Ach jochie ga toch balharen kweken ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 13:37 schreef Youp het volgende:
wat was er dan zo radicaal aan?t komt toch neer op sterf oid
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:47 schreef Hugster het volgende:
wat is er dan?
ik heb overgens woens + vrijdag altijd vrij
Ik ga dan winkelenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:47 schreef Hugster het volgende:
wat is er dan?
ik heb overgens woens + vrijdag altijd vrij
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
en woensdag heb ik nodig voor zelfstudie
too much infoquote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef Youp het volgende:
[..]
nah... ik ben de hele dag aan t "zelfstuderen" op school
wat dus betekend dat ik me NIET zit te rukken >> zelfstudie = niet rukkenquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef Youp het volgende:
[..]
nah... ik ben de hele dag aan t "zelfstuderen" op school
hij bedoeld: hou je bek ff over je schoolquote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef Youp het volgende:
[..]
wat dus betekend dat ik me NIET zit te rukken >> zelfstudie = niet rukken
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij bedoeld: hou je bek ff over je school
BEGRIJPEND LEZEN
Vingeren dan ?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef Youp het volgende:
[..]
wat dus betekend dat ik me NIET zit te rukken >> zelfstudie = niet rukken
Daar heb je geen kutje voor nodig hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Youp het volgende:
[..]
misschien dat ik in mn volgende leven een kutje heb
nu niet iig
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar heb je geen kutje voor nodig hoor.
.
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag geen filmpjes afspelen, maar is dat die met die konijntjes?![]()
Welkom bek!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef Youp het volgende:
en daar ben ik (jammergenoeg voor sommigen) weer
hey ijsmeisquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:53 schreef Hugster het volgende:
anders openen jullie ff een youp en ijsmeis sc ergens
Doe niet zo flauwquote:Op maandag 23 mei 2005 15:00 schreef Hugster het volgende:
En als je weet hoe erg Mark youp haat![]()
dus dat is ook al een stem voor
en Bo is ook zeker voor
nu alleen nog Bas, Tjab, TF en Peu's mening....
dat gehoer heb ik ook altijdquote:Op maandag 23 mei 2005 15:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ga ik dus net even checken of mijn fiets nog leeft, wat denk je wat... HEEFT MIJN VOORBAND HET NU @#$(*)&@#$*(&@#$ BEGEVEN![]()
![]()
Eindelijk een hele achterband, krijg je dit
Als de fun van een clubje regulars wordt verziekt door 1 iemand dan mag daar toch zeker wel tegenin gegaan wordenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil anders wel een testcase topic openen
Want even serieus ik vind het best irritant worden, al dat loze gepraat over school, seks weet ik het allemaal. Dit topic is voor loze uitspattingen en eenmalige onderwerpen
Ik wordt er ECHT leip van, ik denk dat ik vanavond maar een "ZGAN" fiets ga scoren op centraalquote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat gehoer heb ik ook altijd![]()
![]()
ik heb al een keer aan de fietsenmaker gevraagd of ie geen massieve banden had want ik kwam er soms elke week
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil anders wel een testcase topic openen
Want even serieus ik vind het best irritant worden, al dat loze gepraat over school, seks weet ik het allemaal. Dit topic is voor loze uitspattingen en eenmalige onderwerpen
ik heb daar ook wel eens een mooie Gazelle kunnen scorenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wordt er ECHT leip van, ik denk dat ik vanavond maar een "ZGAN" fiets ga scoren op centraal
Van helen komt stelen, hermquote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wordt er ECHT leip van, ik denk dat ik vanavond maar een "ZGAN" fiets ga scoren op centraal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
I know, zo is de fiets van mijn huisgenoot ook hier gekomenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb daar ook wel eens een mooie Gazelle kunnen scoren
hij vroeg ¤20, maar ik ben er voor ¤5 mee van door gegaan
je moet gewoon weg lopen met van "dan niet johdan loop ik wel ff naar ander
"
NEE wacht wachtis het dan
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van helen komt stelen, hermUtrecht R'dam is me net wat te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet je die kerel de hele avond achtervolgenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
Als je trouwens een leuke knaak wil verdienen
Koop een goedkope fiets. Laat de sleutels van de sloten kopieren. Verkoop 'm en steel 'm 's avonds weer terug
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ohja kut. Ik was aan een essay bezig.
Whehehe herm er zitten allemaal mensen stiekem naar je kont te gluren hier
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:12 schreef Hugster het volgende:
Ik heb eens op Yorin gezien dat ze een hele mooie nieuwe fiets op Utrecht CS hadden gezet met een pijlzender erin en vastgezet met een matig slot.
Dat ding was binnen no time weg
eerst naar lombok, hun er achteraan, niet gelukt ze te pakken, en s'avonds vonden ze hem gedemonteerd terug onder een bed in een AZC
hebben ze de dief opgehangen?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:12 schreef Hugster het volgende:
Ik heb eens op Yorin gezien dat ze een hele mooie nieuwe fiets op Utrecht CS hadden gezet met een pijlzender erin en vastgezet met een matig slot.
Dat ding was binnen no time weg
eerst naar lombok, hun er achteraan, niet gelukt ze te pakken, en s'avonds vonden ze hem gedemonteerd terug onder een bed in een AZC
Waarom zeg je dat nouquote:Op maandag 23 mei 2005 15:14 schreef Hugster het volgende:
het is stiiiiiiiiilll aan de overkant!!! het is stiiiil aan de overkant!!![]()
het zijn ook altijd weer die kutmocro's ehquote:
Die snorretjes en die veel te kleine petjes zijn echt zoooooooo kansloos iddquote:Op maandag 23 mei 2005 15:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
het zijn ook altijd weer die kutmocro's eh![]()
gisteren ook een ploegje van die gasten van 13-15 in de bus
die kapsels![]()
![]()
die snorretjes
die petjes
die jassen
dat gedrag
ja en die opgeschoren haartjes danquote:Op maandag 23 mei 2005 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die snorretjes en die veel te kleine petjes zijn echt zoooooooo kansloos idd
Het zijn Mocro;s dat zegt genoegquote:Op maandag 23 mei 2005 15:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
het zijn ook altijd weer die kutmocro's eh![]()
gisteren ook een ploegje van die gasten van 13-15 in de bus
die kapsels![]()
![]()
die snorretjes
die petjes
die jassen
dat gedrag
Dan heb je je vrienden bij je?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:20 schreef Youp het volgende:
moet je hier 's avonds eens door de stad lopen.. word je nog misselijker van dan jullie van mij worden
Molukkers kunnen oke zijn ::Yquote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
Wij hebben hier voornamelijk Molukkers.
Maar die zijn wel oké.
nee... dan staat er op iedere hoek van de straat een groepje "buitenlanders" druk te doen en de hele buurt bij elkaar te schreeuwenquote:
Dude, je moet ook geen fietsen op de metro rails gooienquote:Op maandag 23 mei 2005 15:22 schreef hermandeperman het volgende:
Serious shit happening over here, zijn al 5 ambulance's voorbij gekomen
Als ik een fiets had was ik allang blij, en zou ik hem op zeker niet weggooienquote:Op maandag 23 mei 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, je moet ook geen fietsen op de metro rails gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |