joepieeeeeeeeeeeee vandaag op de helft!!! Gister zat ik in de bios en toen heb ik voor het eerst ons beebje voelen schoppen..
Ben vanaf vandaag de hele dag al dizzy. Heb het een druk op het werk. Mijn collega, de eikel waar ik al een keer over verteld heb, heeft dus the building verlaten. Er is nu een opvolger voor hem. Het blijkt dat deze man helemaal niet goed ingewerkt is door mijn vorige collega. De dingen waar het echt om draait weet hij dus niet. En wie is dus de l*l in het allemaal vertellen.. MOI.
Ik heb er zo wie zo niet veel tijd voor en ik heb ook nog mijn eigen werkzaamheden. Ik trek het dus gewoon even niet meer. Dit resulteerde dus in duizeligheid en pijn in me kop. Mies heeft me om half 3 opgehaald, durfde ook zelf niet meer auto te rijden.
Ga morgen ook nog even niet werken, mag niet van Mies. Ik moet nu ff aan mezelf denken.. Dit schiet niet op. Ik heb het ook al aangegeven aan een andere collega. Vandaag was er weer zoiets. L. vertelde dat er voor de komende weken geen onderhoud ingepland stond voor de monteurs. Ze vroeg aan mijn nieuwe collega of hij dat ging doen, nee zegt hij, Vicky ging dat toch doen? Dus ik keek al weer op en zei dat het de bedoeling was dat hij dat ging doen. Nou zegt ie ik weet niet hoe dat moet.. Toen werd ik een klein beetje heel erg boos want dat had mijn vorige collega dus uit moeten leggen. Onze manager is op vakantie dus ik legde het boven neer bij een andere collega, ja zegt ie, jij weet hoe het moet dus moet jij het doen/uitleggen...
Toen was ik het dus helemaal zat... Ik kan dat er echt niet bij hebben, dat trek ik gewoon niet. Ik doe nu werk voor bijna 2 man...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.