Hij stond toen ook op Lowlands. Leuk om die gast eens aan het werk te zien, alleen vond ik die knakker met die fluit aan het einde toch wat irritant.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:04 schreef Quannum het volgende:
Hij stond vorig jaar ook op Pukkelpop, in de dancehall, dus wel een beetje misplaatst, maar toch leuk concert, met live instrumenten. Lekker!
Ja, naar je hotmail uit je profiel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
welke site![]()
@ Mar10Segovia,heb je die GM Grimm al door gestuurd naar mij?
Je moet .de achter de hierboven vermelde naam plakken. Maar ik zie nu wel dat verschillende links al down zijn.quote:
Die ouwe kon er idd wel wat van, die ellenlange "freestyles" met zijn fluit waren er soms wel te veel aan. Maar dat kwam mss ook wel omdat zo'n festival niet echt de ideale setting is voor een set van Krush.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Hij stond toen ook op Lowlands. Leuk om die gast eens aan het werk te zien, alleen vond ik die knakker met die fluit aan het einde toch wat irritant.
http://www.quannum.com/home.html ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:12 schreef Quannum het volgende:
[..]
Je moet .de achter de hierboven vermelde naam plakken. Maar ik zie nu wel dat verschillende links al down zijn.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
http://www.quannum.com/home.html ?
Dead Serious.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:03 schreef N-E-R-D het volgende:
Heb laatst Das efx ontdekt en ben nu opzoek naar een goeie plaat van hun, welke zouden jullie aanraden?
heb de mail ontvangenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:03 schreef Quannum het volgende:
[..]
![]()
neen, ik zal je wel ff een mail sturen met de juiste. Ik had zo'n gelijkaardige links al eens gepost toen ik hier nog maar net kwam, maar die werden weggehaald. Heb je mijn vorige mail eig aangekregen? - edit - ja dus
never heard ofquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
Donderdag 2 juni 2005: Looptroop
In Tivoli, Utrecht
En 1 juni in de Melkweg.
Ik ken het zelf ook niet zo goed, maar ik kan me herinneren dat ze door een aantal mensen hier wel erg gewaardeerd worden.quote:
Heb er wel een aantal tracks van waaronder "spraycan stories". Dat nummer vind ik erg goed; fijne beats met een behoorlijke partij cuts op het eind en natuurlijk een fijn subjectquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik ken het zelf ook niet zo goed, maar ik kan me herinneren dat ze door een aantal mensen hier wel erg gewaardeerd worden.
ik heb er na het horen van Scars & Memories best wel grote oren naarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
diegenen die er wel oren naar hebben... roept u maar.
Als je me dan fftjes je mailadres laat weten...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:16 schreef sugarJay het volgende:
ik heb er na het horen van Scars & Memories best wel grote oren naar![]()
ik zal binnenkort eens kijken wat ik in mijn collectie heb om te delen met jullie
ik stuur Grimm wel effe naar je doorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:23 schreef jimjim1983 het volgende:
hey, kunnen jullie die GM Grimm en eventuele Dj Krush albums ook naar mij doorsturen?
Looptroop is wel geinig maar vind het niet super, zet liever iets anders op![]()
ik vind vooral de rap erg zwak, klinkt erg blank zeg maar, heb ik ook bij bijvoorbeeld Eyedea.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:52 schreef Mar10Segovia het volgende:
Als je me dan fftjes je mailadres laat weten...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb ook net MF Doom-Operation Doomsday binnen
iemand interesse?
ik weet niet of jullie het iets vinden, maar ik heb o.a. nog Binary Star, Murs, Zion I albums (bij een maat) liggen, als iemand geinteresseerd is zal ik ze wel eens digitaliserenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:57 schreef sugarJay het volgende:
in goede hip hop ben ik altijd geinteresseerd![]()
jay.cl.80 at gmail dot com![]()
als het kan, graagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dus jij wilt MF Doom-Operation Doomsday?
Comming upquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:53 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
zal eens wat mp3tjes van hun site beluisteren
@cosmick,zou je die tracks eens kunnen sturen
Ja ik vind 'm ook niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:11 schreef jimjim1983 het volgende:
ok, MED - Push comes to show is een afrader. staan een paar kutnummers op en de rest is niets bijzonders.
alleen het laatste nummer (nightlife) vind ik nog wel redelijk maar dat kan ook komen doordat ik weet dat de cd daarna afgelopen is
Bij Plato.nl kost ie 19,99 .. Mijn ervaringen bij Plato zijn goed; meestal binnen een week in huisquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
weet iemand waar ik Aesop Rock-Bazooka Tooth voor een mooi prijsje kan krijgen
bol.com heeft hem maar dan moet je 3/4 weken wachten![]()
thanx,zal effe zienquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bij Plato.nl kost ie 19,99 .. Mijn ervaringen bij Plato zijn goed; meestal binnen een week in huis
Heej Uzumaki, had je die Reload van DJ Krush nog binnen gehad?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
thanx,zal effe zien
als er z'n rood lampje op de order knop zit,betekend dat
dat ze niet op vooraad zijn?
niet dat ik weetquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Heej Uzumaki, had je die Reload van DJ Krush nog binnen gehad?
Laters!!
AA
Ha, cool! Ik kan me herinneren dat ik dit album in het begin niet zo bijster interessant vond, maar na een aantal jaren ben ik 'm steeds meer gaan waarderen. 't Is nu dan ook 1 van mijn all time favorites!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
Diamond Shell - The Grand Imperial heb ik ook nog niet vaak genoeg geluisterd maar damn wat een dope album. dope beats met vaak lekkere bassen en aardig gerap. jammer dat ie niet zo lang duurt.
Reload is idd superchill, wel wat ouder. X-Ray is wat wisselend van kwaliteit, maar bevat wel enkele pareltjes ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef jimjim1983 het volgende:
heb gister en vandaag een paar van 'onze' nieuwe albums geluisterd
[afbeelding]
GM GRIMM as Jet Jaguar - Digital Tears valt mij best wel tegen, vooral omdat ik door het fantastische scars & memories er best veel van verwachtte. er staan maar een stuk of 3 nummers op die ik echt dope vindt, de rest is slecht of niets bijzonders. ook rapt hij veel minder dope dan op scars & memories.
[afbeelding]
X-Ray - The Boot heb ik nog niet helemaal geluisterd maar er staan een paar hele gare nummers op maar ook een aantal hele vette, deze moet ik nog wat vaker luisteren denk ik.
[afbeelding]
Diamond Shell - The Grand Imperial heb ik ook nog niet vaak genoeg geluisterd maar damn wat een dope album. dope beats met vaak lekkere bassen en aardig gerap. jammer dat ie niet zo lang duurt.
[afbeelding]
DJ Krush - Reload is een geniaal album om mee te chillen en op te spacen![]()
vind 'm veel beter dan Ki Oku (o.i.d.)
thanks iedereen voor het doorsturen e.d.![]()
Hmm, die lijkt me erg interessant!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
op m'n site staat wel een aardig nummer van hem en ik heb op m'n computer nog een ander nummer van hem staan dat ook niet slecht is (Innercity Blues), beide zijn van rond '93 als ik het goed heb. verder ken ik niks van hem dat ik goed vind.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef Summoner het volgende:
Zeg, heeft DMX eigenlijk wel een plaat gemaakt die de moeite waard is? Inform me, I can handle the truth.
is wel oud he, maar check je mail maar. jij ook AA!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:35 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Hmm, die lijkt me erg interessant!
hint, hint...
mwoah tenzij je van veel geblaf houd niet echt , als je iets schreewerigs wilt kan je iig beter bacdafucup of shut em down van ONYX of First Family IV Life van MOP proberen te luisteren/aan te schaffen dan een DMX album (naar mijn mening dan)quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef Summoner het volgende:
Zeg, heeft DMX eigenlijk wel een plaat gemaakt die de moeite waard is? Inform me, I can handle the truth.
Samples van Amazon.com:quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef Summoner het volgende:
dat lijkt me logisch, de goede nummers van DMX zijn meer een rariteit dan een must havequote:Op woensdag 25 mei 2005 18:22 schreef Summoner het volgende:
Bedankt voor het advies. Ik denk dat ik DMX voorlopig maar laat liggen, sowieso zat hiphop platen die ik harder nodig heb.
Van Nice & Smooth vind ik Ain't A Damn Thing Changed erg leuk. Dat is overigens ook de enige die ik goed ken van ze, maar ik betwijfel alleen een beetje of het jouw ding is. No offence natuurlijk, maar het is allemaal wel erg vrolijk en met aardig veel gezang... Hebbe?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat lijkt me logisch, de goede nummers van DMX zijn meer een rariteit dan een must have
weet iemand trouwens op welk album Devil's son van Big L voor het eerst stond?
en welk album van Nice & Smooth is het best? of zijn ze allemaal goed?
te blij voor mijquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Van Nice & Smooth vind ik Ain't A Damn Thing Changed erg leuk. Dat is overigens ook de enige die ik goed ken van ze, maar ik betwijfel alleen een beetje of het jouw ding is. No offence natuurlijk, maar het is allemaal wel erg vrolijk en met aardig veel gezang... Hebbe?
Check trouwens ook het nummer Funky For You. Die staat op een ander album, maar is wel hun leukste nummer imo
En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
A tribe called quest is nog altijd een van mn favoriete groepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |