abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27234404
Hallo mensen. Ik heb een probleempje. Ik heb sinds kort een vriendin en zei is nog maagd en ik niet meer en we wilde het vandaag doen maar ik kreeg hem niet naar binnen wat we ook deden. Ze was niet zenuwachtig of gespannen ofzo maar het lukte dus niet.

Ik vind het zo lullig want het is haar eerste keer en dat is dus niet gelukt nu en ik voel me daar nu lullig over. Ik wilde haar een mooie eerste keer geven en dat heb ik nu verpest eigenlijk. Ik ben nu bang dat als we het weer proberen dat het weer niet zal lukken en ze mij misschien niet meer wil dan.
Wazzup
  zondag 22 mei 2005 @ 00:37:46 #2
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_27234458
De tweede keer gaat het vast beter joh.
Een goed voorspel is het halve werk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 22 mei 2005 @ 00:39:58 #3
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_27234515
Als je tegen beter weten in door was gegaan had je het verpest.

Nu is het niet gelukt.

Dat is een wezenlijk verschil.
Jawohl Herr Kaloin!
  zondag 22 mei 2005 @ 00:45:19 #4
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27234667
ik zou me er niet al te druk overmaken.
de eerste keer is hoe dan ook altijd spannend, doe je niks aan joh.
volgende keer lekker spelen en rommelen, en de rest komt vanzelf O^
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27234680
Ja ik hoop dat het een kwestie van oefenen is en dat het goed komt.
Wazzup
  zondag 22 mei 2005 @ 00:46:28 #6
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27234697
tuurlijk komt het goed
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 22 mei 2005 @ 00:47:04 #7
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_27234708
Kan gebeuren, volgende keer beter en je meissie gewoon geruststellen he
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  zondag 22 mei 2005 @ 00:52:01 #8
19194 Oversight
◢◤
pi_27234843
nergens druk om maken.....

goede tip is ook om "er niet voor te gaan"

Als je besluit om "het"nog even niet te doen, ga je lekker weer over op knuffelen en friemelen...

mocht dat verder gaan dan laat je het gewoon gebeuren... NIETS MOET, alles mag....

zorg voor LOL, warmte, genegenheid, en RESPECT, en voorbehoedsmiddel....

dan kan je NIETS verkeerds doen.
◢◤
pi_27235024
Gewoon lekker schwaffelen!
pi_27235357
als het niet gelukt is moet er dus nog een eerste keer komen
pi_27235408
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:35 schreef EddieGuerrero het volgende:
Hallo mensen. Ik heb een probleempje. Ik heb sinds kort een vriendin en zei is nog maagd en ik niet meer en we wilde het vandaag doen maar ik kreeg hem niet naar binnen wat we ook deden. Ze was niet zenuwachtig of gespannen ofzo maar het lukte dus niet.

Ik vind het zo lullig want het is haar eerste keer en dat is dus niet gelukt nu en ik voel me daar nu lullig over. Ik wilde haar een mooie eerste keer geven en dat heb ik nu verpest eigenlijk. Ik ben nu bang dat als we het weer proberen dat het weer niet zal lukken en ze mij misschien niet meer wil dan.
Kehk nah, je moeh ni zeure vriend . Je heb ni doohgedauwht, dus je heb haar eerstuh keah nii verpest, er waz nl. geen eerstuh keah Dus vingahs crossed en hope dat het volgende keer wel luk. Lik haar andahs ff om haah lekkah nat te krehguh.

MaSSol.
pi_27235494
quote:
Op zondag 22 mei 2005 01:18 schreef cyril_D-H het volgende:

[..]

Kehk nah, je moeh ni zeure vriend . Je heb ni doohgedauwht, dus je heb haar eerstuh keah nii verpest, er waz nl. geen eerstuh keah Dus vingahs crossed en hope dat het volgende keer wel luk. Lik haar andahs ff om haah lekkah nat te krehguh.

MaSSol.
What the fuck staat hierboven

Laat haar gewoon lekker goed nat worden en probeer met twee vingers in haar te gaan en het een klein beetje op te rekken dan merk je vanzelf dat het makkelijker gaat en kan je voor het echte werk gaan.
pi_27235710
quote:
Op zondag 22 mei 2005 01:15 schreef Chara het volgende:
als het niet gelukt is moet er dus nog een eerste keer komen
Idd, technisch gezien heb je nog gewoon een tweede kans voor de eerste keer .
pi_27236064
quote:
Op zondag 22 mei 2005 01:23 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

What the fuck staat hierboven
Kort samengevat: Niets
  zondag 22 mei 2005 @ 01:48:15 #15
27605 Fixxxer
EET FUK!
pi_27236085
Volgende keer gaat het vast beter! Wie weet pak je dan wel het goede gaatje
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  zondag 22 mei 2005 @ 02:19:04 #16
88457 Brillies
www.brillie.nl
pi_27236559
Het is wel een drama... ze had je een beetje de weg kunnen laten zien.
pi_27236749
Als het niet gelukt is, was het dus óók niet haar eerste keer..
Dat zal dus de volgende keer (indien dan wel geslaagd) zijn
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  zondag 22 mei 2005 @ 02:36:30 #18
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27236778
Heb je haar al gevingerd en/of gebeft? De drempel voor dat soort handelingen ligt namelijk een stuk lager, en op die manier leert ze je meer vertrouwen op sexueel gebied. Als ze daar ontspannen van kan genieten, dan is de drempel naar het echte werk een stuk lager.

Let wel: dit betekent ws. dat je het echte werk een paak keer moet laten wachten...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 22 mei 2005 @ 08:56:55 #19
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_27237760
IK kan me herinneren dat het bij mij ook een keer zo ging en om nou te zeggen "genant" "eerste keer verpest" en al dat spul..... WELNEE
Probeer je het gewoon een andere keer weer of je friemeld nog effe verder. Ik denk dat jij het erger vindt dan zij hoor.
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
pi_27238213
Nu is het belangrijk dat je het niet gaat forceren. Je moet niet focussen op het "neuken" . Eerst zorgen dat ze op d'r gemak is. Ik vindt het niet echt nodig om te neuken, sex kan op vele manieren lekker zijn.
Alle televisie's de wereld uit, radio's aan de macht.
pi_27238252
quote:
Op zondag 22 mei 2005 02:36 schreef HenryHill het volgende:
Heb je haar al gevingerd en/of gebeft? De drempel voor dat soort handelingen ligt namelijk een stuk lager, en op die manier leert ze je meer vertrouwen op sexueel gebied.
Mwa, ze is nog maagd en onervaren, gelijk beffen lijkt me niet handig. Rustig opbuwen, eerst maar eens een keer sex toch?

Ik heb dit ook weleens vroeger meegemaakt, lukte pas de 5e keer, maar wel veel lol gehad.
pi_27239421
Trek je het niet zo aan, de eerste keer is toch niet de lekkerste vrijpartij die jullie zullen beleven. Pas na een tijdje ben je op elkaar ingespeeld, gaat alles soepel en kun je pas écht genieten.
pi_27240385
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:09 schreef harlingen het volgende:

[..]

Mwa, ze is nog maagd en onervaren, gelijk beffen lijkt me niet handig. Rustig opbuwen, eerst maar eens een keer sex toch?

Ik heb dit ook weleens vroeger meegemaakt, lukte pas de 5e keer, maar wel veel lol gehad.
Wat is dat nou voor onzin, er moet eerst geneukt worden voor er gebeft wordt ? Van beffen wordt je juist super nat en ontspannen, en dat is toch de bedoeling om de penetratie makkelijker te maken ?

HenryHill geeft gewoon goed advies, stel haar eerst op haar gemak, verwen haar, dan komt de rest vanzelf wel en zal ze daar waarschijnlijk minder zenuwachtig over zijn.
pi_27240607
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:09 schreef harlingen het volgende:

[..]

Mwah, bij mij is de volgorde toch écht andersom geweest, altijd... Langzaam opbouwen, een tijdje alleen zoenen, daarna een paar dates gefriemel, dan het echte handwerk, vervolgens mondwerk en een paar weken/maanden later ging het wippen zonder problemen...

Dus TS, wen eerst eens aan elkaars lichaam. Leg de nadruk niet op wippen, maar op intimiteit, op het samen zijn. Verwen haar en, heel belangrijk, laat haar ook jou verwennen. Het is namelijk ook belangrijk dat zij jóúw lichaam kent, dat maakt het een stuk makkelijker.

Doe rustig aan, leg de nadruk niet op seks. Het klinkt heel stom, maar als je bijvoorbeeld overal kaarsjes neer zet, rozen neer legt, dan geeft dat aan haar het gevoel dat het "nu wel heel goed moet gaan, want anders is het zonde". Of het bijzonder is of niet, gaat om het gevoel dat jij haar geeft. Laat haar voelen dat ze de mooiste vrouw op aarde is, dat ze de liefste is, dat je haar op handen draagt. Uiteindelijk maakt dát gevoel een eerste keer bijzonder...
pi_27240815
Bef en vinger haar tot ze drijfnat is en je er ook met 2 vingers tegelijkertijd inkunt. Als het dan niet lukt is het iets psychisch.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')