M'n msn staat aanquote:Op zondag 29 mei 2005 16:45 schreef Jonnetje het volgende:
Ik mag/moet me gaan melden geloof ik...
Yes! Vandaag 37 weken!
Maareh.. Voor een uur of tien 's ochtends ben ik echt niet wakker.
Alhoewel.. Als het begint natuurlijk wel![]()
Maar dan laat ik het jullie wel weten. Sowieso wel denk ik. Ik heb het laatst toch ook gewoon nog kunnen melden dat ik naar het ZH moest.
Ik zal alleen wel even proberen Mallemeid te bereiken die wou -als het nodig is- (wat vast wel het geval is aangezien is iig in het ZH moet bevallen) geloof ik wel updaten
![]()
(dat is dus laatst nét een beetje bij elkaar langs gelopen)
En voor tienenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:57 schreef Jonnetje het volgende:
*meld*
Nog steeds met gupje in buik..
en
*brult even naar Malle* [afbeelding]
Fijn dat het beter met je gaat!! Nog maar een paar daagjes hè, dan mag je ook naar de vlos!!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:59 schreef Neva het volgende:
Jonnetjespannend
![]()
Fuente en vicky.. leuk die trappelende beentjesik moet nog veel te lang wachten
Hier gaat het eindelijk een stukje betervoel me iets beter
op ongelakt hout afklopt
Renegate heeft hier nog niet gepostquote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef Merisse het volgende:
* Merisse maakt zich beetje ongerust over Renegate
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:14 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hallo dames,
ben een beetje met gemengde gevoelens terug van de vk.
Heb daar de intake gehad ( ik dacht leuk; ik neem Glenn mee, maar die heeft de boel daar zo ongeveer afgebroken) en we zouden naar het hartje luisteren. Nu ben ik pas 11 weken en 1 dag zwanger en ik heb afgelopen donderdag een mooie echo gehad, maar het hartje heb ik vanochtend niet gehoord. En dat zit me behoorlijk dwars.....
Volgende week maandagavond de herkansing.
geen idee.. ik moet woensdag en ben dan ook 10.5 wekenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:26 schreef Elegantly Wasted het volgende:
De vk vertelde ook dat je bij de twaalfde week het hartje het beste kan horen. Alleen waarom heb ik dan een intake bij 11 weken
Tis maar goed dat ik donderdag een goede echo had anders was ik nu echt goed over de pies.
Nu ben ik dat maar een beetje.
Ik heb het hartje ook nog niet gehoord hoor! En ik ben verder als jou. Ik was 13 w+ 1d en toen kreeg ik de mooie echo, waarop een spartelend beepje te zien was. De volgende dag naar de vlos, toen dus geen hartje gehoord. Dat komt vaker voot zei ze. Bij de 1 hoor je het nou eenmaal sneller dan bij de ander. Stel dat het bekken gekanteld is, dan is het heel moeilijk om nu al wat te horen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:14 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hallo dames,
ben een beetje met gemengde gevoelens terug van de vk.
Heb daar de intake gehad ( ik dacht leuk; ik neem Glenn mee, maar die heeft de boel daar zo ongeveer afgebroken) en we zouden naar het hartje luisteren. Nu ben ik pas 11 weken en 1 dag zwanger en ik heb afgelopen donderdag een mooie echo gehad, maar het hartje heb ik vanochtend niet gehoord. En dat zit me behoorlijk dwars.....
Volgende week maandagavond de herkansing.
Met renagate gaat het wel goed hoor!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef Merisse het volgende:
* Merisse maakt zich beetje ongerust over Renegate
Normaal gesproken moest ik gewoon 4 weken later terugkomen, nu mag ik 1 weekje eerder komen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ja, gelukkig mag ik snel terugkomen.
Je post stelt me alweer een stukje gerust Ingrid. Ik hou gewoon vast aan de mooie echo van vorge week en wacht rustig af tot maandagavond (ja,ja...)
Hoop voor Randa en Neva dat zij wel gelijk het hartje horen, want het is gewoon een heel geruststellend geluid.
Goeie tip, net naar het toilet geweest en de eerste twee glazen opgedronken. Nu heb ik een waterbuik en het goevoel dat ik dadelijk toch al weer naar de wc moet, maar we wachten af.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:34 schreef Saffier het volgende:
Randa vanmiddag naar de vlos, gaaf hoor!! Op het echo-formulier bij mij stond dat ik twee uur van te voren naar de wc moest gaan en daarna onmiddelijk 3 (of 4) grote glazen water, thee of appelsap moest drinken, dan was de blaas voldoende gevuld, ik hen toen 6 glazen thee naar binnen gewerkt, mijn blaas was dan ook mooi vol zei de echo-meneer. Leuke reacties krijg je van kinderen he? En fijn dat je je wat beter voelt hoor *klopt mee af*.
weet ikquote:Op maandag 30 mei 2005 19:22 schreef Leah het volgende:
Dat maakt niet uit.
De bedoeling van de volle blaas is dat ie je baarmoeder iets omhoog duwt duwt, en dat is dan wat makkelijker voor de echomevrouw/meneer. Hoeft trouwens bij een inwedige echo niet, die volle blaas.
hoeft in principe niet zei de vlos, is alleen makkelijker. Nou ja vlos, laatste jaars in opleiding maar ze deed het wel goedquote:Op maandag 30 mei 2005 19:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Als er naar het hartje geluisterd wordt, moet je dan ook met een volle blaas, of maakt dat niet uit?
Het was prachtig ja om het hartje horen, moeilijk om niet te gaan huilen. Maar naar de wc van zenuwen. Denk ik niet, want het was voor mij echt het gevoel dat wat ik er indeed er ook weer meteen uit kwam. Moest wel om mezelf lachen, daarom. De plas had ook gewoon geen kleur. en de bus van moeders voor Moeders zat wel erg vol aan het eind van de dag.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:27 schreef Saffier het volgende:
Randa moest je van de zenuwen niet extra plassen ofzo? Je kan het volgende week natuurlijk gewoon weer proberen!! Bij mij kon ze het hartje niet vinden, ik was toen 11 weken 2 dagen. Bij de echo wel meteen het hartje gehoord en gezien natuurlijk, was dezelfde dag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |