Laterquote:Op maandag 23 mei 2005 16:16 schreef Megter het volgende:
Medestagiairs, ik ben naar huis toe
Tot vanmiddag of anders morgen!
Ik dacht het gevonden te hebben, maar na 2.5 jaar maakte zij het uitquote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
geloven jullie in de ware liefde???
kijk zo denk ik nou ookquote:Op maandag 23 mei 2005 16:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee. niet in die ene ware. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die bij je passen
hou 'm stijf, en geen rare bochten maken. tot morgenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:16 schreef Megter het volgende:
WELTRUSTE!!!!!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:16 schreef Megter het volgende:
have fun.. hojjequote:Op maandag 23 mei 2005 16:16 schreef Megter het volgende:
oke goede reis!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:16 schreef Megter het volgende:
En ben "pas" 21 dus nog tijd genoegquote:Op maandag 23 mei 2005 16:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tuurlijk. met sommige mensen klikt het en met andere niet. Liefde is een biologisch stofje dat jezelf ook een beetje kan leiden.
Aaahhww vrouwen die moeten blozen zijn liefquote:Op maandag 23 mei 2005 16:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze keek me zo beduusd aan en toen schaamde ik me dat ik het afzegde
en dan zou dit je laatste liefde zijn? ik dacht het niet. er volgen er wel meerquote:Op maandag 23 mei 2005 16:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik dacht het gevonden te hebben, maar na 2.5 jaar maakte zij het uit![]()
top reden toch! waarom rood geworden dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
omdat ik op die avond ook naar de zwarte markt kan om mijn mening te geven over een eventuele restyling waar ik misschien ook voor betaald krijg
Ik na 5quote:Op maandag 23 mei 2005 16:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik dacht het gevonden te hebben, maar na 2.5 jaar maakte zij het uit![]()
Meldtquote:Op maandag 23 mei 2005 16:18 schreef Ballicious het volgende:
Wie maakt deel 112?
dat vond ik dus ff niet, want vervolgens schaamde ik me dat ik rood werd en werd ik alleen nog maar rooier.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaahhww vrouwen die moeten blozen zijn lief![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat zeg ik ook niet, maar één ware liefde is het inderdaad niet, het zijn er wel meerderequote:Op maandag 23 mei 2005 16:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en dan zou dit je laatste liefde zijn? ik dacht het niet. er volgen er wel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |