abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29168225
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, volgens sony moet de ps3 10 (!) jaar lang op de markt blijven... Een beetje overdreven lijkt me...
Lijkt mij niet. De PSone is ook nog steeds te koop en die is die heeft z'n 10e verjaardag al gevierd. En zodra de PS3 verschijnt zal de PS2 ook nog wel even blijven hoor.

Zolang developers ervoor willen blijven developen blijven consoles leven en de afgelopen twee generaties is Sony degene geweest met de grootste developers-steun. Verder heeft EA bijv. ook een keer aangegeven langer voor de PS2 te willen blijven developen dan ze bij de PSone hebben gedaan (en ze hebben nota bene Fifa 2004 nog op de PSone gereleased!)

Het is dus opzich best een gewaagde uitspraak van Sony dat die 10 jaar mee zal gaan, want het hangt volledig af van de developers, maar het ziet er nu al naar uit dat de PS3 weer een enorme support gaat krijgen net als de twee generaties daarvoor, dus zo onwaarschijnlijk lijkt het me niet!
pi_29168336
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:10 schreef piet_pelle het volgende:
Volgens mij is het gewoon spierballenpraat van sony van 'kijk ons eens zelfverzekerd zijn dat we de concurrentie de volgende ronde net zo gaan vermorzelen.'
Opzich niet zo vreemd dat ze zo zelfverzekerd zijn. En trouwens... je kunt je console ook best 10 jaar mee laten gaan zonder de concurrentie te "vermorzelen".
pi_29168784
IIG denk ik dat we over 5 jaar op de E3 een PS4 te zien gaan krijgen.
pi_29168864
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:37 schreef DiningPlayt het volgende:
IIG denk ik dat we over 5 jaar op de E3 een PS4 te zien gaan krijgen.
Ik denk 6. Tussen de PS2 en PS3 presentatie zaten ook 6 jaren.
pi_29172252
Ja ok. We denken allebij dat het niet pas over 10 jaar gaat gebeuren.
pi_29242099
IGN Matt over PS3:
quote:
Did you see ken kutaragi's what he said today about ps3? "…the PS3 can't be offered at a price that's targeted towards households."

Matt responds: I saw his latest in a string of weird comments that rival, if not eclipse both Miyamoto and Iwata on the insanity meter. I have to think that this new one is somehow lost in translation, but perhaps not. Maybe the PS3 is being targeted at the military sector? Obviously, I'm joking, but if the price point is too high for "households," who exactly is expected to buy PS3? Czars?
I've created a mock-up of Sony's potential print-ad campaign for PlayStation 3. Please see below:

vrijdag 29 juli 2005 @ 19:37:05 #207
96614 PandorasBox
Open me....
pi_29244165
Twentieth Century Fox jumps ship to Blu-Ray!

http://www.videobusiness.com/article.asp?articleID=11083&catType=NEWS

Who is next?
...and you shall see.
pi_29467406
Nog wat nieuws van IGN over de PS3...
quote:
PS3 May Get 2X or Faster Blu-ray Drive
Double-speed drives to be available at the format's launch, months prior to the PS3.
by Chris Roper

August 2, 2005 - Blu-ray, along with the competing HD-DVD format, is set to hit retail markets at the end of this year. Blu-ray's ace in the hole is no doubt the PlayStation 3 though, launching sometime during Spring 2006, roughly four to six months after the format first emerges.

As was the case with CD and DVD drives, the first, minimum speed of players and disc drives will be 1X. The Blu-ray spec puts this at 36Mbps. It usually takes a few months or so before 2X drives hit, then a little more time for 4X and so forth. Because of this usual timeline, it was generally assumed that the PlayStation 3 would be using a 1X drive, with an outside chance at 2X.

Today we received a nifty bit of info from Josh Peterson, Director of Strategic Alliances, Optical Storage Solutions, Hewlett-Packard Company. That's a long and somewhat confusing title, but trust us that he knows his stuff about Blu-ray. He had this to say about the Blu-ray format in general:

The read speed of Blu-ray is something that drive manufacturer's specify, and it will vary from vendor to vendor. The only thing specified by the BD spec is what the "1X" speed is, which is 36Mbps in the case of Blu-ray Disc. We know that some of the first generation BD drives will be "2X" for Blu-ray Disc Data Reading which is 72Mbps.

As 2X drives will be available at the launch of the format, roughly November or so, this bodes well for the PlayStation 3 hitting at least that speed, cutting its assumed load times in half. With 2X drives being available so early, this also gives hope that the PS3 could employ a 4X Blu-ray drive, drastically cutting load times even more.

Of course, to keep costs down (which Sony doesn't seem to care about, at least from an outside perspective) it could ship with a 1X drive. Sony still has yet to announce an official read speed for its drive, but we'll keep you posted as soon as more info is available.
Misschien niet bevestigd door Sony zelf, maar zo'n 2-speed, of nog beter, een 4-speed Blu-Ray drive zou wel erg mooi zijn! Dit levert een behoorlijke bandbreedte, wat alleen maar goed nieuws kan zijn voor de laadtijden! Zeker nu al min of meer is doorgeschemerd is dat Sony de HDD straks eigenlijk alleen maar voor media wilt gaan gebruiken en niet voor games.

[ Bericht 0% gewijzigd door P-Style op 06-08-2005 16:49:47 (lettertje vergeten...) ]
pi_29468026
Toch had ik liever een standaard HD gezien. .
-
pi_29468324
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch had ik liever een standaard HD gezien. .
Ik ook hoor.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:01:13 #211
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29469602
uitstel Ps3 als de 360 flopt?
quote:
De introductie van Sony's PlayStation 3 zou tot 2007 kunnen worden uitgesteld als Microsofts Xbox 360 er niet in slaagt om een 'definitieve voorsprong' te nemen. Analist Michael Pachter van Wedbush Morgan Securities trekt deze conclusie naar aanleiding van een onderzoek naar de marktontwikkeling voor spelconsoles in opdracht van EA Games. Pachter stelt dat de introductie van de nieuwe MS-spelcomputer tot gevolg zal hebben dat zowel de klassieke Xbox als de PlayStation 2 fors goedkoper zullen worden; beide consoles zouden na de introductie van de Xbox 360 voor minder dan honderd dollar verkocht kunnen worden. Dat zou tot gevolg kunnen hebben dat de verkopen van beide 'oude' computers marktaandeel van de nieuwe Microsoft-console afsnoepen, waardoor de noodzaak om de PS3 snel uit te brengen drastisch afneemt. Opmerkelijk is dat Sony bij een verkoopprijs van 99 dollar voor de PS2 nog winst maakt, terwijl Microsoft bij dezelfde prijs geld op elke verkochte Xbox moet toeleggen.
http://www.tweakers.net/nieuws/38361?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29470476
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:01 schreef MMaRsu het volgende:
uitstel Ps3 als de 360 flopt?

http://www.tweakers.net/nieuws/38361?
Ik had dat artikeltje ook al gelezen ja. Maar vergeet niet dat dit maar een conclusie is, getrokken door een analist. Dit zijn niet Sony's woorden, want als het aan Sony ligt dan ligt de PS3 nog altijd op schema voor een lente-release in Japan!

De xbox 360 flopt echt niet zomaar en zéker niet voordat de PS3 gereleased is!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:03:41 #213
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29470676
Nee dat denk ik ook niet .
pi_29470718
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
Nee dat denk ik ook niet .
Gelukkig maar! Toch vraag ik me af hoe dit soort "analisten" tegenwoordig altijd zoveel media aandacht krijgen.
pi_29471121
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:05 schreef P-Style het volgende:

[..]

Gelukkig maar! Toch vraag ik me af hoe dit soort "analisten" tegenwoordig altijd zoveel media aandacht krijgen.
Nou zo raar vind ik het niet wat die analist hierboven zegt. Toen de Dreamcast 2 jaar voor de ps2 uitkwam had hij ook het hele rijk voor zich als eerste next gen.
Maar hij had al moeite om te concurreren met de eerste playstation.

Nou is het met de xbox360 wel iets anders aangezien zij wel hun console onder de aandacht van het publiek krijgen maar de meeste mensen zullen het verschil niet eens weten tussen de X360 en de ps2/xbox.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29477055
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:25 schreef piet_pelle het volgende:
Nou is het met de xbox360 wel iets anders aangezien zij wel hun console onder de aandacht van het publiek krijgen...
Dat bedoel ik!
quote:
...maar de meeste mensen zullen het verschil niet eens weten tussen de X360 en de ps2/xbox.
Denk je?
pi_29477439
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:25 schreef piet_pelle het volgende:Nou is het met de xbox360 wel iets anders aangezien zij wel hun console onder de aandacht van het publiek krijgen maar de meeste mensen zullen het verschil niet eens weten tussen de X360 en de ps2/xbox.
Dat gaat helemaal afhangen van hoeveel en wat voor reclame er voor gemaakt gaat worden. Als er elk reclameblok 2 keer een goede x360 reclame te zien is, billboards volhangen en ze een paar grote evenementen per land organiseren kunnen ze het zo hypen dat de X360 het beste is wat de mensheid overkomen is sinds de uitvinding van onderbroeken.

Als ze drie keer een reclame laten zien met wat "ingame" beelden en de boodschap dat we hem moeten kopen omdat ie nu uit is, dan zullen er misschien weinig ouders zijn die in de rij staan om een nieuwe spelcomputer te kopen voor hun zoontje.
pi_29478556
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:47 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Dat gaat helemaal afhangen van hoeveel en wat voor reclame er voor gemaakt gaat worden. Als er elk reclameblok 2 keer een goede x360 reclame te zien is, billboards volhangen en ze een paar grote evenementen per land organiseren kunnen ze het zo hypen dat de X360 het beste is wat de mensheid overkomen is sinds de uitvinding van onderbroeken.

Als ze drie keer een reclame laten zien met wat "ingame" beelden en de boodschap dat we hem moeten kopen omdat ie nu uit is, dan zullen er misschien weinig ouders zijn die in de rij staan om een nieuwe spelcomputer te kopen voor hun zoontje.
Nou precies, the playstation way zeg maar. Het is dus afhankelijk van de hoeveelheid reclame en brandname building je doet. Het feit dat het een echte next gen. voor relatief weinig geld is zal hem alleen onder een kleine groep gamers succesvol maken, het overgrote deel weet niet wat ie koopt, alleen dat het vaak op tv was.
En die groep is de enige die ze willen overtuigen want daar zitten de centen. Bij de vorige xbox viel het me zwaar tegen hoe veel reclame microsoft ervoor maakte, misschien dat het in het buitenland beter geregeld was maar de verkoopcijfers vermoeden het eerste.

Nu had microsoft natuurlijk bij lange na niet de grote naam die Sony ("playstation") wel heeft maar willen ze een behoorlijk marktaandeel inpikken voordat de ps3 uitkomt dan kunnen ze de 300 dollar die ze per console verdienen beter aan reclame uitgeven dan om hun verliezen te dichten.
  zondag 7 augustus 2005 @ 09:39:20 #219
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_29481954
Ach, bijna iedere gamer die ik ken gaat de X360 kopen als ie uitkomt.
Dat icm het idioot hoge budget dat MS heeft voor marketing heeft zal het ongetwijfeld een succes maken.
-
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:10:04 #220
8369 speknek
Another day another slay
pi_29482719
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:30 schreef P-Style het volgende:
Denk je?
Hoe vaak ik het wel niet gehoord heb op m'n werk,
'heeje, jij hebt toch zo'n xbox?'
'gamecube'
'ohja.. Maarre die xbox heh, heb je daar ook ghost recon 2 voor?'
'die hebben ze niet op de gamecube'
'eh, wat is het verschil?'

En volgende dag gewoon weer om m'n xbox vragen. Voor de gemiddelde mens is 'console' een totaal betekenisloos woord. Dan heb je of een pc, of een [vul in bekendste merk console].
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29482764
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:30 schreef P-Style het volgende:
Denk je?
Mijn vader denkt ook dat je Xbox games op de cube kan spelen geloof ik

Maar de meeste jongeren weten het verschil wel volgens mij.
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:20:09 #222
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_29482864
Precies. jongeren weten het verschil echt wel en maken dat maar wat graag kenbaar aan hun ouders.. .
-
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 04:08:00 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30021313
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:29 schreef Xrenity het volgende:
IGN Matt over PS3:
[..]

[afbeelding]
quote:
Ken Kutaragi

“This is the design that we came up with. There may be people that complain about its usability, but that’s something which users and game software developers will have to adapt to.”

“I believe we made the most beautiful thing in the world. Nobody would criticize a renowned architect’s blueprint that the position of a gate is wrong.”

“The PlayStation [3] is not a game machine. We’ve never once called it a game machine”

“We haven’t been creating our [past] PlayStations for the sake of games…The PS3 isn’t designed to lean towards games.”

“Microsoft shoots for the moon. Sony shoots for the sun.”

“Our ideal [for the PS3] is for consumers to think to themselves, ‘OK, I’ll work more hours and buy it.’”

“I’m aware that with all these technologies, the PS3 can’t be offered at a price that’s targeted towards households.”

“I’m not going to reveal its price today. I’m going to only say that it’ll be expensive”

“Beating us for a short moment is like accidentally winning a point from a Shihan (Karate master), and Microsoft is still not a black belt. Just like with their operating systems, they might come out with something good around the third generation of their release.”

“The PS3 will instill discipline in our children and adults alike. Everyone will know discipline.”
Arrogante klootzak
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:37:45 #224
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30022220
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 04:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

[..]

Arrogante klootzak
Dat is wel heel arrogant
pi_30027457
Hij gaat wel ver ja. Overigens is dit berichtje alweer best oud.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:03:54 #226
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30034175
quote:
“The PS3 will instill discipline in our children and adults alike. Everyone will know discipline.”
Wtf??

pi_30048541
Degene die nòg meer over Cell te weten willen komen moeten hier zijn. Sony, Toshiba en IBM hebben weer veel nieuwe info vrijgegeven over hun nieuwe processor.

(eigenlijk alleen interessant voor degenen die veel tijd hebben, zéér geïnteresseerd zijn in Cell en/of willen gaan programmeren voor Cell)
  zondag 28 augustus 2005 @ 02:39:23 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30048577
Veel te ingewikkeld voor mij denk ik
pi_30048644
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 02:39 schreef MMaRsu het volgende:
Veel te ingewikkeld voor mij denk ik
Zolang (potentiële) developers er maar wat aan hebben. Hoe beter developers worden ingelicht, des te betere games kunnen we verwachten!
pi_30206493
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 04:08 schreef MMaRsu het volgende:
“Just like with their operating systems, they might come out with something good around the third generation of their release.”
Deze vond ik wel grappig.
pi_30207144
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:49 schreef chibibo het volgende:

[..]

Deze vond ik wel grappig.
Gelukkig doet Sony nooit zoiets.
Hoe heet dat besturingssysteem van Sony ook alweer? .
-
pi_30511582
Uit de nieuwe PSM:

quote:
Playstation 3 Uncovered!

PSM's information came from developers. Some on the record, some off.

....particularly when it comes to ease of development for the system: how it cmpares to PS2, and more importantly, Xbox 360. "The *****ing this round sounds opposite of the last. Both are friendly, but the PS3 may actually be friendlier," reports one of out PS2 and Xbox 360 development sources, who wished to remain anonymous. "People are finding that the [xbox] 360 has some stupid bottlenecks."

Developers will soon learn more about the ins-and-outs of creating PS3 games, as Sony has started taking orders for final development hardware to be delivered by December. At that time, game creators will be able to tell just how much mroe extra polish they can put on their titles without worrying about them crapping out on a retail PS3.

The latest on PS3's power
"Once we have final hardware for both next-gen systems, we'll have a much better idea of how they caompare, but the general consensus right now is that the PS3 is considerably more powerful than the X360 across the board," said another source. "It's important to get a good idea of which is the most powerful soon, since multi-platform games will need to be either ported down from PS3 to 360 or vice-versa."

Speaking of multi-platforming games, another of our next-gen contatcts chimed in with the following when we asked them, flat out, which system will ultimatelyl have the best looking games. "Only the games that are exclusive to tiether system will be real technical showcases,"adding "There will be strong points for each, but the cross platform games will most likely look and perform almost identically."

PS3's Promising Online Support

In addition to all of the cool Wi-Fi-based PSP to PS3 functionality we've previously reported Sony is working on (transferring media and save data between the two anywhere in the world at a hotspot), there's some actual news to report on the online gameplay front. not only that, it's pretty good. (Although the gradual diminishing of Sony's PS2 online plans over that console's life will always have us taking their goals in this department with a grain of salt.)

PS3 is slated to have an actual online community ready to back it up on day one, complete with friend tracking, message services, and a central hub for everything. If it sounds like xbox Live, it should. Sony has been folloowing M$'s moves, and, well, plans to copy most of them, according to our sources. "They [Sony CEA] have a whole division that was put in place after the Network Adaptor was released for PS2 that bascially dropped focus on PS2 and moved to planning the PS3," says one designer working on an online PS3 title. "They knew that early that they were not going to compete during the current gen."

Ramping up for an early release?
There's been a lot of talk about Sony's E3 2005 proclamation that PS3 would ship in the spring of 2006. A lot. Would it be in Japan only, or were they talking about the U.S. too? Questioned further on the topic, Sony execs have since stuck to their guns, saying that the system would be available worldwide before next summer. Is that even posssible?

Yes. However, there's the question of launch games and system price. (Ok, here it goes into some things about what Ken Kutaragi said (and a few other things) about the pricing, but we all already know about that so I wont' post it)

PS3 will have a limited playable presence at TGS 2005. Sony has told PSm to expect a significant presence for the system at January's CES in Las Vegas. If a March launch does occur, it owuld be accompanied by only a couple of first-party titles, another two to three from EA, and one title at most from their other thrid parties. Madden NFL football developer Tiburon has had PS3 dev hardware longer than almost any other U.S. developer. Rockstar North has had stable kits since at least August 2005.

There's a lot of talk among the PS3 developer community about the importance of being firt-to-market, or at least not letting M$ get too much of an installed base before PS3 ships. The general feeling is that Sony considers xbox 360 to be a possible contender in this generation, so they're not going to just rest on their laurels. In fact, developers report that Sony Japan is taking a much more hands-on role in the U.S. luanch of PS3 than it did with PS2 or PSP. Shades of the PS2 luanch, there.

GTA 4: Rebuilt from the Ground Up

The next GTA game is going to look really good. Actually, maybe that should be feel really good. It's a no-brainer that on the most powerful games console yet, one of our favorite series will have better graphics. But, base on developer Rockstar North's technical research, GTA4 will be more about immersion than just mere eye candy.

Rockstar North is creating a specialized game engine for PS3 that will bring GTA 4 to life to a degree that the PS2 games could only hint at. Speciafially, they're going to be using the high data transfer bandwidth of the Cell CPU, RSX GPU, and Blu-ray Disc to use several streams of game info simultaneously. The game's city- unfortunately yet to be even hinted at- will still be free roaming and seamless, but broken down into smaller, more deatailed areas at the engine level, into which the game designers are going to eb able to pour more textures, more oject variety, and tons of details (such as discareded soda cans with their own physics), just for starters. The goal is a city that's less repetitive and where everything - and everyone- looks and acts mroe like they would in the real world on every level.

MGS 4 Becomes a War Zone

One source has described the game to PSM as "a cross between Rambo and Black Hawk Down," with Solid Snake plunged into the middle of a high-intesntiy urban war zone where artillery is taking out cover all aroudn him and AI controlled "sidekicks" fight alongside him as if they were actual human-controlled characters. The new 3D camera will paly a big role in surviving the fight quarters and constantly changing cover.

Kojima has an update on teh game planned for TGS.

Now onto the new list of the gamelineup for the PS3...

The PS3 Game Lineup So Far

Activision

Spider-Man 3

Bandai
Mobile Suit Gundam

EA
NFSU 3
Madden NFL 2007
Medal of Honor
NBA Live 2007
Fight Night Round 3
Def Jam 3
Tiger Woods PGA Tour 2007
New SSX
New Burnout

Majesco
The Darkness

Buena Vista Interactive
Pirates of the caribbean: dead man's chest

Capcom
Return of a "beloved fighting franchise" ( Super Street Fighter?)
New Ghouls N' Ghosts
DMC 4
RE 5

Rockstar
GTA 4
Western-themed action game

Sony
New Team ICO project ( !!! ) YEAH
Genji 2
Warhawk
I-8
The Getaway 3
Killzone 3
GT 5
New Hot Shots Golf
MotorStorm
Eyedentify
Heavenly Sword
Formula One 2007
New Wipeout
Sony Online Entertainment
Marvel comics MMORPG
Untitled Fantasy MMORPG

Namco
Tekken 6
Ridge Racer 6

Eidos
Tomb raider Next-gen

Lucas Arts
Star Wars: Clone Wars
indiana Jones (launch with new movie)

Konami
MGS4
Suikoden V
Castlevania

Midway
UT 2007
Mortal Kombat
Stranglehold

Atari
Test Drive Unlimited

THQ
New WWE Project

Sega
Fifth Phantom Saga
Sonic The Hedgehog
Condemned: Criminal Origans

Tecmo

Fatal Frame 4

Ubisoft
Prince of Persia 4
Killing Day

Koei
Ni-oh

Also in developemnt..
.
Dark Secotr, Dirty Harry, Battle Angel, Alita, Project Avalon, Endless Saga, Lair, Possession, Death Jr., Metronome, Psychopath, FF XIII, Alan Wake
Omdat je de inhoud van de magazine niet mag scannen, heeft iemand het volledige artikel overgeschreven. Er zitten wel een paar spelfouten in. Maar alles wat hier staat, staat ook in de magazine. Alleen weet ik niet of PSM nou echt betrouwbaar is...

Als het klopt, dan heeft Sony het toch erg goed aangepakt. Het onlinegaming gebeuren zal verbeterd gaa wordenn. Dat is al erg goed nieuws. En Rockstar North zal voor GTA4 een speciale engine voor de Ps3 gaan creëren. Ik vraag me af hoe ze GTA 4 zullen porten naar de X360...
...and you shall see.
pi_30512959
quote:
Op maandag 12 september 2005 13:06 schreef PandorasBox het volgende:
Uit de nieuwe PSM:

[afbeelding]

Omdat je de inhoud van de magazine niet mag scannen, heeft iemand het volledige artikel overgeschreven. Er zitten wel een paar spelfouten in. Maar alles wat hier staat, staat ook in de magazine. Alleen weet ik niet of PSM nou echt betrouwbaar is...

Als het klopt, dan heeft Sony het toch erg goed aangepakt. Het onlinegaming gebeuren zal verbeterd gaa wordenn. Dat is al erg goed nieuws. En Rockstar North zal voor GTA4 een speciale engine voor de Ps3 gaan creëren. Ik vraag me af hoe ze GTA 4 zullen porten naar de X360...
Leuk artikeltje. Veelbelovend, maar eigenlijk ook helemaal niet verrassend wat erin staat. Alleen die wereldwijde launch nog vóór de zomer van 2006 lijkt me vrij onmogelijk (ook kijkend naar Sony's geschiedenis als het gaat om nieuwe console launches.)

Ondanks dat vele (launch)games hier weer een "vervolg van" zijn, kijk ik tòch wel uit naar een aantal van deze titels!
  maandag 12 september 2005 @ 13:59:27 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30513006
Van die games zijn eigenlijk alleen de Capcom games interessant, de rest doet me weinig. Leuk dat FFXIII trouwens genoemd wordt, maar laat ze eerst XII afmaken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30513448
quote:
Op maandag 12 september 2005 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van die games zijn eigenlijk alleen de Capcom games interessant, de rest doet me weinig. Leuk dat FFXIII trouwens genoemd wordt, maar laat ze eerst XII afmaken
DMC 4 en RE5 sowieso.

Verder kijk ik uit naar de nieuwe Burnout, maar dan moet 'ie wel ècht wel meer toevoegen dan alleen mooiere gfx.

GTA ben ik een beetje op uitgekeken na San Andreas. Was een leuke game hoor, maar ten eerste niet om aan te zien (dit probleem zou op de PS3 opgelost moeten zijn, tenzij ze wéér teveel uit het apparaat willen gaan halen ). En ten tweede was het spel eigenlijk niet veel anders dan z'n voorgangers.

Verder lijkt dat nieuwe "ICO-project" me wel wat en I-8 ook. GT5 moet een online mode krijgen (en misschien een nòg beter stuur van Logitech ) en veel meer auto's op de weg tijdens een race.

Tekken 6, nou ja... zal wel erg mooi worden, maar laten we eerlijk zijn. Sinds deel 3 is er in de Tekken-reeks niks meer veranderd.

MGS4 kàn niet anders dan een meesterwerk worden, dus ik denk dat ik hier nog wel het meeste naar uitkijk!

En FFXIII natuurlijk! Maar ik denk niet dat we die voor 2010 kunnen verwachten.
pi_30516875
quote:
Metal Gear Solid 4 Real Time at TGS
Konami builds up the hype for upcoming trailer.
by Anoop Gantayat

September 8, 2005 - Kojima Productions, the Konami subsidiary headed up by Metal Gear Solid producer Hideo Kojima, has announced that its Tokyo Game Show showing for Metal Gear Solid 4 will consist of a trailer running on actual PS3 hardware. The site makes it clear that we won't be getting target rendered footage, but actual PS3-generated footage.

The MGS4 showing will be part of a special stage event at the Konami Booth. Titled "Metal Gear Saga ~ Metal Gear Show in TGS 2005" and set to run throughout multiple times on each day of TGS, the event will also consist of looks at Metal Gear AC!D 2 for PSP and Metal Gear Solid 3 Subsistence for PS2.

...

MGS4 should be the main event, though. The latest issue of Famitsu is promising a huge update on the game in its next issue, so we expect the game's TGS showing to be pretty big.

Bron: IGN
MGS4 realtime (op ècht werkende PS3 hardware dus...) Ik ben zéér benieuwd! Ik ben sowieso benieuwd naar wat er allemaal gepresenteerd gaat worden op de Tokyo Game Show die komend weekend alweer plaatsvind!
pi_30517210
Waarom staat PES er niet tussen?
pi_30517587
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:56 schreef Xrenity het volgende:
Waarom staat PES er niet tussen?
Omdat die niet exclusief wordt.
pi_30518204
De Ps3 heeft nu al meer exclusieve spellen dan de X360.

Ook leuk om te zien dat er een nieuwe Team Ico spel in ontwikkeling is.
...and you shall see.
pi_30519018
By the way...

De Ps3 is nu al immens populair in Japan. Er is onlangs alweer een populariteits onderzoek geweest in Japan. Men heeft via internet aan jongeren vanaf 15 jaar gevraagd naar welke console ze het meeste uitkeken.

Uit het onderzoek is er dit gebeleken:

1. PlayStation 3: 72,3 procent
2. Nintendo Revolution: 21,9 procent
3. Xbox 360: 5,8 procent

http://www.gamed.nl/view/8512

De mensen zijn dus nu al gek op de Ps3.

Na de aankomende TGS zal het alleen maar beter voor Sony gaan worden...

Micorosft...
...and you shall see.
pi_30524868
Verbaast me niks dat de PS3 nu al zo populair is in Japan. Gezien de PS2 nòg steeds zo verschrikkelijk populair is. "Playstation" is en blijft een begrip in de consolewereld, zéker in Japan (en dan tel ik handhelds even niet mee). En Sony moet wel héle vreemde dingen doen, willen ze deze positie verliezen.
pi_30525059
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:15 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Omdat die niet exclusief wordt.
Dat zijn een hoop games uit dat lijstje niet hoor.. .
-
pi_30549766
de nieuwe gta 5 op de ps3 gaat fotorealistisch worden, zoals bekend gemaakt door rockstar, maar gaat de nieuwe gta dan wel naar de pc??? want zoals iedereen weet, [shit, hier haal ik een grote woedende menigte mee op mn hals] 3d shooters werken NIET op de playstation/xbox
pi_30550131
Ik neem aan dat een eventuele nieuwe GTA ook uiteindelijk wel op de PC en de Xbox360 zal komen, maar daar is officieel nog niks over bekend volgens mij.
pi_30550188
Ik snap trouwens echt niet waarom sony nu al loopt te schreeuwen dat ze takke duur worden, willen ze mensen afschikken ofzo om een xbox 360 te gaan halen?
Ze gaan al klanten verliezen aan de 360, en vervolgens schreeuwen ze er nog bij dat het super duur gaat worden en niet te betalen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30552035
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:45 schreef JumperJack het volgende:
de nieuwe gta 5 op de ps3 gaat fotorealistisch worden, zoals bekend gemaakt door rockstar, maar gaat de nieuwe gta dan wel naar de pc??? want zoals iedereen weet, [shit, hier haal ik een grote woedende menigte mee op mn hals] 3d shooters werken NIET op de playstation/xbox
naja, ik kan je nu wel vertellen; fotorealistisch is een beetje overdreven. NO WAY dat de PS3 realtime dingen als radiosity* kan toepassen.

* het effect dat elk object weer licht reflecteerd op andere objecten en die ook weer op andere...
pi_30552088
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom sony nu al loopt te schreeuwen dat ze takke duur worden, willen ze mensen afschikken ofzo om een xbox 360 te gaan halen?
Ze gaan al klanten verliezen aan de 360, en vervolgens schreeuwen ze er nog bij dat het super duur gaat worden en niet te betalen
misschien is de grap dat hij uiteindelijk dan opeens toch niet zo duur is als dat men nu denkt zodat iedereen hem toch koopt.
pi_30552670
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:45 schreef JumperJack het volgende:
Ten eerste is het GTA 4, ten tweede zal het, zoals gezegd, niet fotorealistisch worden. "Fotorealistisch" is een hype-woordje dat al jaren gebruikt wordt voor de release van iedere nieuwe console. Uiteindelijk zal 'ie wel gewoon naar de pc komen, hoewel dat misschien wel langer gaat duren dan de "ports" van vorige GTA's naar de pc.

Die laatste zin snap ik niet helemaal, in deze context.
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
Ik snap het wel. Ten eerste is het omt te hypen en om aandacht te trekken. Ten tweede wòrdt 'ie waarschijnlijk ook gewoon duur! Alleen zijn potentiële klanten dit keer van te voren al ingelicht dat 'ie prijzig gaat worden. (in tegenstelling tot tijdens de introductie van de "verrassende" prijs van de PS2 destijds)
pi_30553476
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ten eerste is het GTA 4, ten tweede zal het, zoals gezegd, niet fotorealistisch worden. "Fotorealistisch" is een hype-woordje dat al jaren gebruikt wordt voor de release van iedere nieuwe console. Uiteindelijk zal 'ie wel gewoon naar de pc komen, hoewel dat misschien wel langer gaat duren dan de "ports" van vorige GTA's naar de pc.

Die laatste zin snap ik niet helemaal, in deze context.
[..]

heb idd gelezen dat het gta4 was. maar was san andreas een soort tussenfase ofzo? vind het toch echt wel een aparte gta...
Ik snap het wel. Ten eerste is het omt te hypen en om aandacht te trekken. Ten tweede wòrdt 'ie waarschijnlijk ook gewoon duur! Alleen zijn potentiële klanten dit keer van te voren al ingelicht dat 'ie prijzig gaat worden. (in tegenstelling tot tijdens de introductie van de "verrassende" prijs van de PS2 destijds)
pi_30554393
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef P-Style het volgende:

Hypen en aandacht trekken?
de xbox 360 ligt in november voor 300 of 400 euro in de winkel, vervolgens praat sony alsof hun ps3 1500 euro gaat kosten, wat doet de gemiddelde consument ? juist
pi_30554469
Als de euro echt een gulden is dan gaat de PS3 natuurlijk ook gewoon 1200 euro kosten .
pi_30554480
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef Gamedemon het volgende:
Hypen en aandacht trekken?
de xbox 360 ligt in november voor 300 of 400 euro in de winkel, vervolgens praat sony alsof hun ps3 1500 euro gaat kosten, wat doet de gemiddelde consument ? juist
Trek jij je conclusies maar alvast... Ik kijk over een jaartje of anderhalf wel.
pi_30555016
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef P-Style het volgende:

[..]

Trek jij je conclusies maar alvast... Ik kijk over een jaartje of anderhalf wel.
gast ik zeg niet dat die ps3 zuigt, ik zeg dat de mainstream wel weet wat ie kiest, het goedkoopste.
en terecht, ik had die ps3 bij de launch gewilt maar alsie duurder dan 600 word dan wacht ik tot ie afgeprijst word
pi_30557205
Sony roept dat gewoon zodat de consument denkt, " hij komt later en hij is wat duurder, mmm dan zal ie wel beter zijn."
Op een dergelijke manier hebben ze al eerder gehyped en gewonnen.
pi_30557258
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:10 schreef piet_pelle het volgende:
Sony roept dat gewoon zodat de consument denkt, " hij komt later en hij is wat duurder, mmm dan zal ie wel beter zijn."
Op een dergelijke manier hebben ze al eerder gehyped en gewonnen.
Dat ze eerder gehyped en gewonnen hebben is duidelijk... maar toch niet "op een dergelijke manier"?
pi_30558067
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:11 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat ze eerder gehyped en gewonnen hebben is duidelijk... maar toch niet "op een dergelijke manier"?
Nou, hij kwam later uit dan de Dreamcast en Sony brulde in de rondte dat ie zoveel honderd maal beter en sneller zou zijn en dat samen liet de consument denken dat ie dan wel veel beter zou zijn.
En toen ik Tekken TAG zag moest ik 2X vragen of het niet voor de psx was terwijl ik thuis Soul Calibur speelde.
pi_30558144
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef piet_pelle het volgende:
Nou, hij kwam later uit dan de Dreamcast en Sony brulde in de rondte dat ie zoveel honderd maal beter en sneller zou zijn en dat samen liet de consument denken dat ie dan wel veel beter zou zijn.
En toen ik Tekken TAG zag moest ik 2X vragen of het niet voor de psx was terwijl ik thuis Soul Calibur speelde.
Maar toen zeiden ze niet dat 'ie verschrikkelijk duur zou worden! Schreeuwen dat je console zóveel beter is dan "..." doet iedere consolefabrikant natuurlijk.
pi_30558382
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:33 schreef P-Style het volgende:

[..]

Maar toen zeiden ze niet dat 'ie verschrikkelijk duur zou worden! [afbeelding] Schreeuwen dat je console zóveel beter is dan "..." doet iedere consolefabrikant natuurlijk.
Ze bereikten er hetzelfde doel mee, de consument doen denken dat deze console weer een generatie'tje verder zou zijn.
pi_30558429
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:40 schreef piet_pelle het volgende:
Ze bereikten er hetzelfde doel mee, de consument doen denken dat deze console weer een generatie'tje verder zou zijn.
pi_30558574
Dat is gewoon zo. Heel veel mensen zien de DC en de PS2 niet als dezelfde generatie.
pi_30558644
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hype tegen hype bereikt niet veel maar ik heb Microsoft of Nintendo nooit horen zeggen dat de ps3 zal verbleken bij hun product.
En een console later doen uitbrengen laat mensen denken dat ie dan wel beter zal zijn zoals bij de xbox wel het geval was, bij de ps2 duidelijk niet dus betwijfel ik of de ps3 wel zoveel beter zal zijn ondanks zijn hogere prijs.
pi_30559115
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:46 schreef piet_pelle het volgende:
Hype tegen hype bereikt niet veel maar ik heb Microsoft of Nintendo nooit horen zeggen dat de ps3 zal verbleken bij hun product.
En een console later doen uitbrengen laat mensen denken dat ie dan wel beter zal zijn zoals bij de xbox wel het geval was, bij de ps2 duidelijk niet dus betwijfel ik of de ps3 wel zoveel beter zal zijn ondanks zijn hogere prijs.
Je neemt het Sony nog steeds kwalijk hè, dat ze de Dreamcast hebben vernietigd.

Als consoles later uitbrengen consumenten werkelijk laat geloven dat 'ie beter zal zijn, dan zou de Cube nu het populairst zijn, dan de xbox en dáárna pas de PS2. In werkelijkheid is het echter andersom. Volgens diezelfde redenatie zouden mensen nu moeten denken dat de Revolution wèrkelijk revolutionair wordt.

Het maakt niet zoveel uit hoe vroeg of laat je je console uitbrengt of hoe krachtig 'ie werkelijk is... het is de marketing die de console maakt. Dat weet jij ook. Sony heeft het geweldig gedaan met de PS1, PS2 èn PSP marketing (hoewel de PSP in Japan nièt heer en meester is). Nu valt nog maar te bezien of de "PS3-wordt-stervens-duur-marketing-truc" gaat werken.
  woensdag 14 september 2005 @ 00:00:36 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30559149
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:59 schreef P-Style het volgende:
Volgens diezelfde redenatie zouden mensen nu moeten denken dat de Revolution wèrkelijk revolutionair wordt.
You will say WOW
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30559313
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:59 schreef P-Style het volgende:

[..]
Als consoles later uitbrengen consumenten werkelijk laat geloven dat 'ie beter zal zijn, dan zou de Cube nu het populairst zijn, dan de xbox en dáárna pas de PS2. In werkelijkheid is het echter andersom. Volgens diezelfde redenatie zouden mensen nu moeten denken dat de Revolution wèrkelijk revolutionair wordt.
Als dat waar was geweest dan was de Dreamcast nu het populairst. Het is een mix van de juiste marketing, bluf en overhype hoort daarbij.
quote:
Je neemt het Sony nog steeds kwalijk hè, dat ze de Dreamcast hebben vernietigd.
Valt het op?
pi_30559325
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
You will say WOW
Ik zeg al "WOW" als Nintendo èindelijk weer eens wat bekend wil maken over hun revolution.
pi_30559363
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef piet_pelle het volgende:
Het is een mix van de juiste marketing, bluf en overhype hoort daarbij.
Dat zeg ik!
quote:
Valt het op?
In iedere post van jou, in ièdere topic in [GAM] valt het op ja!
pi_30559517
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat zeg ik!
Maar jij lijkt te ontkennen dat bluf en overhypen een onderdeel van het marketing pakket zijn. De Dreamcast had niks van dit alles de ps2 had the full package. Met de ps3 doen ze gewoon weer hetzelfde, met het roepen dat de prijs zo hoog is laten ze de mensen denken dat ie technisch supereiur is.
quote:
In iedere post van jou, in ièdere topic in [GAM] valt het op ja!
Wat denk je dat we uit jouw posts uit kunnen maken, en nu al helemaal. Ik kom er tenminste schaamteloos voor uit.
pi_30559794
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef piet_pelle het volgende:
Maar jij lijkt te ontkennen dat bluf en overhypen een onderdeel van het marketing pakket zijn. De Dreamcast had niks van dit alles de ps2 had the full package. Met de ps3 doen ze gewoon weer hetzelfde, met het roepen dat de prijs zo hoog is laten ze de mensen denken dat ie technisch supereiur is.
Ik ontken helemaal niks. Was ik niet degene die een aantal posts hierboven zei dat het "zeggen dat de PS3 zo duur wordt" pure hype en aandachttrekkerij was? En trouwens... ze laten mensen niet denken dat 'ie technisch superieur is door te zeggen dat 'ie duur wordt. Ze zèggen gewoon dat 'ie technisch superieur wordt! En daarbij zegt Ken ook nog dat 'ie duur gaat worden.
quote:
Wat denk je dat we uit jouw posts uit kunnen maken, en nu al helemaal. Ik kom er tenminste schaamteloos voor uit.
Zeg het eens! Dat ik Sony/Playstation-fan ben? Dat klopt!

[ Bericht 1% gewijzigd door P-Style op 14-09-2005 00:29:54 ]
pi_30560094
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Als dat waar was geweest dan was de Dreamcast nu het populairst. Het is een mix van de juiste marketing, bluf en overhype hoort daarbij.
[..]

Valt het op?
ik ben persoonlijk ook fan van de dreamcast, geniaal ding was het , eerste 128 bit console.
maar waar sega echt de fout inging was europa niet zien als potentieele markt, er waren hier haast geen spellen te krijgen,in het begin van de dreamcast mischien wel maar na een klein jaartje kon je de games alleen in de echt goede gameshops krijgen.
En er werd ook haast geen reclame gemaakt.
En de utopia bootdisc hielp natuurlijk ook niet echt mee.
later kwamen er zelfs self bootende spellen dus ombouwen was overbodig, iedereen kon het zonder enige moeite spelen
pi_30571548

Vreemde stijl...

Is dit ingame?
...and you shall see.
  woensdag 14 september 2005 @ 14:24:33 #271
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30571632
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:21 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]

Vreemde stijl...

Is dit ingame?

Snake.. !!
pi_30571667
Opa Snake

TGS gaat geweldig worden!
...and you shall see.
pi_30571891
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:21 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]

Vreemde stijl...

Is dit ingame?
Snake met rolator?

[ Bericht 3% gewijzigd door Strolie75 op 14-09-2005 14:45:36 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30572136
Die Hideo toch
pi_30572307
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 14 september 2005 @ 14:48:09 #276
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30572364
$^%#^ moet ik toch weer een PS3 gaan kopen.

* mgs fan is
pi_30572412
Is dat Big Boss? Of raakt snake ook een oog kwijt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 14 september 2005 @ 14:50:44 #278
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30572460
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:49 schreef peristilius het volgende:
Voor jou een vraag voor Hideo een weet..
pi_30575516

Kojima had gezegd dat ze alleen ingame beelden van MGS 4 zouden laten zien.

Dit ziet er fantastisch uit.
...and you shall see.
pi_30575872
Nog een paar DMC 4 scans:

Ziet er goed uit.
...and you shall see.
pi_30576482
Die graphics. PS3 gaat pwnen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30576741
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:49 schreef peristilius het volgende:
dat zou ook een nieuw stukje equipment kunnen zijn voor andere gameplay, mischien camera gun alla ghost recon 2 of wat dan ook, het ziet er iig niet uit als een normaal ooglapje
pi_30576836
Volgens mij is het Ocelot in een snake outfit
pi_30577027
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:09 schreef peristilius het volgende:
Die graphics. PS3 gaat pwnen.
Jammer dat het zo duur is...

Meer games:
quote:
De Famitsu is altijd een bron voor aankondigingen, zo ook de Famitsu van deze keer. Natuurlijk zit de Tokyo Game Show in de agenda en vele bedrijven willen natuurlijk hun games tonen op de TGS. Wisten jullie overigens dat Ownage ook een Tokyo Game Show reporter heeft in de vorm van Remkos (bij sommigen misschien nog wel bekend). Maar goed, enkele bedrijven hebben verschillende games aangekondigd voor de Playstation3, hieronder een overzicht.

* Extreme
* Project Psychic
* Way Of The Samurai 3
* Hitsuji-Mura
* Super Robot Wars
pi_30577165
quote:
Jammer dat het zo duur is...
Hoe duur?

Volgens mij weten we nog niets over de prijs.
...and you shall see.
pi_30577180
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:32 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Hoe duur?

Volgens mij weten we nog iets over de prijs.
Denk je dat het minder wordt dan 400 ?
pi_30577225
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
Nog een paar DMC 4 scans:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er goed uit.
Holy fuck als dat ingame beelden zijn
Next-gen begint dus iig nog niet Nov. 2005 als ik dit zo zie

[ Bericht 11% gewijzigd door Xrenity op 14-09-2005 17:41:07 ]
pi_30577291
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Denk je dat het minder wordt dan 400 ?
Ik verwacht hem rond die prijs ja.

De technologiën die Sony voor de Ps3 gebruikt zijn van Sony zelf. Dus ze kunnen zelf de prijs laag gaan houden.

Cell en Blu-Ray zullen bij massaproductie veel geld opleveren voor Sony. Moeten ze wel eerst succesvol worden.
...and you shall see.
pi_30577369
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:38 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Ik verwacht hem rond die prijs ja.

De technologiën die Sony voor de Ps3 gebruikt zijn van Sony zelf. Dus ze kunnen zelf de prijs laag gaan houden.

Cell en Blu-Ray zullen bij massaproductie veel geld opleveren voor Sony. Moeten ze wel eerst succesvol worden.
ze roepen zelf dat ie onbetaalbaar word voor normale huishoudens, keep on dreaming
  woensdag 14 september 2005 @ 17:42:50 #290
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_30577405
zelf de prijs laag houden.... dan zal de kwaliteit ook wel niet super zijn ik neem aan dat ze flink hebben gevinvesteerd wat dus doorberekent zal worden naar de consument
Bernie en ik zijn tof.
pi_30577443
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:41 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ze roepen zelf dat ie onbetaalbaar word voor normale huishoudens, keep on dreaming
Snap je het niet? Dat is bullshit. DOor dat gepraat heeft Microsoft hun X360 zo hoog geprijsd.

De Ps2 zou ook onbetaalbaar worden. De PSP ook al. Men dacht eerst dat de PSP voor minstens ¤400 in de winkels zou verschijnen. En wat blijkt...niet waar.

Ik verwacht dat Sony zit te bluffen. De Ps3 zal echt niet voor meer dan ¤400 in de winkels gaan vershijnen...
...and you shall see.
pi_30577504
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Snap je het niet? Dat is bullshit. DOor dat gepraat heeft Microsoft hun X360 zo hoog geprijsd.

De Ps2 zou ook onbetaalbaar worden. De PSP ook al. Men dacht eerst dat de PSP voor minstens ¤400 in de winkels zou verschijnen. En wat blijkt...niet waar.

Ik verwacht dat Sony zit te bluffen. De Ps3 zal echt niet voor meer dan ¤400 in de winkels gaan vershijnen...
microsoft heeft de xbox 360 hoog geprijst? vind jij 400 euro veel voor een gloednieuwe rete snelle console?
ik ben al 500 euro kwijt aan een 3d kaart die de graphics van een 360 aankan.
ik denk niet dat sony bluft en rustig 1000 euro voor hun apparaat rekenen
pi_30577580
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Ow, dan weet je meer dan de rest van de wereld
pi_30577600
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:46 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

microsoft heeft de xbox 360 hoog geprijst? vind jij 400 euro veel voor een gloednieuwe rete snelle console?
¤1000,- voor de Ps3?

Kom op zeg...
...and you shall see.
pi_30577640
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:51 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

¤1000,- voor de Ps3?

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Kom op zeg...
Gast. ze schreeuwen zelf dat mensen het niet kunne betalen, heb jij met de hoge pief bij sony een potje tekken gespeeld en de prijs besproken ofzo?
pi_30577668
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:46 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ja dat vind ik veel voor een console.
Moet je niet over videokaarten beginnen, want zo werkt dat natuurlijk niet.
Ik denk dat Pandora nog best gelijk kan hebben, heb het namelijk al vaker gehoord.
pi_30577674
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:52 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Gast. ze schreeuwen zelf dat mensen het niet kunne betalen, heb jij met de hoge pief bij sony een potje tekken gespeeld en de prijs besproken ofzo?
Jij moet niet zo naïef zijn...
...and you shall see.
pi_30577726
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Jij moet niet zo naïef zijn...
ze gaan technisch een zwaar geavanceerd product neer zetten, de eerst dvd speler was ook pokke duur, wat denk je dat blu ray gaat kosten? en de rest van de inhoud?
en ze schreeuwen zelf dat ie duur word.
de ps3 word dus duur tot anders bewezen is
pi_30577755
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:35 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Holy fuck als dat ingame beelden zijn
Next-gen begint dus iig nog niet Nov. 2005 als ik dit zo zie
Waarom niet? Of denk je dat next-gen alleen mooiere plaatjes is, .
En nee, het is niet ingame maar met de ingame engine gemaakt. Das nogal een verschil.. .
-
pi_30577762
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:56 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ze gaan technisch een zwaar geavanceerd product neer zetten, de eerst dvd speler was ook pokke duur, wat denk je dat blu ray gaat kosten? en de rest van de inhoud?
en ze schreeuwen zelf dat ie duur word.
de ps3 word dus duur tot anders bewezen is
Ze schreeuwen dat ie duur wordt om bovengenoemde reden (volgens de theorie).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')