nah ik dacht het nietquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:07 schreef mordradead het volgende:
mijn eerste game
[afbeelding]
Dat was mooi zeg, ik had geen kleurenscherm en kon dus het verschil tussen de drankjes niet zien waardoor ik op een gegeven moment precies wist welke je wel en niet kon drinken
ja , ik was ook niet veel ouder, ook speelde ik vaak rollerbal , alleen niet op commodore . maar op de MSXquote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef ChuckyPancamo het volgende:
River Raid op de Commodore 64, ik was toen een jaar of 4, misschien iets jonger.
[afbeelding]
Dat was toendertijd prachtig, helicopters neerschieten en boten laten zinken met een straaljager![]()
Volgens mij wel, je was zelf gewoon een q ofzo en de rest bestond ook gewoon uit grijzen streepjes en vreemde figuurtjes.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:14 schreef descendent1 het volgende:
Kent iemand het spelletje Castle toevallig, gezien de graphics (of liever gezegd het gebrek eraan) is het één van de allereeste spelen. Je moet dan uit t kasteel zien te komen.
ik had donkey kong 1, met de oranje hoesquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En mijn leukste spelletje was Monkey Island 1![]()
[afbeelding]
stunts is idd ook echt zaligquote:Op maandag 23 mei 2005 18:28 schreef Kopstoot het volgende:
Niet mijn eerste, maar wel het spel wat ik me van de pc het best kan herinneren!
[afbeelding]
Stunts!
Ik had dat spel toen op mijn 286, volgens mij heb ik het wel 4 maanden non stop gespeeldquote:Op maandag 23 mei 2005 18:11 schreef Heavana het volgende:
Wat ik het meest gespeeld heb toen der tijd was :
Street ROD
[afbeelding]
:| piemol....heb jij dat spel niet nog?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:19 schreef ExploZiv het volgende:
sega: sonic the hegdehog
[afbeelding]
snake maar dan op monochrome scherm 386 pc:
[afbeelding]
in kleur op pc: doom
[afbeelding]
:p
fuut jij ook al bandjesquote:Op maandag 23 mei 2005 18:45 schreef lotje11 het volgende:
Hmm geen idee welk spel, was wel met een bandje :S
En kan die taalvout uit de TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |