denigrerend tegenover TF overkomtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geloof mij, als je de heledag tussen zulke auto's zit wordt je er niet meer warm van![]()
Terwijl de meeste auto's bij TF duurder zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het nogal pimperig/denigrerend tegenover TF overkomt
Een Spyker wordt ik wel warm van hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:13 schreef aKra het volgende:
[..]
Precies, zit je in Laren staat de halve tafel op HEEY KIJK EEN SPYKER... Mhhh... "NII Spyk" ken ik al oud...![]()
Die Spyker zie ik BIJNA (niet meer zo vaak laatste tijd) elke week wel in Baarn, Laren en omgeving rijden. Het is de test-Spyker van Spyker ofcourse. Denk dat hij in de buurt woont, inderdaad uitlaatgeluid is vet en hij ziet er mooi uit maar ik heb hem al gezien, en dat geld voor alle Ferrari's en dure auto's... Een Phantom of een leuke Continental GT is nog wel geinig om te zien (langs te rollen zeg maar) of een echt vet oude bak die zijn nu veel leuker gewordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Spyker wordt ik wel warm van hoor![]()
maar dingen als een Porsche Boxter enzo doen mij echt niks meer.
Maar jij zit er volgend jaar toch al?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:13 schreef Youp het volgende:
[..]
erhm... niet dat je dalijk bij mij in de klas zit he
moet idd nog 2 jaar... dan verkas ik naar Arnhem...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar jij zit er volgend jaar toch al?
Of ook pas over 2 jaar?.
En HEY! Is dat erg ofzo?
Dat valt wel mee denk ik?? En het gebruikte is wel wat specialer als bij de gemiddelde VW dealer denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Terwijl de meeste auto's bij TF duurder zijn
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs de Touraeg, RX-8, 7-serie's, XJ's alles staat open, ik kan begrijpen dat jullie dat op slot houden hoor, wij hebben vrijwel alleen maar zulke auto's natuurlijk, voor jullie is het speciaal.
laat maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik?? En het gebruikte is wel wat specialer als bij de gemiddelde VW dealer denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |