informatica, uitstroomprofiel media systemen (verkeerde keus, maja jammer danquote:Op maandag 23 mei 2005 21:30 schreef Hugster het volgende:
wat doe je voor opleiding eik chris?
geef eens een linkie, lijkt mij wel weer leukquote:Op maandag 23 mei 2005 21:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
informatica, uitstroomprofiel media systemen (verkeerde keus, maja jammer dan)
En verhaaltjes zijn er niet over dit brakke ding, alleen plaatjes
http://www.avans.nl/smartsite.shtml?id=4425 zoek de rest maar zelf uitquote:Op maandag 23 mei 2005 21:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
geef eens een linkie, lijkt mij wel weer leuk
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:38 schreef Hugster het volgende:
ik had em al gevonden
veel programmeren enzo? ()
ik heb hem morgen pas binnenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:53 schreef aKra het volgende:
"Gumball.Rally.3000.6.Days.In.May.2005.MULTiSUBS.PAL.DVDR-FTS"
of
"Gumball.3000.6.Days.In.May.2005.WS.AC3.DVDRip.XviD-GOTHiC"
Hmmm...
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:21 schreef aKra het volgende:
Nu al?
Hardstyle - Boink Boink, Toink Toink - The beat goes on.mp3
Dikke mix man
je hebt het druk dan.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:35 schreef ook_gek het volgende:
er is iemand op msn mij aan het vertellen dat hij mij anaal gaat nemen in de bosjes
Jezus ben jij dat op msnquote:
Nee? Ik fantaseer iets wat me wel geinig lijkt, als iemand gay tegen je doet en je kent hem van Fok! dan wilt hij je vast op de homomeet meeten, daar kom je toch altijd?quote:
Probeer jij nou maar eerst die roggel op je lul te krijgen. Zal niet makkelijk gaan met dat kleine dingetje van je. Je kan beter niezen krijg je spetters en is het makkelijker raken. Is net een soort van hagel. Je hebt een groter gebied dat je treft op die manierquote:Op maandag 23 mei 2005 22:41 schreef aKra het volgende:
[..]
Nee? Ik fantaseer iets wat me wel geinig lijkt, als iemand gay tegen je doet en je kent hem van Fok! dan wilt hij je vast op de homomeet meeten, daar kom je toch altijd?
ervaring ?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar eerst die roggel op je lul te krijgen. Zal niet makkelijk gaan met dat kleine dingetje van je. Je kan beter niezen krijg je spetters en is het makkelijker raken. Is net een soort van hagel. Je hebt een groter gebied dat je treft op die manier![]()
Ow we waren dus geil met elkaar aan het praten!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar eerst die roggel op je lul te krijgen. Zal niet makkelijk gaan met dat kleine dingetje van je. Je kan beter niezen krijg je spetters en is het makkelijker raken. Is net een soort van hagel. Je hebt een groter gebied dat je treft op die manier![]()
heb ik van horen zeggenquote:
oke oke effe eerlijk zijn. Die server is wel rete snel gewoon tussen de 460 en 510KB/secquote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef aKra het volgende:
[..]
Ow we waren dus geil met elkaar aan het praten!![]()
Nu opbokken van mijn aarde mensch
er staat toch maar 1dvd rip onlinequote:Op maandag 23 mei 2005 21:53 schreef aKra het volgende:
"Gumball.Rally.3000.6.Days.In.May.2005.MULTiSUBS.PAL.DVDR-FTS"
of
"Gumball.3000.6.Days.In.May.2005.WS.AC3.DVDRip.XviD-GOTHiC"
Hmmm...
leg je wel subtiel uit hequote:Op maandag 23 mei 2005 22:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
lees dan aap, divx en dvd is wat anders hoor
heey rottend stinkdier....quote:Op maandag 23 mei 2005 22:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
lees dan aap, divx en dvd is wat anders hoor
hij heeft wel gelijk kleine dwaasquote:Op maandag 23 mei 2005 22:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey rottend stinkdier....
vroeg ik jou wat![]()
nou kan je wel moeilijk doen, maar je bent wel blij dat ik je een duidelijk antwoord geef op je algemen vraag.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey rottend stinkdier....
vroeg ik jou wat![]()
mee eens. Mee eensquote:Op maandag 23 mei 2005 22:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
die zak hooi snapt nooit wat, en dat is dan modje
oooooooooh wat blijquote:Op maandag 23 mei 2005 22:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou kan je wel moeilijk doen, maar je bent wel blij dat ik je een duidelijk antwoord geef op je algemen vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |