Kan niet meer aanpassen misschien in de volgende OPquote:Op maandag 23 mei 2005 15:30 schreef Houniet het volgende:
@ TS
Dit moet even aangepast worden:
"Houniet loopt stage bij Smart Software bedrijf in Velp als systeem beheerder."
dank u
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
sterrelaan heb ik op gezeteafgelope jaar 2 jaar
ja wat is daar mee ????quote:Op maandag 23 mei 2005 15:25 schreef Mr-Z het volgende:
string met tijgerprint
Ja dat hebben verschilende klasgenoten van mij ook gemoeten nadat we na school 'ff' de kroeg indokenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:33 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Whehe heb me daar eens lazeres gezopen smiddags. Was wel een probleem. Moest nog een uur in de trein naar t zuiden. Vet lopen kotsen in die trein
*wil ook met draco in de bolquote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dus misschien heb ik met jou ook ooit in de bol gezeten![]()
Smiddags al bezopen zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 15:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja dat hebben verschilende klasgenoten van mij ook gemoeten nadat we na school 'ff' de kroeg indoken![]()
Online OP wordt ie ook aangepast vanavond.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kan niet meer aanpassen misschien in de volgende OP
tussen de lessen door is leukerquote:Op maandag 23 mei 2005 15:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja dat hebben verschilende klasgenoten van mij ook gemoeten nadat we na school 'ff' de kroeg indoken![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
is het mooiste wat er is.. en dan vooral door een druk winkelcentrum lopen![]()
Het mooiste wat er is, is s'middags bezopen zijn?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
of buite een lekkere sigaret mee gerooktquote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dus misschien heb ik met jou ook ooit in de bol gezeten![]()
Whaha. Alleen toeristen die zich dat opvallen. De rest is er al aan gewendquote:Op maandag 23 mei 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
een trouwdag is er niets bijquote:Op maandag 23 mei 2005 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het mooiste wat er is, is s'middags bezopen zijn?![]()
Met een mooie vrouw onder de arm hequote:Op maandag 23 mei 2005 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het mooiste wat er is, is s'middags bezopen zijn?![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik sleep altijd aan de hare mee... kreukt anders me blouche![]()
Want als je je uiterlijk niet mee hebt, dan moet je het van je kleren hebbenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik sleep altijd aan de hare mee... kreukt anders me blouche![]()
ik rook niet.. en er liep wel een lelijk meisje met rood haar bij ons .. bleghquote:Op maandag 23 mei 2005 15:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
of buite een lekkere sigaret mee gerookt
Btw mijn school zooi...
2 jaar psycho op sibeliuslaan
2 jaar ict op sterrelaan
nu ict op frederik laan... opleiding is verhuist
maaruh zat er nie toevallig een meisje (blond) alto met rode kapousjon vaak bij jullie daar...
ik een een maat noemde haar roodkapje... 70% van de tijd zo stoned als wat... EN LEKKER!!!!!!!!!!
Toen nog wel... nu niet meerquote:
nee ik kan goed beffe... kleren die ik aan heb is ook nie veel speciaal...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want als je je uiterlijk niet mee hebt, dan moet je het van je kleren hebben![]()
dat is klote voor hemquote:
Nee dat is "lullig" voor hem, zoals hij zelf uitdruktquote:
en kut voor haarquote:Op maandag 23 mei 2005 15:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee dat is "lullig" voor hem, zoals hij zelf uitdrukt
tsss een beetje karl zijn broeken dragenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nee ik kan goed beffe... kleren die ik aan heb is ook nie veel speciaal...
broeken van karl (nee geen hiphop da shop) t-shirt ZEEEEJman en blouse cna )
heb dus andere kwalities...
oh en stroomt latin bloed door me aders helpt ook om een of andere vage rede
We kennen wel een Stratum Middag Meet houdenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:42 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Toen nog wel... nu niet meer![]()
Dat waren eens tijden. En dan voordat we naar t station liepen naar die halve turk/pizzaboer/fritetent of wat het dan ook was gaan![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tsss een beetje karl zijn broeken dragen
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:18 schreef cyril_D-H het volgende:
[..]
Kehk nah, je moeh ni zeure vriend.
Je heb ni doohgedauwht,
dus je heb haar eerstuh keah nii verpest, er waz nl. geen eerstuh keah
Dus vingahs crossed en hope dat het volgende keer wel luk. Lik haar andahs ff om haah lekkah nat te krehguh.
![]()
MaSSol.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |