Ziet er niet mooi uit en voor het strand is het niks , maar om gewoon in een zwembad banen te zwemmen is het perfectquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef DarkElf het volgende:
zolang het maar niet zoiets is
[afbeelding]
das dan ook weer zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef DarkElf het volgende:
ja maar ik nam niet aan dat we het over sportief baantjes trekken hadden hier
Zoiets vind ik ook mooi voor mannenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:46 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
vriendlief en mijn broertje hebben zoiets, maar dan een speciale om mee te zwemmen. Ziet er goed uit, niet te strak, niet te wijd en niet te kort of te lang.
Soms zie je daar wel eens van die iets te dikke mannen in...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:02 schreef TopStyle het volgende:
[afbeelding]
Dit soort zwembroeken bevallen mij persoonlijk prima.
jaquote:
zoiets heb ik ook, maar dan in het groen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:07 schreef cs-Blade het volgende:
op de site van o'neill zie ik nu deze: [afbeelding]
maar welke short is dit nu??
http://www.oneilleurope.com
Zoiets heb ik ook voor baantjes zwemmen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
In Frankrijk en Italië móet je soms wel van die dingen hebben, omdat je anders niet in het water magquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
Ik zou dat echt weigeren. Ik bedoel, minstens ook een zwemshort!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:30 schreef DarkElf het volgende:net als in oostenrijk ergens waar we alleen met badmuts
het water in mochten.
In Oostenrijk ben ik die regel nooit tegengekomen, maar een jaar of acht geleden was ik op en Franse camping en daar mocht je dus het zwembad niet in als je een lange broek aanhad. Wat dus inhield dat alle jongens die broek uittrokken als ze het water ingingen (wel met ballenknijper eronderquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:30 schreef DarkElf het volgende:net als in oostenrijk ergens waar we alleen met badmuts
het water in mochten.
is wel lang geleden hoor maar goed
Merk(en)? Zaten wel een paar leuke tussen. Bovenste is zeker mooiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:43 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
Wat is ook aandoe ik zie er toch altijd skinny uit.
Als je daar mee zit moet je er wat aan doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
Liegbeest.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
Nee daar zitten we op te wachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:56 schreef Mister_string het volgende:
In deze zwembroek ben ik deze zomer weer te vinden op diverse stranden.
zwemmen doe ik toch nauwelijksquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb 2 half lange modellen tot boven de knie van Hilfiger en 1tje van polo sport. Ik hou niet zo van die strakke kleine broekjes. Wat ik ook lelijk vind zijn van die te lange modellen die tot onder je knie komen.
Maar er zijn dus mensen die degelijk rekening houden met wat het lekkerst zit met zwemmen? Dat is echt het laatste waar ik aan denk als ik een zwembroek koop. Hij moet gewoon mooi zitten!![]()
Nee ik ga alleen in het water om lekker af te koelen of lekker er wat in te badderen. Echt baantjes trekken doe ik nooit.quote:
Oh gadver hebben we die freak ook weerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:56 schreef Mister_string het volgende:
In deze zwembroek ben ik deze zomer weer te vinden op diverse stranden.
[afbeelding]
Hmmm, dat probleem heb ik op dit moment ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:29 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In Frankrijk en Italië móet je soms wel van die dingen hebben, omdat je anders niet in het water mag
Nee, want het gaat er juist om dat sommige mensen de hele dag in zo'n ding rond lopen, gewoon als broek, en dan gaan zwemmen. vinden ze niet schoonquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, dat probleem heb ik op dit moment ook.
Mag zo'n strak geval en dan een wijde eroverheen?
oooo...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee, want het gaat er juist om dat sommige mensen de hele dag in zo'n ding rond lopen, gewoon als broek, en dan gaan zwemmen. vinden ze niet schoon
Ja ik vind het ook vervelend.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
oooo...
Zucht...
Dan maar ff stad in binnenkort
[TK] Abercrombie and Fitch Surfshortquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:26 schreef Ri-Klain het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een lange surf short (dus tot over de knie) met gezellige surf-bloemen erop.
Iemand enig idee waar ik dat zou kunnen vinden in de regio Utrecht? In de sportwinkels hebben ze het namelijk niet en ken geen surfwinkel in de buurt.
heb je daar foto's of plaatjes van?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb 2 half lange modellen tot boven de knie van Hilfiger en 1tje van polo sport. Ik hou niet zo van die strakke kleine broekjes. Wat ik ook lelijk vind zijn van die te lange modellen die tot onder je knie komen.
Maar er zijn dus mensen die degelijk rekening houden met wat het lekkerst zit met zwemmen? Dat is echt het laatste waar ik aan denk als ik een zwembroek koop. Hij moet gewoon mooi zitten!![]()
H&M volgens mij nu.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:26 schreef Ri-Klain het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een lange surf short (dus tot over de knie) met gezellige surf-bloemen erop.
Iemand enig idee waar ik dat zou kunnen vinden in de regio Utrecht? In de sportwinkels hebben ze het namelijk niet en ken geen surfwinkel in de buurt.
57 cm was ie he, hmm NET iets te kort denk ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:51 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
[TK] Abercrombie and Fitch Surfshort![]()
ik doe hem juist weg omdat hij (net) over de knieën valt. hij is nieuw!
The Old Man in de Damstraat Amsterdam.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:38 schreef Ri-Klain het volgende:
[..]
57 cm was ie he, hmm NET iets te kort denk ik![]()
Ik zoek meer iets van deze lengte, maar dan dus met bloempjes.
[afbeelding]
Weet niemand winkels waar ik dit kan vinden? Mag ook in andere steden als Utrecht zijn btw, ik heb binnenkort toch vakantie, en ik ben regelmatig te vinden in Amsterdam en Rotterdam.
Ik ben namelijk niet zo thuis in de surf-winkels![]()
Die vind ik mooi!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef The_Punisher het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Langere broeken vind ik niet fijn zitten, zeker als je baantjes zwemt zijn die niet fijn omdat ze aan je benen blijven kleven.
en waar gekocht? Ik moet ook nog eens wat nieuwe kopen heb er nog 2 van vorig jaar maar daar ben ik wel weer op uitgekeken.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
die is cool
wat betaalde je der voor?
Ik heb deze in een surf-shop op zandvoort gekocht, kostte me 45 euroquote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef super-muffin het volgende:
die is cool
wat betaalde je der voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |