Jaquote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
geloven jullie in de ware liefde???
nee. niet in die ene ware. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die bij je passenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
alleen met jouquote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
suflaki dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:13 schreef tijgerwillie het volgende:
nee megter is niet suziki
Steeds meer, vooral op dinsdag en op woensdag nacht ook welquote:Op maandag 23 mei 2005 16:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee. niet in die ene ware. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die bij je passen
en mijn replyquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee en dit heeft toegevoegde waarde... eropin gaan.. dat is wel stoer hoor...
![]()
Ik mag het hopen, want ben er nog geen één tegengekomenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee. niet in die ene ware. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die bij je passen
nee dat bedoel ik nietquote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Steeds meer, vooral op dinsdag en op woensdag nacht ook wel
waarom afgezegd?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb net het afscheidsetentje van een collega af moeten zeggen. en ik werd helemaal rood. Zo genant!
Waarom werd je rood dan ?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb net het afscheidsetentje van een collega af moeten zeggen. en ik werd helemaal rood. Zo genant!
tuurlijk. met sommige mensen klikt het en met andere niet. Liefde is een biologisch stofje dat jezelf ook een beetje kan leiden.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, want ben er nog geen één tegengekomen
allready found it...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
omdat ik op die avond ook naar de zwarte markt kan om mijn mening te geven over een eventuele restyling waar ik misschien ook voor betaald krijgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |