quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef jimjim1983 het volgende:
nieuw Herbaliser album op 31 mei![]()
[afbeelding]
ja dat hoop ik ook. Blow your Headphones is meesterlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
hopen dat ie leuk word en het liefst een beetje in de trend van Blow Your Headphones/Very Mercenary , Somthing Wicked... vond ik nl een stuk minder
eensch , heb de herbaliser btw live gezien een jaar of 2 geleden , was echt een top feestjequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat hoop ik ook. Blow your Headphones is meesterlijk
Had er ook nog nooit van gehoord, maar ga er eens naar spitten dan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, maar Herbaliser dat is trip hop met af en toe rap erbij. erg vet.
nee het is wat minder vaag dan RJD2, het is meer vergelijkbaar met hele dope instrumentals waar rap overbodig is denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Had er ook nog nooit van gehoord, maar ga er eens naar spitten dan.
Dit soort muziek vind ik altijd wel okay.
Beetje RJD2 achtig?
Trouwens, was RJD2 ook niet een regelmatige poster in HHC??
Ah, ben benieuwd. Op dit moment loopt 't album bij mij binnen iigquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee het is wat minder vaag dan RJD2, het is meer vergelijkbaar met hele dope instrumentals waar rap overbodig is denk ik
heeft ie er weer een? is dat volledig instrumentaal of met guest shots? vind Blendcrafters heel erg vet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ben benieuwd. Op dit moment loopt 't album bij mij binnen iig
Heeft iemand btw ook dat DJ Nu Mark album?? Kan 'm niet vinden en ben er wel benieuwd naar
[afbeelding]
ooh het is dus een soort mixtape ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:42 schreef cosmick het volgende:
Ziet hier.
Weet niet 100% zeker of ie helemaal nieuw is trouwens..
Not yetquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ooh het is dus een soort mixtape ofzo.
niet zo heel interessantheb je blendcrafters al?
het valt er opzich best wel mee te vergelijken , op het zelfde label zitten btw ook Coldcut , DJ Food , Hextatic , Kid Koala en Amon Tobin , vind ik alhoewel een stuk meer naar de triphop/ambient kant zo nu en dan zeer fijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Had er ook nog nooit van gehoord, maar ga er eens naar spitten dan.
Dit soort muziek vind ik altijd wel okay.
Beetje RJD2 achtig?
Trouwens, was RJD2 ook niet een regelmatige poster in HHC??
Klopt, heb ik. Ook op vinyl zelfs. Hoorde ik toen ooit bij Job de Wit's "DJ Element".quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
check de nummers bits & pieces en More Bits & pieces van coldcut eens uit , dat zijn aardige break platen![]()
Nu al bezig met het nieuwe album terwijl het recente album al over 5 dagen gereleased wordquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:52 schreef Zanderrr het volgende:
The Herbaliser zijn ook aan een nieuwe cd bezig, hier staat alvast een track. Vond hun oude spul voorlopig beter klinken, ben zelf niet zo van de Electro.
Die "Herbaliser Band"-cd vond ik ook altijd wel vet, trouwens.
Loop ff naar mijn auto om naar de titel van de cd te kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nu al bezig met het nieuwe album terwijl het recente album al over 5 dagen gereleased word![]()
Erhm... kan zo geen online tracklist vinden, maar er staat iig "gadget funk" op.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Loop ff naar mijn auto om naar de titel van de cd te kijken
What do ya mean?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dan heeft jj ons verkeerd ingelicht , als je dat album nu al hebt
of heb je hem gebrand
quote:
Cool.quote:Cosmick, ik zal je binnenkort wel Blow your headphones sturen, AA wilde die ook.
saaiquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:00 schreef -Angel- het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe album van Common?
Hmmm, dat dacht ik al. Overigens jij weet meestal nogal al veel, wat is dat met die Webmaster en Dertien op ML?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hmmm, dat dacht ik al. Overigens jij weet meestal nogal al veel, wat is dat met die Webmaster en Dertien op ML?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |