Merk(en)? Zaten wel een paar leuke tussen. Bovenste is zeker mooiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:43 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
Wat is ook aandoe ik zie er toch altijd skinny uit.
Als je daar mee zit moet je er wat aan doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
Liegbeest.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
Nee daar zitten we op te wachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:56 schreef Mister_string het volgende:
In deze zwembroek ben ik deze zomer weer te vinden op diverse stranden.
zwemmen doe ik toch nauwelijksquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb 2 half lange modellen tot boven de knie van Hilfiger en 1tje van polo sport. Ik hou niet zo van die strakke kleine broekjes. Wat ik ook lelijk vind zijn van die te lange modellen die tot onder je knie komen.
Maar er zijn dus mensen die degelijk rekening houden met wat het lekkerst zit met zwemmen? Dat is echt het laatste waar ik aan denk als ik een zwembroek koop. Hij moet gewoon mooi zitten!![]()
Nee ik ga alleen in het water om lekker af te koelen of lekker er wat in te badderen. Echt baantjes trekken doe ik nooit.quote:
Oh gadver hebben we die freak ook weerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:56 schreef Mister_string het volgende:
In deze zwembroek ben ik deze zomer weer te vinden op diverse stranden.
[afbeelding]
Hmmm, dat probleem heb ik op dit moment ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:29 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In Frankrijk en Italië móet je soms wel van die dingen hebben, omdat je anders niet in het water mag
Nee, want het gaat er juist om dat sommige mensen de hele dag in zo'n ding rond lopen, gewoon als broek, en dan gaan zwemmen. vinden ze niet schoonquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, dat probleem heb ik op dit moment ook.
Mag zo'n strak geval en dan een wijde eroverheen?
oooo...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee, want het gaat er juist om dat sommige mensen de hele dag in zo'n ding rond lopen, gewoon als broek, en dan gaan zwemmen. vinden ze niet schoon
Ja ik vind het ook vervelend.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
oooo...
Zucht...
Dan maar ff stad in binnenkort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |