Je kunt het beste zelf de grondwet lezen. Maar als ik je dan toch een leestip mag gevenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:21 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ok. vertel ons dan wat de 'nadelen' dan zijn.
ik wil overtuigd worden om 'nee' te stemmen
zometeen in het RTLnieuws vertellen ze over de fabeltjes en leugens over de grondwet.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:10 schreef EA het volgende:
[..]
Je kunt het beste zelf de grondwet lezen. Maar als ik je dan toch een leestip mag geven
http://etienne.chouard.fr(...)anhetlichtbrengt.htm
Hm ik heb t gemist, wat werd er gezegd?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zometeen in het RTLnieuws vertellen ze over de fabeltjes en leugens over de grondwet.
mss beinvloed of versterkt dat mijn standpunt.
ik ga zeker die website bekijken, maar niet nu.
de fabels en leugens:quote:Op maandag 23 mei 2005 19:51 schreef PeeJay het volgende:
[..]
Hm ik heb t gemist, wat werd er gezegd?
Pff, van RTL4 had ik natuurlijk ook niet anders verwacht. Komt er aan het einde van deze week ook niet zo'n propaganda programma op die zender waar de overheid vrolijk aan heeft meebetaald uit het noodpotje en uiteraard alleen Balkenende en zijn vriendjes welkom zijn om het domme volk er nog eens van te overtuigen dat VOOR het beste is?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
de fabels en leugens:
"Nederland wordt een provincie van Europa"
"de grote landen (zoals Fr en De) hebben meer macht dan de andere landen"
"de grondwet beinvloed (bevordert) de toelating van Turkeije'"
"Je moet niet alles lezen wat je gelooft" zei Loesje.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:10 schreef EA het volgende:
Je kunt het beste zelf de grondwet lezen. Maar als ik je dan toch een leestip mag geven
http://etienne.chouard.fr(...)anhetlichtbrengt.htm
Ok, dat wist ik nog niet hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
de fabels en leugens:
"Nederland wordt een provincie van Europa"
"de grote landen (zoals Fr en De) hebben meer macht dan de andere landen"
"de grondwet beinvloed (bevordert) de toelating van Turkeije'"
Ze lieten een verklaard voorstander(Nikolai) en een verklaard tegenstander(van Bommel) elkaars argumenten tot leugen bestempelen, zonder verdere uitleg... Nogal een weinigzeggend stukje nep-journalistiek inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:51 schreef PeeJay het volgende:
[..]
Hm ik heb t gemist, wat werd er gezegd?
Een grote economie beidt veel voordelen.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:02 schreef SlimShady het volgende:
[..]
tégen de grondwet en vóór de euro. die is nieuw.
De economie in de sovjet unie was ook erg groot, maar bood al die voordelen toch niet echt.............. Schaal kan voordelig zijn, maar dan moet een groot aantal andere factoren toch ook wel aanwezig zijn. Eén van die factoren is toch wel een vergaande handelsvrijheid, en dat zit er voorlopig met alle regels in Europa toch niet echt in.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een grote economie beidt veel voordelen.Lagere prijzen, groter werkgebied voor ondernemers, meer welvaart, etc etc.
De FP'ers hebben dit topic duidelijk nog niet gezien.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:51 schreef Sidekick het volgende:
70% tegen in de poll tot dusver is eigenlijk niet eens zo verrassend. Ik had meer tegenstemmers verwacht hier.
Ik ga trouwens voor stemmen.
Dan ben je dus tegen democratie, blijf je bij de volgende verkiezingen ook thuis?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef MrBadGuy het volgende:
referenda![]()
ik ben trouwens wel voor de grondwet, maar tegen referenda, ik ga denk ik niet stemmen.
Alsof je zonder referendum geen democratie hebt.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:36 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dan ben je dus tegen democratie, blijf je bij de volgende verkiezingen ook thuis?
Het geeft toch op zijn minst te denken dat 85% van de volksvertegenwoordiging voor zal stemmen terwijl uit peilingen blijkt dat i.i.g. meer dan 50% tegen is.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Alsof je zonder referendum geen democratie hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |