Ach jochie ga toch balharen kweken ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 13:37 schreef Youp het volgende:
wat was er dan zo radicaal aan?t komt toch neer op sterf oid
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:47 schreef Hugster het volgende:
wat is er dan?
ik heb overgens woens + vrijdag altijd vrij
Ik ga dan winkelenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:47 schreef Hugster het volgende:
wat is er dan?
ik heb overgens woens + vrijdag altijd vrij
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
en woensdag heb ik nodig voor zelfstudie
too much infoquote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef Youp het volgende:
[..]
nah... ik ben de hele dag aan t "zelfstuderen" op school
wat dus betekend dat ik me NIET zit te rukken >> zelfstudie = niet rukkenquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef Youp het volgende:
[..]
nah... ik ben de hele dag aan t "zelfstuderen" op school
hij bedoeld: hou je bek ff over je schoolquote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef Youp het volgende:
[..]
wat dus betekend dat ik me NIET zit te rukken >> zelfstudie = niet rukken
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij bedoeld: hou je bek ff over je school
BEGRIJPEND LEZEN
Vingeren dan ?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef Youp het volgende:
[..]
wat dus betekend dat ik me NIET zit te rukken >> zelfstudie = niet rukken
Daar heb je geen kutje voor nodig hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Youp het volgende:
[..]
misschien dat ik in mn volgende leven een kutje heb
nu niet iig
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar heb je geen kutje voor nodig hoor.
.
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag geen filmpjes afspelen, maar is dat die met die konijntjes?![]()
Welkom bek!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef Youp het volgende:
en daar ben ik (jammergenoeg voor sommigen) weer
hey ijsmeisquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:53 schreef Hugster het volgende:
anders openen jullie ff een youp en ijsmeis sc ergens
Doe niet zo flauwquote:Op maandag 23 mei 2005 15:00 schreef Hugster het volgende:
En als je weet hoe erg Mark youp haat![]()
dus dat is ook al een stem voor
en Bo is ook zeker voor
nu alleen nog Bas, Tjab, TF en Peu's mening....
dat gehoer heb ik ook altijdquote:Op maandag 23 mei 2005 15:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ga ik dus net even checken of mijn fiets nog leeft, wat denk je wat... HEEFT MIJN VOORBAND HET NU @#$(*)&@#$*(&@#$ BEGEVEN![]()
![]()
Eindelijk een hele achterband, krijg je dit
Als de fun van een clubje regulars wordt verziekt door 1 iemand dan mag daar toch zeker wel tegenin gegaan wordenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil anders wel een testcase topic openen
Want even serieus ik vind het best irritant worden, al dat loze gepraat over school, seks weet ik het allemaal. Dit topic is voor loze uitspattingen en eenmalige onderwerpen
Ik wordt er ECHT leip van, ik denk dat ik vanavond maar een "ZGAN" fiets ga scoren op centraalquote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat gehoer heb ik ook altijd![]()
![]()
ik heb al een keer aan de fietsenmaker gevraagd of ie geen massieve banden had want ik kwam er soms elke week
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil anders wel een testcase topic openen
Want even serieus ik vind het best irritant worden, al dat loze gepraat over school, seks weet ik het allemaal. Dit topic is voor loze uitspattingen en eenmalige onderwerpen
ik heb daar ook wel eens een mooie Gazelle kunnen scorenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wordt er ECHT leip van, ik denk dat ik vanavond maar een "ZGAN" fiets ga scoren op centraal
Van helen komt stelen, hermquote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wordt er ECHT leip van, ik denk dat ik vanavond maar een "ZGAN" fiets ga scoren op centraal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
I know, zo is de fiets van mijn huisgenoot ook hier gekomenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb daar ook wel eens een mooie Gazelle kunnen scoren
hij vroeg ¤20, maar ik ben er voor ¤5 mee van door gegaan
je moet gewoon weg lopen met van "dan niet johdan loop ik wel ff naar ander
"
NEE wacht wachtis het dan
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van helen komt stelen, hermUtrecht R'dam is me net wat te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet je die kerel de hele avond achtervolgenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
Als je trouwens een leuke knaak wil verdienen
Koop een goedkope fiets. Laat de sleutels van de sloten kopieren. Verkoop 'm en steel 'm 's avonds weer terug
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ohja kut. Ik was aan een essay bezig.
Whehehe herm er zitten allemaal mensen stiekem naar je kont te gluren hier
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:12 schreef Hugster het volgende:
Ik heb eens op Yorin gezien dat ze een hele mooie nieuwe fiets op Utrecht CS hadden gezet met een pijlzender erin en vastgezet met een matig slot.
Dat ding was binnen no time weg
eerst naar lombok, hun er achteraan, niet gelukt ze te pakken, en s'avonds vonden ze hem gedemonteerd terug onder een bed in een AZC
hebben ze de dief opgehangen?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:12 schreef Hugster het volgende:
Ik heb eens op Yorin gezien dat ze een hele mooie nieuwe fiets op Utrecht CS hadden gezet met een pijlzender erin en vastgezet met een matig slot.
Dat ding was binnen no time weg
eerst naar lombok, hun er achteraan, niet gelukt ze te pakken, en s'avonds vonden ze hem gedemonteerd terug onder een bed in een AZC
Waarom zeg je dat nouquote:Op maandag 23 mei 2005 15:14 schreef Hugster het volgende:
het is stiiiiiiiiilll aan de overkant!!! het is stiiiil aan de overkant!!![]()
het zijn ook altijd weer die kutmocro's ehquote:
Die snorretjes en die veel te kleine petjes zijn echt zoooooooo kansloos iddquote:Op maandag 23 mei 2005 15:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
het zijn ook altijd weer die kutmocro's eh![]()
gisteren ook een ploegje van die gasten van 13-15 in de bus
die kapsels![]()
![]()
die snorretjes
die petjes
die jassen
dat gedrag
ja en die opgeschoren haartjes danquote:Op maandag 23 mei 2005 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die snorretjes en die veel te kleine petjes zijn echt zoooooooo kansloos idd
Het zijn Mocro;s dat zegt genoegquote:Op maandag 23 mei 2005 15:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
het zijn ook altijd weer die kutmocro's eh![]()
gisteren ook een ploegje van die gasten van 13-15 in de bus
die kapsels![]()
![]()
die snorretjes
die petjes
die jassen
dat gedrag
Dan heb je je vrienden bij je?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:20 schreef Youp het volgende:
moet je hier 's avonds eens door de stad lopen.. word je nog misselijker van dan jullie van mij worden
Molukkers kunnen oke zijn ::Yquote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
Wij hebben hier voornamelijk Molukkers.
Maar die zijn wel oké.
nee... dan staat er op iedere hoek van de straat een groepje "buitenlanders" druk te doen en de hele buurt bij elkaar te schreeuwenquote:
Dude, je moet ook geen fietsen op de metro rails gooienquote:Op maandag 23 mei 2005 15:22 schreef hermandeperman het volgende:
Serious shit happening over here, zijn al 5 ambulance's voorbij gekomen
Als ik een fiets had was ik allang blij, en zou ik hem op zeker niet weggooienquote:Op maandag 23 mei 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, je moet ook geen fietsen op de metro rails gooien![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:26 schreef Hugster het volgende:
ja ze zijn heel jong al heeel brutaal
ik zat in kanaleneiland op school, we liepen daar, komt zo'n gastje op ons af van ik denk 10 jaar. Vraagt ie aan een vriend van me waarom zo'n achterlijke lelijke achterlijke koptelefoon ophad (zo'n DJ ding van Bose).
Hij zei dat je daar mee durft te lopen johkoop gewoon oordopjes
er was niemand in de buurt en dat kind heeft 1 keiharde trap recht in z'n maag gehad![]()
Kind flikkerd krijsend op de grond.
Het voelde wat vreemd omdat hij nog maar zo jong was, maar het is ook een kutmocro en dat deed dat gevoel zeeeer snel verdwijnen![]()
whehehehehehequote:Op maandag 23 mei 2005 15:26 schreef Hugster het volgende:
ik zat in kanaleneiland op school, we liepen daar, komt zo'n gastje op ons af van ik denk 10 jaar. Vraagt ie aan een vriend van me waarom zo'n achterlijke lelijke achterlijke koptelefoon ophad (zo'n DJ ding van Bose).
er was niemand in de buurt en dat kind heeft 1 keiharde trap recht in z'n maag gehad![]()
Het voelde wat vreemd omdat hij nog maar zo jong was, maar het is ook een kutmocro en dat deed dat gevoel zeeeer snel verdwijnen![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:26 schreef Hugster het volgende:
En ze noemen iedereen oomsquote:Op maandag 23 mei 2005 15:30 schreef Hugster het volgende:
en ik heb btw een paar molukse vrienden, zijn erg toffe lui, die familie's zijn ook echt fucking aardig
maar ook zorgzaam, want er hoeft maar 1 ding te gebeuren en dan stappen alle ooms in de auto![]()
![]()
quote:
minder blowen man, gaat op je geheugen werkequote:Op maandag 23 mei 2005 15:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
godverdomme![]()
![]()
ik had al het gevoel dat ik wat vergeten was
Fugie![]()
![]()
waar herken ik dat vanquote:Op maandag 23 mei 2005 15:30 schreef Hugster het volgende:
en ik heb btw een paar molukse vrienden, zijn erg toffe lui, die familie's zijn ook echt fucking aardig
maar ook zorgzaam, want er hoeft maar 1 ding te gebeuren en dan stappen alle ooms in de auto![]()
![]()
ben geen stagair (meer)quote:Op maandag 23 mei 2005 15:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
minder blowen man, gaat op je geheugen werke
En ijsmeis en jaap, ga dan in staigiare slowchat spammen, daar doen alle kansloze mensen dat.
Mij bestquote:Op maandag 23 mei 2005 15:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
minder blowen man, gaat op je geheugen werke
En ijsmeis en jaap, ga dan in staigiare slowchat spammen, daar doen alle kansloze mensen dat.
jij mag wel blijven hoorquote:
lekkere leverancier geweest van Applequote:Op maandag 23 mei 2005 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
Hugo:
http://www.nu.nl/news/529(...)atterijen_terug.html
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lekkere leverancier geweest van Apple
Stroomkabel erin en dan accu eruit werkt bij mij altijd wel, kan dat bij jou nietquote:Op maandag 23 mei 2005 15:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik nu alleen ff geen zin om m'n laptop uit te doen en te gaan kijken op m'n accu of de mijne erbij zit
maar ik denk het wel, deze komt uit november 2004.
Als je je ballen verbrandt weet je genoegquote:Op maandag 23 mei 2005 15:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik nu alleen ff geen zin om m'n laptop uit te doen en te gaan kijken op m'n accu of de mijne erbij zit
maar ik denk het wel, deze komt uit november 2004.
nou de onderkant van dat ding is al loeiheet hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je je ballen verbrandt weet je genoeg
ff proberen, als ik binnen nu en een minuut opeens offline ben op msn dan weet je hoe het bij Apple werktquote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stroomkabel erin en dan accu eruit werkt bij mij altijd wel, kan dat bij jou niet
Ik had laatst zo'n 17 inch 1,6 centrino laptop verkocht.. dat ding bleef gewoon koud.. was niet lekker op schootquote:Op maandag 23 mei 2005 15:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
nou de onderkant van dat ding is al loeiheet hoor
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
ff proberen, als ik binnen nu en een minuut opeens offline ben op msn dan weet je hoe het bij Apple werkt
54mbps, waar heb je dat voor nodig in het cafe?? 10 is zat voor internetquote:Op maandag 23 mei 2005 15:42 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem zit met 54 mbps draadloos in het cafe
De mijn wordt wel heetquote:Op maandag 23 mei 2005 15:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik had laatst zo'n 17 inch 1,6 centrino laptop verkocht.. dat ding bleef gewoon koud.. was niet lekker op schoot![]()
Ideaal hequote:Op maandag 23 mei 2005 15:42 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem zit met 54 mbps draadloos in het cafe
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDquote:Op maandag 23 mei 2005 15:44 schreef Hugster het volgende:
ik werk nu zonder accu
en mij accu is gevaarlijk
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
centrino niet.. echt kut.. kreeg gewoon koude ballen enzo![]()
![]()
m'n ma heeft ook een Centrino 1.6 en dat ding wordt loeiheetquote:Op maandag 23 mei 2005 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
Universiteits netwerkquote:Op maandag 23 mei 2005 15:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
54mbps, waar heb je dat voor nodig in het cafe?? 10 is zat voor internet
of ze moeten daar een ECHT snelle verbinding hebben
[..]
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND [afbeelding]
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Universiteits netwerk
* Xtreem is vergaderen
[..]
![]()
Zo heeft mn broertje ook 2jr lang gratig geinternetquote:Op maandag 23 mei 2005 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit ook op een Centrino
Meesterlijk dingen, lekker WLAN's opzoeken die niet goed afgeschermd zijn
mmm..quote:Op maandag 23 mei 2005 15:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
m'n ma heeft ook een Centrino 1.6 en dat ding wordt loeiheet
bluejackenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
Aaah wacht eens kijken of er bluetooth dingen in de buurt zijn
Dat lijkt misschien zo, maar dat is niet zo hoor.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:50 schreef Youp het volgende:
zo had ik in frankrijk vorige zomer ook internet.. maat van me die mee was doet hts computerbreuzel en die heeft er nogal verstand van
moet je em misschien aanzettenquote:
nee weet ik, t is best simpel.. als je het 1x gedaan hebt of je de moeite er voor neemt om te ontdekken hoe networkstumbler (of iets vergelijkbaars) werkt...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien zo, maar dat is niet zo hoor.
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mmm..
waarschijnlijk dezelfde leverancier als van die Apple![]()
of er wordt een grafische kaart/HDD enz. veeeeeeelste warm.
Staat op allebei aanquote:
Mijn komprak blaast ook als de ziektequote:Op maandag 23 mei 2005 15:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
nou die fan gaat ook echt om de 5 minuten op panic stand![]()
Het is een fujitsu en in de winkel was die herrie niet opgevallen, nou ging ik weer terug naar de winkel om eens goed te luisteren of ik het nu wel hoorde, en ja het showmodel had het ook
Mijn PB is 99% van de tijd doodstil
Als je dan op school aan tafel zit en iedereen klapt die Micromaxxx / Medion dingen open die vol staan te blazen kijk ik ze echt aan met een blik van
en dan zeggen je al JA JA JA we weten het![]()
Vreemd....quote:Op maandag 23 mei 2005 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Staat op allebei aan
En ze staan ook allebei op zichtbaar, maar ze kunnen elkaar niet vinden
koop dan wat fatsoenlijks manquote:Op maandag 23 mei 2005 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn komprak blaast ook als de ziekte
heeft het hiervoor gewerkt?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Staat op allebei aan
En ze staan ook allebei op zichtbaar, maar ze kunnen elkaar niet vinden
Ja, laat hij iets kopen wat zelfvernietingend is met zón brandbare accu, het nieuwste van het nieuwstequote:
ik praat niet iedereen naar apple toe ofzo hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, laat hij iets kopen wat zelfvernietingend is met zón brandbare accu, het nieuwste van het nieuwste![]()
![]()
HAPquote:Op maandag 23 mei 2005 16:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik praat niet iedereen naar apple toe ofzo hoor
je kan ook goede en stille windows laptops kopen
Nee nog niet gewerkt want de laptop is nagelnieuw. Op m'n telefoon heeft het wel al vaak genoeg gewerkt. BT is ingebouwd, het BT lampje brand ook. En kan idd niks vinden binnen een halve seconde.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
heeft het hiervoor gewerkt?
BT ingebouwd of een USB dongle?
Windows eigen BT utility? Zo ja, duurt het zoeken nog geen halve seconde en zegt hij dan al direct dat hij niets gevonden heeft?
driver probleemquote:Op maandag 23 mei 2005 16:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee nog niet gewerkt want de laptop is nagelnieuw. Op m'n telefoon heeft het wel al vaak genoeg gewerkt. BT is ingebouwd, het BT lampje brand ook. En kan idd niks vinden binnen een halve seconde.
uhuquote:Op maandag 23 mei 2005 16:29 schreef PeuRac het volgende:
bij de Koning?Alleen bij King-Cars verkoop ik auto's hier bij de koning pakken ze als t ff kan gewoon de klant van me af
bij King-Cars maak ik betere deals als de baas zelf
![]()
quote:
meestal ververs ik om de paar crossen (als ze het zolang volhoudenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:44 schreef Youp het volgende:
gewoon halfsyntheet blijven gebruiken... als je je blok zwaar belast (crossen) moet je gewoon vaker je olie verversen en dan gebeurt er niks mee hoor
dat gekloot met verschillende soorten olie is ook niks..
geen volsyntheet er in flikkeren dusquote:Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
meestal ververs ik om de paar crossen (als ze het zolang volhouden).
helaas is van mijn Kadett GSI crossauto nu de koppakking lek....
die ga ik dus aankomend weekend voluit kapot trappen....![]()
[sluikreclame]
aanstaande zondag 29 mei in bornerbroek NK AUTOCROSS!!!!
http://www.autosportbornerbroek.nl
kom allen!
[/sluikreclame]
volsyntheet heeft wat betere smerende eigenschappen enzo.. gaat over t algemeen ook langer mee..quote:Op maandag 23 mei 2005 18:12 schreef aKra het volgende:
Wat is uberhaupt het echte verschil tussen half-syntheet en vol-syntheet in dit geval? (Autosport laten we beetje zeggen?).
Nope rij zelf geen NK's (te duur...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:09 schreef Youp het volgende:
[..]
geen volsyntheet er in flikkeren dus
reed je laatst ook mee met de NK in Kessel trouwens? daar ben ik geweest
ja... gewoon doen wat de fabrikant opgeeftquote:Op maandag 23 mei 2005 18:16 schreef aKra het volgende:
Owkee
Maar gewoon als je altijd half gebruikt gewoon half blijven gebruiken
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:00 schreef ook_gek het volgende:
Oke en nu het volgende.
WTF is er allemaal aan de hand met mensen die moeten komen en die moeten gaan?
Youp is kansloos dat wisten we al en dus moet je die behandelen als een half tamme jostie. Niks nieuws. Maar eerlijk is eerlijk. Ook voor een half tamme debiel moet er plaats zijn
Maar wie o wie kan me nou uitleggen wat er allemaal aan de hand is heb het niet gevolgt. Ik wil graaaaaaaaaaaaag weten wat het verhaal is. Want ik wil natuurlijk niet alles missen![]()
En ijsmeis is vertrokken uit de SC? Hmmmm dat is vertieft![]()
Wie o wie gaat mij in 5 regels bij lullen. Heb geen zin om hele verhalen te lezen![]()
ach een paar lui willen me weg hebben, nog niet duidelijk aangegeven waarom buiten datgeen wat jij zegtquote:Op maandag 23 mei 2005 19:00 schreef ook_gek het volgende:
Oke en nu het volgende.
WTF is er allemaal aan de hand met mensen die moeten komen en die moeten gaan?
Youp is kansloos dat wisten we al en dus moet je die behandelen als een half tamme jostie. Niks nieuws. Maar eerlijk is eerlijk. Ook voor een half tamme debiel moet er plaats zijn
Maar wie o wie kan me nou uitleggen wat er allemaal aan de hand is heb het niet gevolgt. Ik wil graaaaaaaaaaaaag weten wat het verhaal is. Want ik wil natuurlijk niet alles missen![]()
En ijsmeis is vertrokken uit de SC? Hmmmm dat is vertieft![]()
Wie o wie gaat mij in 5 regels bij lullen. Heb geen zin om hele verhalen te lezen![]()
scheelt nogal dat mn vriendin een meid is, en echt niet gepest werd.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:37 schreef Hugster het volgende:
ik vind korfbal trouwensec ht een enorme duffe watjes sport
een verzameling van mensen die allemaal gepest worden op school
die broekjes alvoor jongens
had je een paar uurtjes geleden hier moeten zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 19:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat een domme shit@ mensen eruit willen hebben enzo
Mee eens. Maar als uitzondering op de regel mag alexxxx weg. Die heeft geen nuttig ding toe te voegen aan de SC dus dat is zonde van elke posts binnen de SCquote:Op maandag 23 mei 2005 19:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat een domme shit@ mensen eruit willen hebben enzo
Nou laat ik dan maar even de reden vertellen. Omdat je verhalen gewoon zwaar kansloos zijn. Ze zijn niet leuk ze komen gewoon triest over dus doe je zelf een lol en kap daar mee. Verhalen over vrienden die niet terug bellen omdat ze aan het neuken zijn mogen dan weer wel. Want dat zijn de leuke dingenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ach een paar lui willen me weg hebben, nog niet duidelijk aangegeven waarom buiten datgeen wat jij zegt![]()
nou zo veel verhalen vertel ik nieteens..quote:Op maandag 23 mei 2005 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mee eens. Maar als uitzondering op de regel mag alexxxx weg. Die heeft geen nuttig ding toe te voegen aan de SC dus dat is zonde van elke posts binnen de SC
[..]
Nou laat ik dan maar even de reden vertellen. Omdat je verhalen gewoon zwaar kansloos zijn. Ze zijn niet leuk ze komen gewoon triest over dus doe je zelf een lol en kap daar mee. Verhalen over vrienden die niet terug bellen omdat ze aan het neuken zijn mogen dan weer wel. Want dat zijn de leuke dingen![]()
Oh en jij staat net iets boven alexxxx dus reken uit hoe erg het is![]()
Oke NEXT ik wil verhalen horen en ik los ze op![]()
Dat zijn verhalen die wel leuk zijn. Verhalen zoals laatst dat je bijna een 1 of andere glaze bol om tieft toen je bier ging halen is niet leuk. Kijk wanneer je die bol om had getieft was het wel weer leuk geweest.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:24 schreef Youp het volgende:
[..]
nou zo veel verhalen vertel ik nieteens..ik lul gewoon wat (idd kansloze) onzin.. maar dat doen er wel meer hier in de sc
iedereen eigenlijk
ja ik snap het.. hoe lomper/kanslozer, hoe beterquote:Op maandag 23 mei 2005 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zijn verhalen die wel leuk zijn. Verhalen zoals laatst dat je bijna een 1 of andere glaze bol om tieft toen je bier ging halen is niet leuk. Kijk wanneer je die bol om had getieft was het wel weer leuk geweest.
Snap je het idee?
hij had anders wel een nuttige post over half/vol synteet....quote:Op maandag 23 mei 2005 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zijn verhalen die wel leuk zijn. Verhalen zoals laatst dat je bijna een 1 of andere glaze bol om tieft toen je bier ging halen is niet leuk. Kijk wanneer je die bol om had getieft was het wel weer leuk geweest.
Snap je het idee?
ik heb allemaal geld gehadquote:Op maandag 23 mei 2005 18:28 schreef Sjoewe het volgende:
Hugo gefeliciflapstaartHeb je nog wat leuks gekregen? Een enkeltje nu toch echt op kamers?
maar nuttig is niet leukquote:Op maandag 23 mei 2005 19:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hij had anders wel een nuttige post over half/vol synteet....![]()
Youpquote:Op maandag 23 mei 2005 19:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ach een paar lui willen me weg hebben, nog niet duidelijk aangegeven waarom buiten datgeen wat jij zegten een aantal willen ijsmeis ook dr uit hebben en dus is ze maar gegaan
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Snap je het idee?
snap het, je hebt ook gelijk eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
YoupIk hoef jou niet weg te hebben, noch IJsmeis, noch iemand anders, maar ik wordt gewoon echt hoorndol van het gezever over geilheid, ongesteldheid, seksualiteit etc etc. Allemaal dingen waar er nooit over gepraat werd hier omdat er specifieke subforums voor zijn en dan in ene wordt je doodgegooid met al die onderwerpen in een dialoog tussen twee of drie users die posten in een tempo wat ik echt amper bijhoud, waardoor er eigenlijk geen plaats meer is om over iets anders te kunnen praten. Alsof je op een verjaardagsfeestje zit en iedereen babbelt wat met elkaar, maar jij gaat midden in de kring staan en begint keihard te schreeuwen hoe hard je wel niet geneukt wil worden
Dan eis je alle aandacht op, en even is dat niet leuk, maar stel je voor dar er twee uut lang zoiemand staat dan kan je diegene wel schieten..
Ik hoop dat mijn punt nu wel duidelijk is.
geen leuke opmerkingquote:Op maandag 23 mei 2005 19:27 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik snap het.. hoe lomper/kanslozer, hoe beter
Ga jij eens even gauw opzoeken wie daar steeds over begintquote:Op maandag 23 mei 2005 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
YoupIk hoef jou niet weg te hebben, noch IJsmeis, noch iemand anders, maar ik wordt gewoon echt hoorndol van het gezever over geilheid, ongesteldheid, seksualiteit etc etc. Allemaal dingen waar er nooit over gepraat werd hier omdat er specifieke subforums voor zijn en dan in ene wordt je doodgegooid met al die onderwerpen in een dialoog tussen twee of drie users die posten in een tempo wat ik echt amper bijhoud, waardoor er eigenlijk geen plaats meer is om over iets anders te kunnen praten. Alsof je op een verjaardagsfeestje zit en iedereen babbelt wat met elkaar, maar jij gaat midden in de kring staan en begint keihard te schreeuwen hoe hard je wel niet geneukt wil worden
Dan eis je alle aandacht op, en even is dat niet leuk erg, maar stel je voor dat er twee uur lang zoiemand staat dan kan je diegene wel schieten..
Ik hoop dat mijn punt nu wel duidelijk is.
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geen leuke opmerking
Oke maar even het verhaal duidelijker en langer maken![]()
Punt 1
Alexxxxx ga ik geen lettertjes aan verpesten. Die moet gewoon lekker buiten de SC blijven.
Punt 2
Youp komt vaak kansloos over doet hij allemaal zelf. Hij zet zich kennelijk graag neer als half tamme jostie zonder enig idee dat hij leeft.
Doe daar wat aan reageer gewoon leuk maar niet totaal nutteloos is zo jammer. Soms heb je leuke verhalen. Zie in een eerdere reactie van mij welke BV
Punt 3
ijsmeis. Het is mij totaal onduidelijk dat die opeens weg moet? Leuke SC user met humor en leuke reacties dus waarom haar weg willen hebben?
Punt 4
Laten we nou niet allemaal te moeilijk gaan doen wil je een reactie niet lezen reageer daar dan gewoon niet op. Een verhaal over school tussen 2 users kansloos vinden is even kansloos als een verhaal over een fiets met een lekke voorband. Onee wacht dat zijn 2 users die langer mee lopen dus dan mag het? Mogen die users zelf even aangeven wat hier krom aan is.
Punt 5
Als we allemaal lekker tegen elkaar gaan lopen kankeren word het er niet gezelliger op hier. Uit het verleden is dat al lang gebleken. En ja dat kan ik je verzekeren heb het al een paar keer mee gaakt. De echte vaste PTA SC users weten dat maar al te goed. Dat is dus nog voor de tijd van velen van jullie. Zelfs nog voor Hugster. ( jezus nu kom ik oud over zeg)
Punt 6
Oke jongens allemaal broek uit en goedmaaksex doen dan is alles weer over en is iedereen weer blij en heeft iedereen een voldaan gevoel![]()
Punt 7
Ik heb al een paar dagen last van mijn darmen daar dacht ik slim vitamine C bruistabletten in te nemen. Kom ik er net achter dat die al ruim een jaar verlopen zijn betreft datum. Krijg direct een sterk gevoel dat ik weet waar die maag klachten vandaan komen![]()
Zo einde verhaal einde discussie en ijsmeis kom terug![]()
Vroeger hadden we het hier over opels manta's vs. volkswagen caddy', niet bestaande Audi's en absurd grote vleugels op Toyota'squote:Op maandag 23 mei 2005 19:34 schreef ook_gek het volgende:
Shit man ik kom opeens serrieus over![]()
Weg imago
jij was wegquote:Op maandag 23 mei 2005 19:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga jij eens even gauw opzoeken wie daar steeds over begint.
Eng he als dingen verranderenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vroeger hadden we het hier over opels manta's vs. volkswagen caddy', niet bestaande Audi's en absurd grote vleugels op Toyota's
Search werkt nietquote:Op maandag 23 mei 2005 19:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga jij eens even gauw opzoeken wie daar steeds over begint.
Vroeger was alles beterquote:
toen kon je nog je klouwen aan de koluh kachel brandenquote:
begin hier (vorige pagina) ff te lezenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef ThaFreak het volgende:
hoi, wie praat mij even bij waar het allemaal om gaat![]()
ja hallo jij bent modje jij moet bij lezenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef ThaFreak het volgende:
hoi, wie praat mij even bij waar het allemaal om gaat![]()
*meldt*quote:Op maandag 23 mei 2005 19:34 schreef ook_gek het volgende:
Als we allemaal lekker tegen elkaar gaan lopen kankeren word het er niet gezelliger op hier. Uit het verleden is dat al lang gebleken. En ja dat kan ik je verzekeren heb het al een paar keer mee gaakt. De echte vaste PTA SC users weten dat maar al te goed.
mjah de totale waarde van t voertuig stijgt met 50% ofzo..quote:Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
En keihard beweren dat sportvelgen werkelijk iets toevoegen aan een Caddy SDI
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
The old daysquote:Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
dat heb je als het goed is zelf door, en ik krijg ook wel eens wat door op msnquote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wie bepaalt eigenlijk wie kansloos is en wie niet?
Ja ik duhuquote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wie bepaalt eigenlijk wie kansloos is en wie niet?
Deels mee eens zeker dat youp verhaal ik hem hem daar al op gewezen en hij belooft beterschap. En zeg nou zelf soms moet je wel een half tamme jostie hebben om je op uit te levenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:45 schreef Hugster het volgende:
ijsmeis hoeft van mij ook niet weg hoor![]()
alleen gaat de sc gewoon veeel te hard met veel te veel bagger tussen youp en ijsmeis, daarom zeg ik neem lekker een appart topic.
ijsmeis zit toch de hele dag te fokken met 25 tabs fok open, dus dan kan ze een appart topicje er ook wel naast bij houden
En ik irriteer me gewoon aan youp's josti gedrag, wat hij dan heel leuk wil brengen van kijk mij nou stoer zijn dan
Maar ik denk echt bij vrijwel elke post van youp:
En wat was die tijd mooi he dat we elkaar aan het dood waren wenzenquote:
moet nog steeds heel veel moeite doen om niet te reageren op Caddy/Velgen topics....quote:
ijsmeis zit maar in 2 topics hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 19:45 schreef Hugster het volgende:
ijsmeis hoeft van mij ook niet weg hoor![]()
alleen gaat de sc gewoon veeel te hard met veel te veel bagger tussen youp en ijsmeis, daarom zeg ik neem lekker een appart topic.
ijsmeis zit toch de hele dag te fokken met 25 tabs fok open, dus dan kan ze een appart topicje er ook wel naast bij houden
En ik irriteer me gewoon aan youp's josti gedrag, wat hij dan heel leuk wil brengen van kijk mij nou stoer zijn dan
Maar ik denk echt bij vrijwel elke post van youp:
Jo klein iel mannetje ga toch fietsen. Gun mij nou dit momentquote:Op maandag 23 mei 2005 19:49 schreef Hugster het volgende:
en o_g, prijs jezelf eens ff niet de hemel in joh dwaas
"ik heb het ff opgelost"
dat zeg ik, en met mij fugie, herman enz.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ijsmeis zit maar in 2 topics hooren zij hoeft zeker niet weg
![]()
ijsmeis is![]()
bij youp heb ik t zelfde als jij.
Peu is verliefd op ijsmeis. Peu is verliefd op ijsmeis. Peu is verliefd op ijsmeisquote:Op maandag 23 mei 2005 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ijsmeis zit maar in 2 topics hooren zij hoeft zeker niet weg
![]()
ijsmeis is![]()
bij youp heb ik t zelfde als jij.
en nou niet overdrijven hequote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat zeg ik, en met mij fugie, herman enz.
en o_g, soms een jostie nodig? 50% van de sc posts zijn van youp
ja weet ik dat ik kom hier niet zo veel meer dus ik speel of safequote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat zeg ik, en met mij fugie, herman enz.
en o_g, soms een jostie nodig? 50% van de sc posts zijn van youp
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
moet nog steeds heel veel moeite doen om niet te reageren op Caddy/Velgen topics....
wich reminds me, ik moet de rekeningen van de therapie nog betalen....![]()
Haha, meesterlijk, foto's?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:00 schreef PeuRac het volgende:
Mn broertje heeft sinds vandaag zijn rijbewijs, rijdt hij de auto van mn pa vol achteruit de tuin in![]()
![]()
Echt de halve voortuin naar de klote
![]()
t enige dat ik naar mn hoofd gegooid gekregen heb de laatste tijd is dat ik een mogool benquote:Op maandag 23 mei 2005 19:58 schreef Hugster het volgende:
punt blijft gewoon, ik en een vele anderen vonden het hier eerst erg gezellig, en nadat youp weer is begonnen met posten is er bij velen behooorlijk wat irritatie gekomen...
kan op verschillende manieren opgelost worden, of je past je aan, of je rot op
Ik en vele met mij zeggen ook niet dat wij wel of niet bepalen wie er wel of niet mogen posten. Maar we spreken wel onze wensen uit betreft het wel of niet posten van users. En dat is iets andersquote:Op maandag 23 mei 2005 19:58 schreef ThaFreak het volgende:
laten we eerst vooropstellen dat niemand hier in de slowchat bepaald wie er wel of niet mag posten![]()
ten tweede ben ik het wel eens dat sommige gesprekken beter prive kunnen bv via msn of mail bijvoorbeeld dan via de slowchat.....
De slowchat is er om met zijn alleen een beetje slap te lullen over van alles en nog wat en het moet natuurlijk geen 2 man show worden wie dat ook zijn!
Meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk.....![]()
ja ik heb weinig tijd man ik ga het wel snel doen neem in de tussen tijd even eenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:55 schreef aKra het volgende:
Wow hele verhalen
Zeg ook_gek gaat jij mij nog op MSN toevoegen zodat ik al die geheime informatie kan doorgeven?
Komt door mijquote:Op maandag 23 mei 2005 20:00 schreef Hugster het volgende:
en ik vind youps postgedrag de laaste pagina's al flink verbeterd
Vergeten te maken, ik lang helemaal dubbel manquote:
quote:
Was het toevallig een automaat of kan die dwaas niet schakelen of gelest in een VW Golf ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vergeten te maken, ik lang helemaal dubbel manecht, je had em moeten zien kijken
![]()
En hij wou mijn auto nog wel lenen![]()
![]()
![]()
ga ik niet redden ik moet nu echt weg of vanavond laat of anders morgen pasquote:
Ja slet, kan je achtergrond op leechen zetten, jij bent echt een jostiequote:Op maandag 23 mei 2005 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga ik niet redden ik moet nu echt weg of vanavond laat of anders morgen pas
Bedankt he![]()
ik probeer mijn imago te redden als dwaasquote:
Nee, handbak, hij reed achteruit en er zitten parkeer sensoren opquote:Op maandag 23 mei 2005 20:05 schreef aKra het volgende:
[..]
Was het toevallig een automaat of kan die dwaas niet schakelen of gelest in een VW Golf ofzo?
Meer dan ik wachtwoorden kan onthoudenquote:
"Hmmm de aandrijflijn piept... Hmmm of zijn het de remmen? *BONK* Oooow, parking assistquote:Op maandag 23 mei 2005 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, handbak, hij reed achteruit en er zitten parkeer sensoren op![]()
ja doe nu al 4 dingen tegelijk en moet nu echt weg en ja alweerquote:Op maandag 23 mei 2005 20:05 schreef aKra het volgende:
[..]
Ja slet, kan je achtergrond op leechen zetten, jij bent echt een jostie![]()
Nee; ik zeg toch net dat ik meer klonen heb dan ik wachtwoorden kan onthoudenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
probeer eens met al je kloons te posten nu hier
Je vergeet: Tenzij het Hermandeperman en Sjoewe zijn die de hele nacht al practiserend over kantelen en roken praten maar het niet voor elkaar krijgen om de PC uit te zetten en gewoon te gaan slapenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:58 schreef ThaFreak het volgende:
De slowchat is er om met zijn alleen een beetje slap te lullen over van alles en nog wat en het moet natuurlijk geen 2 man show worden wie dat ook zijn!
En wat als er nou maar 2 mensen online zijn?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:58 schreef ThaFreak het volgende:
laten we eerst vooropstellen dat niemand hier in de slowchat bepaald wie er wel of niet mag posten![]()
ten tweede ben ik het wel eens dat sommige gesprekken beter prive kunnen bv via msn of mail bijvoorbeeld dan via de slowchat.....
Meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk.....![]()
Voortplanten?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat als er nou maar 2 mensen online zijn?
Nu begin jij over sexquote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef aKra het volgende:
[..]
Voortplanten?![]()
Of waan ik nu in een realiteitsprobleem?![]()
Gezien je moeite met het formuleren van een nederlandse volzin, denk ik het laatstequote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef aKra het volgende:
[..]
Voortplanten?![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef aKra het volgende:
[..]
Voortplanten?![]()
jij bent meer voor kunstmatige inseminatie?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:23 schreef aKra het volgende:
realiteitsstoornis ofzo dan
Nee, ik begin niet over sex ik heb het over voortplanten, dat is iets anders dan "NEUKEN"
valt er nou niet verschrikkelijk weinig te verdienen met een diploma geschiedenisquote:Op maandag 23 mei 2005 20:26 schreef Sjoewe het volgende:
De positie van Amerika als supermogenheid na de Koude Oorlog.
Ach, dat ligt er aan een hoogleraar zit natuurlijk wel in schaal 17/18 ehquote:Op maandag 23 mei 2005 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
valt er nou niet verschrikkelijk weinig te verdienen met een diploma geschiedenis
ah okayquote:Op maandag 23 mei 2005 20:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach, dat ligt er aan een hoogleraar zit natuurlijk wel in schaal 17/18 ehIk studeer liever iets dat ik leuk vind om te doen, dan iets waarmee ik koste wat het kost veel geld verdien.
Een normaal inkomen kan ik er zoiezo wel mee krijgen, ik wil zelf eigenlijk via geschiedenis de journalistiek in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |