Ik hoorde (ja voor de zoveelste keerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef -Angel- het volgende:
Ik zou ook Lauryn Hill zeggen. Wanneer komt er eindelijk weer eens een nieuw album?
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, er zijn nog al een problemen binnen de groep las ik een artikel. Maar een vervolg op The Miseducation Of Lauryn Hill is voor mij al voldoende. Ik zal eens kijken of ik dat artikel nog kan vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde (ja voor de zoveelste keer) dat the Fugees weer bezig waren met een nieuw album...
Leek mij ook ,maar toen ik vanmiddag mtv news aanzette hoorde ik weer anders , tis altijd een beetje gezeur en gespeculeer , maar ik hoop dat ze nog iets ala the score maken hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, er zijn nog al een problemen binnen de groep las ik een artikel. Maar een vervolg op The Miseducation Of Lauryn Hill is voor mij al voldoende. Ik zal eens kijken of ik dat artikel nog kan vinden.
New Jersey rapper most famous for his "Thinkin' Of A Masterplan" cut. Bedecked in paisley shirts and dreads, YZ seemed to offer a neat distillation of Native Tongues philosophy with more street-orientated themes. Despite the good impression this made, it would be four years before a follow-up would be offered, by which time his DJ Tony D had been replaced by the Trackmasters and God Squad, among others. As a member of the Five Per Cent Nation, a less disciplined than usual Muslim order, he produces a number of "conscious" rhymes, but his main targets remain opposing MCs, holding Naughty By Nature in particular contempt.quote:
Ken alleen dat ene album van hem waar 'ie rapt "Me YZ, Crocodile Dundee". Vond ik toen overigens wel een fijn plaatje (is al wel heel wat jaartjes geleden hoor, in de tijd van de casettebandjes zeg maarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
New Jersey rapper most famous for his "Thinkin' Of A Masterplan" cut. Bedecked in paisley shirts and dreads, YZ seemed to offer a neat distillation of Native Tongues philosophy with more street-orientated themes. Despite the good impression this made, it would be four years before a follow-up would be offered, by which time his DJ Tony D had been replaced by the Trackmasters and God Squad, among others. As a member of the Five Per Cent Nation, a less disciplined than usual Muslim order, he produces a number of "conscious" rhymes, but his main targets remain opposing MCs, holding Naughty By Nature in particular contempt.
Discography: YZ.
Dat zag ik dus laatst ook. Ze hadden allemaal problemen maar Pras zei dat dat voorbij was ofso en dat er een nieuw album aan zou komen. Ik denk dat het er toch wel niet van zal komen, maar ben wel benieuwd....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Leek mij ook ,maar toen ik vanmiddag mtv news aanzette hoorde ik weer anders , tis altijd een beetje gezeur en gespeculeer , maar ik hoop dat ze nog iets ala the score maken hoor
Het vervolg:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:16 schreef -Angel- het volgende:
Maar een vervolg op The Miseducation Of Lauryn Hill is voor mij al voldoende.
De jaartallen op zich kunnen wel kloppen. Volgens mijn zou het album aan het einde van 2006 gereleased worden.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
alleen al dat er bij het jaartal 2005-2006 staat doet mij al twijfelen over de echtheid van de cover![]()
Hee, die heb ik ook net (quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
die nieuwe Herbaliser is best dope, al vind ik Blow your headphones nog wel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |