Doe je bestquote:Op maandag 30 mei 2005 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hee, die heb ik ook net (). Straks 's luisteren.
Trouwens, ik heb thuis de boel plat liggen, hoop dat ik de boel snel weer aan de gang krijg zodat ik de Hiphopclassic Of The Month wel op tijd online kan zetten
Ik heb van het weekend "fully loaded with static" van Da Beatminerz veel gedraaid. Fijne beats!!
nope, na J-Live, J-Zone, Jay Z, J-Kwon en weet ik veel wie nog meer is er ook een J-Love.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Doe je bestOverigens vind ik Statik te veel matige nummers hebben. Jammer, want er zitten er een paar hele coole tussen inderdaad!
En Jim, bedoel je J-Live? In ieder geval niet geluisterd nog.
Is het wat?
ik denk dat hier meer hip hop kenners zittenquote:Op maandag 30 mei 2005 21:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 140
inderdaad. het aantal goeie nummers dat zij hebben is absurd hoogquote:Op maandag 30 mei 2005 21:34 schreef kiw het volgende:
heb midnight marauders van Tribe Called Quest weer is opgezet. wat een ongelovelijk heerlijke plaat is dat nogsteeds.
tsja je hebt ook nog een Jay Dee(J-Dilla) , Jay Biz (hiero Imperium) en J-Ro (Tha Likz)quote:Op maandag 30 mei 2005 17:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nope, na J-Live, J-Zone, Jay Z, J-Kwon en weet ik veel wie nog meer is er ook een J-Love.
Geen idee, maar die Rhodes-loop is wel dope. Ben ook wel benieuwd wat het origineel is.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:12 schreef jimjim1983 het volgende:
welk nummer gebruikt dezelfde sample als 'what you say' van Pete Rock en Ini (van center of attention), het is een heeeeel bekend nummer maar kan er niet op komen![]()
die met die mooie titelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:13 schreef S-Two het volgende:
Wat vinden jullie beste album van Jedi Mind Tricks?
nee maar ik ben wel benieuwd , ook omdak toch wat cdtjes in moet slaan , en ik 4 juni vrij ben:)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:42 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zag vandaag een poster hangen waar o.a. op stond dat Kubus en Devin the Dude vrijdag 4 juni op het rembrandtsplein (dat weet ik niet meer zeker) zouden komen, iemand hier meer info over?
ik zat weer ff uit mn hoofd te rekenenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee maar ik ben wel benieuwd , ook omdak toch wat cdtjes in moet slaan , en ik 4 juni vrij ben:)
(maar 4 juni valt volgensmij op zaterdag , misschien een poster die een jaartje te lang is blijven hangen![]()
)
stuur maarquote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
die nieuwe Herbaliser is best dope, al vind ik Blow your headphones nog wel beter.
blow your headphones, RZA & Keb Darge's Kings of Funk? mail me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |