tnx, heb ik inderdaad ook al aan gedacht, maar duurt het dan niet maanden voor er wat gedaan wordt?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
radar? kassa? ook dat nog? consumentenbond? rechtswinkel? vereniging verhuurders/eigenaren?
het is het huis direct onder het mijne dus liever nietquote:Op maandag 23 mei 2005 11:48 schreef -Dominator- het volgende:
Gooi een flesje benzine naar binnen....
(brandend natuurlijk)
als je niks doet weet je het nooit duurt het nog lang zit je nog langer in de stank ga je op een gegeven moment zelf dood door luchtvergifitiging ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:48 schreef zillah666 het volgende:
[..]
tnx, heb ik inderdaad ook al aan gedacht, maar duurt het dan niet maanden voor er wat gedaan wordt?
Lijkt me ook ja, maar of het nog te verhuren is weet ik niet. Deze woningen worden trouwens ook verkocht door de verhuurder, dus misschien dat het hem daarom niets uitmaakt of zo?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:50 schreef Charmian het volgende:
Rare verhuurder dan als die het niet gaat leeghalen. Er is nu niemand die huur betaalt dus geen inkomsten, of is het niet te verhuren?
na eerst aangetekend je beklag gedaan te hebben , uiteraard met ontvangst bevestigingquote:Op maandag 23 mei 2005 11:52 schreef longinus het volgende:
Als je een huurhuis hebt kun je de betalingen opschorten .
zelf hebben we het gekocht, dus helaas is dat geen optiequote:Op maandag 23 mei 2005 11:52 schreef longinus het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:52 schreef longinus het volgende:
Call me stupid, maar wat doet dat chloor dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Werkt ook prima als machstmiddel.
Een fles chloor in buurman-zaliger's woning leeggieten doet trouwens ook wonderen.
Ik zou wel meteen de voorzitter van de vereniging voor eigenaren opbellen, de papieren erbij pakken en net zo lang volhouden bij alle instanties tot ze daadwerkelijk iets doen.
gloor "verwijdert" de lijkenluchtquote:Op maandag 23 mei 2005 11:58 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Call me stupid, maar wat doet dat chloor dan?
ok, op die manierquote:Op maandag 23 mei 2005 12:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gloor "verwijdert" de lijkenlucht
zelfde als rioollucht opgeheven wordt door amonia
Maar de verhuurder zegt er niets van te weten dat de familie afstand heeft gedaan, en dus zeggen ze het niet leeg te mogen halen, want dan is het huisvrede breuk.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:00 schreef MrTorture het volgende:
De huurder van dat pand is verantwoordelijk. Deze mag je niet doorverwijzen naar andere instanties.
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:48 schreef -Dominator- het volgende:
Gooi een flesje benzine naar binnen....
(brandend natuurlijk)
Heb ik ook al aan gedacht, maar dat wil ik eigenlijk voorkomen. Maar als laatste redmiddel is het misschien toch wel een goed idee ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Lokale krant bellen!!!!!!!!!
Het verhaal van iemand die er 2,5 maand gelegen heeft is pakkend genoeg en dan kunnen jullie meteen het verhaal doen van de stank en dat er niemand is die er iets aan doet!
Ja en dat moet dus zijn probleem zijn en de verhuurder moet daar achteraan gaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:05 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Maar de verhuurder zegt er niets van te weten dat de familie afstand heeft gedaan, en dus zeggen ze het niet leeg te mogen halen, want dan is het huisvrede breuk.
ik ben toevallig aan het schilderen dus ik heb een stuk zeil voor de deur geplakt, dat helpt wel. Maar het raam hieronder staat open, en dat is ook niet zo fijn, en sowieso, ze moeten het gewoon opruimen, maar ja wie dat gaat betalen lijkt het probleem te zijn (onder andere)quote:Op maandag 23 mei 2005 12:09 schreef longinus het volgende:
Je kunt ook die kier dichttapen met ducktape,
Dan moet hij contact opnemen met die familie, of de politie, of wat dan ook, maar hij moet zorgen dat de overlast verdwijnt.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:05 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Maar de verhuurder zegt er niets van te weten dat de familie afstand heeft gedaan, en dus zeggen ze het niet leeg te mogen halen, want dan is het huisvrede breuk.
Men neme een fles chloor en zaagt de bovenkant er af (dop en die vernauwing). Daarna gooi je de fles naar binnen die daar vast wel ergens leegloopt. Herhalen met meer flessen totdat de chloorlucht te erg wordtquote:Op maandag 23 mei 2005 12:04 schreef zillah666 het volgende:
ok, op die manier, maar dat huis ligt nog HELEMAAL vol met rotzooi, dat is wel een behoorlijke klus. Daarbij, ik ga daar echt niet naar binnen hoor. No way
![]()
lol, nee dank jequote:Op maandag 23 mei 2005 12:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Men neme een fles chloor en zaagt de bovenkant er af (dop en die vernauwing). Daarna gooi je de fles naar binnen die daar vast wel ergens leegloopt. Herhalen met meer flessen totdat de chloorlucht te erg wordt
ja lekker stuff waar een lijkenlucht aan zitquote:Op maandag 23 mei 2005 16:26 schreef speedrock het volgende:
als er nog iets van enige waarde in het pand ligt zou je zelf ook even ¨boodschappen¨ kunnen doen
Haar lol.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:54 schreef merry77 het volgende:
nou dan kan TS zijn lol op. Weersvoorspelling: donderdag 27 graden en vrijdag en zaterdag warmer!
ongedierte....denk aan heel veel vliegen..quote:Op maandag 23 mei 2005 20:24 schreef Charmian het volgende:
Ik neem aan dat de stankoverlast ook bepaald ongedierte aantrekt. Echt heel raar dat de gemeente de woning niet heeft leeggehaald, dat doen ze bij uitzettingen toch ook. Ik herinner me dat tv-programma nog waar de Roteb direct mee kwam bij een uitzetting. Helemaal raar is natuurlijk dat de eigenaar niet weet wie de huurder is.
Meteen de gezondheidsdienst inschakelen, want dat is allemaal niet zo bevorderlijk voor de algemene gezondheid. Je gaat toch zeker niet nog een week wachten?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:48 schreef zillah666 het volgende:
...
Ik vrees dat we nog wel even in de stank zitten dus, maar als er wat verandert laat ik het zeker weten
Jij vindt nu dat het opgelost is?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:21 schreef zillah666 het volgende:
verhaal...
Nee, natuurlijk is het niet opgelost, verre van, maar ik zit iig niet meer in de stank en daar ben ik erg blij mee, dat begrijp je wel neem ik aan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jij vindt nu dat het opgelost is?Ik snap niet dat je geen grovere maatregelen neemt! Dat verhaal van die huisvredebreuk is onzin. Er woont op dit moment namelijk niemand in het huis!
Ga naar een rechtswinkel en laat een brief opstellen waarin je sommeert om binnen een bepaalde tijd (twee dagen is meer dan genoeg) de zooi op te komen ruimen, omdat je anders gerechtelijke stappen onderneemt (lees: kort geding). Mij maak je niet wijs dat ze weken nodig hebben om een onderhuurder te vinden, het is gewoon pure laksheid van de verhuurder![]()
Dat is niet waar, in het huurcontract zal staan dat je je hoofdwoonverblijf in de woning moet hebben. En dat onderverhuur is uitgesloten. Als je niet je hoofdwoonverblijf in de woning hebt, dan is dat contractbreuk en kun je naar de rechter gaan om het contract te laten ontbinden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:23 schreef zillah666 het volgende:
de spullen in dat huis zijn officieel van die gast. En als die gast gewoon braaf huur blijft betalen doet de woningbouw niets want dan is het huis gewoon verhuurd, en de woningbouw heeft er niets mee te maken wat iemand in zijn huis doet.
Wie moet dat contract dan ontbinden? TS toch niet zeker.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:27 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat is niet waar, in het huurcontract zal staan dat je je hoofdwoonverblijf in de woning moet hebben. En dat onderverhuur is uitgesloten. Als je niet je hoofdwoonverblijf in de woning hebt, dan is dat contractbreuk en kun je naar de rechter gaan om het contract te laten ontbinden.
is dat bijvoorbeeld zoiets als stankoverlast?quote:
In theorie hoort justitie je aanklacht binnen normale tijd te behandelen en te onderzoeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:29 schreef zillah666 het volgende:
sowieso, als ik aangifte van iets dergelijks zou doen, zouden ze dan ook niet eerst de 'officiele' huurder moeten vinden? Het blijft in principe toch zijn bezit, ook al veroorzaakt het overlast? Puur uit nieuwsgierigheid hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |