stunts is idd ook echt zaligquote:Op maandag 23 mei 2005 18:28 schreef Kopstoot het volgende:
Niet mijn eerste, maar wel het spel wat ik me van de pc het best kan herinneren!
[afbeelding]
Stunts!
Ik had dat spel toen op mijn 286, volgens mij heb ik het wel 4 maanden non stop gespeeldquote:Op maandag 23 mei 2005 18:11 schreef Heavana het volgende:
Wat ik het meest gespeeld heb toen der tijd was :
Street ROD
[afbeelding]
:| piemol....heb jij dat spel niet nog?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:19 schreef ExploZiv het volgende:
sega: sonic the hegdehog
[afbeelding]
snake maar dan op monochrome scherm 386 pc:
[afbeelding]
in kleur op pc: doom
[afbeelding]
:p
fuut jij ook al bandjesquote:Op maandag 23 mei 2005 18:45 schreef lotje11 het volgende:
Hmm geen idee welk spel, was wel met een bandje :S
En kan die taalvout uit de TT?
hey die had ik op mn game boy classic.. kwam nooit echt verquote:Op maandag 23 mei 2005 18:57 schreef Alessandro het volgende:
[afbeelding]
Kreeg mijn nes 8 bit en megaman 1 erbij. Wat was ik blij,... en ik moest het een half jaar met megaman volhouden tot ik een nieuw spel mocht(wat heb ik hem vaak uitgespeeld toen)
yoaaaaaaaaaaah dit was ook mijn eerstequote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef ChuckyPancamo het volgende:
River Raid op de Commodore 64, ik was toen een jaar of 4, misschien iets jonger.
[afbeelding]
Dat was toendertijd prachtig, helicopters neerschieten en boten laten zinken met een straaljager![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |