Kehk nah, je moeh ni zeure vriendquote:Op zondag 22 mei 2005 00:35 schreef EddieGuerrero het volgende:
Hallo mensen. Ik heb een probleempje. Ik heb sinds kort een vriendin en zei is nog maagd en ik niet meer en we wilde het vandaag doen maar ik kreeg hem niet naar binnen wat we ook deden. Ze was niet zenuwachtig of gespannen ofzo maar het lukte dus niet.
Ik vind het zo lullig want het is haar eerste keer en dat is dus niet gelukt nu en ik voel me daar nu lullig over. Ik wilde haar een mooie eerste keer geven en dat heb ik nu verpest eigenlijk. Ik ben nu bang dat als we het weer proberen dat het weer niet zal lukken en ze mij misschien niet meer wil dan.
What the fuck staat hierbovenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:18 schreef cyril_D-H het volgende:
[..]
Kehk nah, je moeh ni zeure vriend.
Je heb ni doohgedauwht,
dus je heb haar eerstuh keah nii verpest, er waz nl. geen eerstuh keah
Dus vingahs crossed en hope dat het volgende keer wel luk. Lik haar andahs ff om haah lekkah nat te krehguh.
![]()
MaSSol.![]()
Idd, technisch gezien heb je nog gewoon een tweede kans voor de eerste keerquote:Op zondag 22 mei 2005 01:15 schreef Chara het volgende:
als het niet gelukt is moet er dus nog een eerste keer komen
Mwa, ze is nog maagd en onervaren, gelijk beffen lijkt me niet handig. Rustig opbuwen, eerst maar eens een keer sex toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:36 schreef HenryHill het volgende:
Heb je haar al gevingerd en/of gebeft? De drempel voor dat soort handelingen ligt namelijk een stuk lager, en op die manier leert ze je meer vertrouwen op sexueel gebied.
Wat is dat nou voor onzin, er moet eerst geneukt worden voor er gebeft wordt ? Van beffen wordt je juist super nat en ontspannen, en dat is toch de bedoeling om de penetratie makkelijker te maken ?quote:Op zondag 22 mei 2005 10:09 schreef harlingen het volgende:
[..]
Mwa, ze is nog maagd en onervaren, gelijk beffen lijkt me niet handig. Rustig opbuwen, eerst maar eens een keer sex toch?
Ik heb dit ook weleens vroeger meegemaakt, lukte pas de 5e keer, maar wel veel lol gehad.
Mwah, bij mij is de volgorde toch écht andersom geweest, altijd... Langzaam opbouwen, een tijdje alleen zoenen, daarna een paar dates gefriemel, dan het echte handwerk, vervolgens mondwerk en een paar weken/maanden later ging het wippen zonder problemen...quote:Op zondag 22 mei 2005 10:09 schreef harlingen het volgende:
[..]
Mwa, ze is nog maagd en onervaren, gelijk beffen lijkt me niet handig. Rustig opbuwen, eerst maar eens een keer sex toch?
Ik heb dit ook weleens vroeger meegemaakt, lukte pas de 5e keer, maar wel veel lol gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |